SAFİR

58 7 29
                                    

Selam. Bu bölümü her zaman olduğu gibi yine sevdiğim bi kardeşim sayesinde yazdım. Insallah begenirsiniz😊😊. Medyadaki müziği dinleyerek yazdım siz de öyle okuyabilirsiniz ve Geceyi değiştirdim yani medyadaki daha uygun gibi geldi. Neyse keyifli okumalar. 😍😄

❤🌙

Gece

-Bazen keşke uzaklara gidebilsem beni kimsenin bulamayacağı bi yere bütün bu olanlardan uzak dursam diye düşünüyorum. Ama bazen de kalıp her şeyin açığa çıkmasını bekliyorum. Aslında dövüşmeyi biliyorum bi arkadaşım öğretmişti ama nedense yapamıyorum. Her yerim uyuşmuş gibi kolumu kaldıracak halim bile yok. Bana yardım et sessiz çocuk kendime geleyim bu karmaşadan kurtulayım.

-Hayır.

- Ne?!

-Şimdi defol git burdan bi daha gelme buraya!!

Al başına çal hödük işte nolacak! Yontulmamış hödük!!

-İçinden konuş içinden.

- Ne? Şeyy ben dışımdan mı söyledim?

-Evet hemde hepsini ben yontulmamış hödükmüşüm mesela.

-Kendini bilmen ne güzel. 😁😁

-Bilmem farkında mısın şuan benim mekanımdasın ve karşında hem bağımlı hem de Katil biri duruyor buna rağmen çok cesursun.

- Ne!! Ka-katil mi??

-Kaçma gel buraya! 😁😂

Arkama bakmadan kaçıyordum. O ise hala peşimden koşuyordu. Aslında katil olduğu için kaçmıyorum. Arkada kocaman örümcek gördüm panik yaptım o yüzden kaçıyorum.

-Kaçma kız gel😂

-Gelmem orda şey var!!

-Ney var?

-Şey işte!

-Ney işte Gece delirtme beni söyle!!

-Böcekkk!!!

O korkunç sokaktan ayrıldıktan sonra eve geldim ve biraz kitaplara bakmaya çalıştım ve gerçekten çok zorlar. Saat 11 e gelmişti. Yatmak için hazırlanırken balkondan bi ses geldi. Kapıyı açıp baktım ve kimse gözükmüyordu. Sonra birden ağzımı biri sıkıca tuttu ve beni içeri çekti. Dengemi kaybedip yere düşmüştüm.

-Kalk!

Bu Safirdi. Yani takma adı gercek adını bilmiyorum. Benim yıllardır gizemini koruyan arkadaşım.  Normalde evime hiç gelmezdi. Ayağa kalktım.

-Artık niye bilmiyorum ama eskisi gibi kendimi güçlü hissetmiyorum Safir daha çok yorgun gibiyim.

-Onlara da yorgunum mu diyeceksin?!

Safir birden atağa geçti. Kolunu tutup tam döndürecektim ama o benden önce davranıp kolumdan tutup diz kapağımın arkasına vurup kolumu da sıkıp boğazımı sıktı.

-Eğer hamleni yapmazsan ölürsün.!

Aniden kolumu bırakıp balkondan atladı. O atladıktan sonra kapı açıldı. Gelen abim idi.

-Yerde napıyorsun öyle?

-Hiiç ayağım kaşındı da kaşımak için oturdum.

-Hmm.

-Noldu niye geldin.

-Seni özledim.😁

-Aynı evde yaşıyoruz!😂

GECEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin