Selamun aleykum. Biliyorum 3 aydır yazmıyodum yazmam için o kadar çok güzel mesajlar alıyodum ki adı ben de kalsın baş harfi Merve😁😊 bu bölümü de onun için yazdım. Neyse inşallah beğenirsiniz keyifli okumalar..😍
Ali'den
Annem her zaman kalp kırmanın günahı çok büyüktür derdi. Eğer bir gün büyüdüğünde kimsenin kalbini kırma hele ki bi kadının kalbini asla kırma derdi. O zaman 8 yaşındaydım ve bunun ne anlama geldiğini hiç anlamazdım.
Annemle babamı kaybettiğimde 10 yaşındaydım. Marmara annemi, babamı ve doğmamış kardeşimi benden aldı. O günden beri denizi hiç sevmem mavi renginden hep nefret ederdim o yüzden mavi gözlü kızlardan uzak dururdum. Bir gün mavi gözlü bi kıza aşık olmuştum adı da denizdi sanki dünyanın bana bi garezi varmış gibi başlarda uzak durmaya çalıştım ama olmadı. O kadar masumdu ki onun o masumluğu daha çok hoşuma giderdi. Onu bi kere olsun üzmemeye çalışırdım hep. Kıyamazdım yani.
Sonra bir gün Mertle bi kafeye gitmiştik. Kafeye 10 dakika sonra Deniz geldi tam ayağa kalkıp ona seslencektim arkadan biri hayatım bekle dedi tam işte o andan sonra bir daha birini sevemedim. Hep kızlardan nefret ettim onları hep kullandım. Elif ve Derini de. 1 hafta önce ikisinden de ayrıldım. Normalde kızları aldattığımı bi şekilde gösterirdim ama Elif ve Derine göstermedim onlardan normal bi şekilde ayrıldım zaten Gece için üzülüyorlardı bide ben üzmek istemedim.
Şimdi nerde miyim 1 yıl önce beni mahveden kişiyi izliyorum onunla karşılaşacağım hiç aklıma gelmezdi. O beni şuan görmüyo ama ben onu 10 dakikadır izliyorum. Ve bir kez daha anladım ona karşı bir şey hissetmediğimi sadece tiksintiden başka bi şey olmadığını. 2 haftadır bizim okulda ve aynı sınıftayız. Ve hiç konuşmadık arada göz göze geldik o kadar.
-Benden o kız için ayrıldığını anlamıştım.
-Ne?
-Şu valeybol oynayan kızdan bahsediyorum. O geldi geleli çok değiştin. Sanki Ali gitti başkası geldi.
-Öyle bişey yok Derin.
-Nasıl öyle bi şey yok. Herkese soğuk davranıyosun nadir konuşuyosun eskisi gibi espiriler yapmıyorsun en önemlisi de Merve hocayla uğraşmıyosun. Ve bütün bunlar o kız geldikten sonra oldu. Mertte öyle Gece desen hafızasını kaybetti Elifin de morali bozuk Emre abi zaten yürüyen ölü ne oldu size böyle çok değiştiniz hepimiz de dağıldık resmen.
-Diğerlerini bilmem ama ben iyiyim Derin bi şeyim yok.
Derin haklı aslında hepimiz çok dağıldık son günlerde kimse mutlu değil. Mert, Gece, Emre abi, Mira, Elif herkes mutsuz. Aslında Derin de öyle ama belli etmiyo. Ben böyle düşüncelere dalarken birden kucağıma top geldi. Kafamı kaldırdığımda Denizin bu tarafa geldiğini gördüm. Hemen ayağa kalktım.
-Özür dilerim topu alabilir miyim.dedi
Ben ise hala ona bakıyordum. O ise mavi gözlerinde ki hala sönmeyen parıltılarla bana bakıyordu. Topu ona uzatıp. Hemen ordan ayrıldım.
Gece'den
-Babaannem bana hep denize karşı haykır derdi nefretini, kinini, sevgini aklına ne geliyorsa eğer içinde tutarsan aha bu denizden de büyük olur derdi sonra taşıyamazsın ağır gelir derdi.
-Haykır o zaman.
-İstemiyorum.
-Tamam.
-Yaa sen nasıl beni kolumdan tutup bi şey demeden buraya getirirsin benim önemli bi işim vardı senin yüzünden mahvoldu seni varya evire çevire dövmek lazım!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE
Teen FictionGece= -Gece farklıdır karanlığını içine hapseder. Geceyi aydınlatan bir sürü yıldız vardır. Aralarından en güzeli en parlağı Ay'dır. Gece Ay'a aşıktır onsuz yapamaz Ay'da geceye aşıktır onsuz yapamaz. Bizim aşkımız da böyle işte karanlığın içine hap...