İkinci Defa Dayanamam

51 8 0
                                    

Ormanda nereye gittiğimi bilmeden koşuyordum üzerimde doktor önlüğüm kanlarla kaplıydı kızım ANNE diye bağırıyordu. Bir kez daha onun sesini duydum acı çekiyodu sanki. Bu sefer de "Anne beni kurtar" diye bağırdı. Tek düşündüğüm kızımı bulup kurtarmaktı. Biraz daha ormanda koştum ileride beyaz elbisesi kana bulanmış kızımı görünce hemen yanına koştum ama iki metre kala durdum kımıldayamıyordum. Sanki bi şey beni engelliyordu. Geceyi ilk defa beyaz bi elbiseyle görüyordum o da kanlı biraz dikkatlice bakınca silahla vurulduğunu anladım. Kızım bana elini uzatıp "anne" dedi. Arkamdan bi ses gelince o tarafa döndüm Fatih'ti.

-Fatih kızımız yaralı bak ben kımıldayamıyorum nolur sen kurtar.

-Yapamam Melek.

-Ne! Neden! Lütfen Fatih bi şeyler yap kızımız ölüyo.

-Yapamam Melek bu sefer onu kurtaramam.😢😢

-Nasıl yapamam Fatih nolur bak kan kaybediyo ölecek!!

-Buraya kadar Melek kızımız artık bizimle gelemez Allah(c.c) onu huzuruna çağırıyo biz de bunu engelleyemeyiz. Ağlama güzelim kaderimiz böyleymiş. 😞😞

-Bari son kez sarılıyım Fatih o güzel kokusunu içime çekiyim. Son kez o güzel gözlerinden öpiyim.

Fatihle birlikte gecenin yanına koştuk hemen sarıldım son kez kokusunu içime çektim Gece elini yanağıma koyup gözyaşlarımı sildi.

-Ağlama anne sana ağlamak yakışmıyor.

Eli yanağımdan düştü gözleri kapandı. Güzel gözlü kızım son kez kapadı gözlerini. Boğazım yırtılana kadar bağırdım.

-GECEEE!!!!

-Tamam tamam sakin sadece kötü bi rüyaydı geçti.

-Fatih dayanamıyorum artık.

-Aynı rüya mı?

-Evet

-Ağlama meleğim bulacaz kızımızı herkes arıyor.

-Hep aynı şey arıyolar ama niye bi şey yok niye bulamıyolar!! Kızım bir haftadır kayıp Fatih ne halde onu bile bilmiyoruz. Derin de yok o ne haldedir kim bilir. Bul bana kızlarımı Fatih git bul ve bulmadan da gelme yanıma!!!

Mira'dan

Gece ve Derin abla hala bulunamadı. Herkes onları bulmak için çok çalışıyolar. Abim ise hiç iyi değil kim yaptı bilmiyorum ama uyuşturucu bağımlısı olmuş. Bunu ona yapanı bana söylese bi güzel dayağımı yiyecek ama söylemiyo. Gece abla kaçırıldığından beri eve hiç gelmedi hep onu aradı. Emre ve Aliyle arıyolarmış. Emre, sevdiğim adam onu bir haftadır göremiyorum. Bi kere gördüm o da hiç bakmadan yanımdan hızlıca geçti. Her gün onlara gidiyorum Elifi hiç yalnız bırakmadım o da hiç iyi değil nasıl iyi olsunlar ki. Elifin odasına giderken karşıma Emre çıktı. Bir haftadır ilk defa bana baktı. Hemen gidip sarıldım. O ise öylece durdu sarılmadı, konuşmadı.. Geri çekildim.

-Emre Gece ve Derin abladan hala haber yok mu?

-Yok. Bi de bana sakın bi daha sarılma ben Emre değilim aptal kız!! Emre ikizine sarıldığını görseydi hiç iyi şeyler olmuycaktı.

-N-ne i-ikiz mi?

-Gördüm zaten benim için bi önemi yok! Hemen öyle yüzünü asma sana karşı bir şey hissetmediğimi söyledim sadece deniyoruz ama şuan bunu düşüncek halde değilim. Neyse bu Emir ikizim. Bu da Mira.

İkisi birbirine gerçekten çok benziyor nasıl ayırt edecem ben şimdi bunları. Emre mahvolmuş ve zayıflamış gibi sanki.

Emir- Denemek ne lan elbise mi bu sevdiğim kız demiyonda benden mi saklıyon lan.

GECEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin