Her insanın evleneceği kişi bellidir. Babaannem öyle söylerdi. Kocanın karşısına namusunla çık derdi ilklerini onunla yaşa günaha girme derdi. Ben de öyle yaptım bu zamana kadar karşı cinsle mesafeli oldum hiç sevgilim olmadı kocamın karşısında başım eğilsin istemedim. Peki neden donup kaldım Merte neden dur demedim bilmiyom ama muhittinin zamanı geldi deyip içimden ya Allah dedim ve geçirdim suratına.-Bi daha sakın Mert sakın bana dokunma yoksa seni öteki tarafa yollarım.
-Be-enn özür dilerim Gece.
*****
-Oha kızım niye vurdun yaa çocuğa?
Mert beni eve bıraktıktan sonra Derini çağırdım. Aslında eve bırakmasını reddetcektim ama baya evden uzak bi yer olduğu için izin verdim. Derin'e her şeyi anlattım. Anlatmaz olaydım salak salak sorular sorup durdu hep.
-Biliyosun beni Derin böyle şeyler bana ters.
-Ama kızım Mert seni annesine benzetmiş bu demek oluyo ki eğer bi erkek bi kızı annesine benzettiyse onu seviyor demektir.
-Meraktan soruyorum kanka acaba annen sana hamileyken karnını bi yere çarptı da o yüzden mi böylesin? Ya da küçükken kaza mı geçirdin?
-Ha ha ha çok komik bayan odun espri yaptı.
Emre- Dövmem gereken bi konu mu var?
-Emre abi bu klasik sorundan vaz geçmedin mi sen hala?
Abim işte bazen konulara bu soruyla atlar. Şimdi abime söylesem nolur acaba ama yok ya söylemeyim kavga felan ederler.
-Hayır niye vaz geçiyim.
-Niye geldin Emre
-Emre?
-Şey yani abi canım abim benim sen bugün çok yakışıklı olmussun hayırdır?
-Her zamanki halim güzelim bu arada anlamadım sanma.
Abim Derin ve ben bi kaç dakika daha sohbet ettik sonra Derinin teyzesi aradı ve acilen gelmesi gerektiğini söyledi. Derin gittikten sonra abimle televizyonun karşısına geçip hint dizisi izledik tabi abim her seferinde
-Bak şimdi birbirlerine bakıp öylece duruyolar arkadan bide müzik veriyolar iki saat beklerler artık. Bunlar böyle beklerlen okula giderim derse girerim sizi okuldan alırım sonra tekrar kendi okuluma giderim derse girerim ve okul biter eve gelirim hala birbirlerine bakıyo olurlar.
-😂😂abi ya
Abim birden bana bakınca ben de ona baktım sonra ikimiz birlikte
-Elif.dedik
Elifi okuldan almayı unutmuştuk hemen koşup arabaya atlayıp okula gittik.
*****
-İnanamıyorum size yaa beni nasıl unutursunuz bazen kendimi sizin kardeşiniz değilmişim gibi hissediyorum. Tabi evin küçüğüyümya beni umursamazsınız ben kimim ki demi.
-Sen bizim en değerlimizsin Elif nasıl böyle düşünürsün kendimizden önce hep seni düşünürüz biz sadece bugün dalgınlığımıza geldi. Ayrıca okulda uzak değil niye bekledin?
-Uzak değil mi tam tamına 40 dakika abla.
-E nolmuş yani ben okula evden koşarak geldim kızım ablana benze azcık.
Emre- Acaba neden koşarak geldi?😁😎
-Sen sus
Elif-😁😁😁😂😂😂😂😂😂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE
Teen FictionGece= -Gece farklıdır karanlığını içine hapseder. Geceyi aydınlatan bir sürü yıldız vardır. Aralarından en güzeli en parlağı Ay'dır. Gece Ay'a aşıktır onsuz yapamaz Ay'da geceye aşıktır onsuz yapamaz. Bizim aşkımız da böyle işte karanlığın içine hap...