Joseph

74 9 0
                                    

Şimdi burada bu halde edebiyat yapmaya gerek yok zaten ben sayısalcıyım ne edebiyatı. Kolumu tutan kişiye dönmemle yumruğumu geçirmem bir oldu.

-Ahh main pourquoi il est si difficile? ( ah elin neden bu kadar sert)

-Joseph! Que faites vous ici? (Ne işin var senin burada)

-Je suis venu pour vous. (Senin için geldim.)

-Est ce pour moi? (Benim için mi?)

-Oui (evet)

-Pourquoi nous parlons d'un deuxieme français? (Bir saniye biz neden fransızca konuşuyoruz?)

-Français question pourquoi vous avez dit cela? (Sen bu soruyu neden fransızca söyledin?)

-Aaaa yeter tamam türkçe konuş.

-Tamam tamam ee napıyosun görüşmeyeli?

Şimdi diyeceksiniz bu çocuk kim? Bu çocuk Fransadan arkadaşım ben pek fazla arkadaş yerine koymamda o niyeyse benim peşimi bırakmaz ne kadar dövsem de gitmedi. Ben de sıkıldım artık onu dövmekten bıraktım artık dövmeyi. Zaten sadece yaz tatili görüşüyoruz.

-Napıyım okuldan eve evden okula.

-Gece!! Bu kan ne??

-Noluyo burda

- Me-mertt

-Gece, Gece. Naptın lan kıza!!!

Mertten
Gece yanımızdan ayrıldıktan sonra ben de gittim. Pek iyi görünmüyodu bi şey olur felan. Sonra bi çocuk kolunu tuttu. Kim lan bu şerefsiz. Gece anında yumruğu geçirdi. Aferim kızıma. Sonra o dingil yabancı bir şeyler söyledi küfür mü etti lan yoksa. Gece birden şaşırdı ve joseph dedi. Tanıyolar mı lan bunlar birbirlerini! Bir iki dakika yabancı kelimeler konuştular doğruya Gece fransız o zaman bu da fransız off ne konuşuyom ya ben hemen yanlarına gidip.

-Noluyo burda.dedim

-Me-mert

******
-Şuna bak şuna bide üzülmüş pozları veriyo.

-Mert

-Ne yalan mı Gece

Emre- Ne yalan söyleyim ben de bu bebeyi ömrüm hayatım da hiç sevmem.

-Hey bari ben dedikodumu yapın

-Şuna bak şuna yarım ağızlı türkçe konuşmaya çalışıyo.

-Mert!!

-Ne Gece nee!

Emre- ne yalan söyleyim ben de bu bebenin konuşmasını sevmiyorum bide bizden daha çok Türkiye ye geldi.

-Abi Mert siz ne zaman kaynaştınız acaba?

-Yoo ne alakası var abicim sadece Mert ilk defa haklı bide yalan mı söyleyim sevmediğim kişiyi sevmediğim kişiye mi savunuyum.

-Emre abi haklı kavga ederiz sevmeyiz birbirimizi ama söz konusu bu bebeyse sonuna kadar desteklerim Emre abiyi.

-Off ne haliniz varsa görün.

-Gece bunlara nasıl katlanabiliyosun?

Gece- Hey hey hadini bil!!

Emre- İşte benim kızım be

Gece- buraya neden geldin bilmiyorum ve bilmekte istemiyorum ama onlar hakkında öyle konuşamazsın. Ayrıca sen kendini ne zannediyosun iki konuştuk diye arkadaş mı olduk sanıyorsun. Biz arkadaş değiliz tamam mı sen benle arkadaş olmak isteyen bir yapışkandan başka bir şey değilsin.

GECEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin