Ölüm Sessizliği

36 3 23
                                    

Yaptığınız en büyük fedakarlık ne idi? Ya da birini fedakarlık yapacak kadar seviyor muydunuz? Ben galiba büyük fedakarlık yaptım ve bu canıma mâl olacak gibi.

Alya ile ne kadar süredir koştuğumuzu bilmiyorum belki dakikalar oldu belki de saatler. Sonunda bizim evi görünce durdum Alya da ben durunca durdu. Bi süre nefesim düzene girsin diye bekledim. Alya ise kaldırıma oturdu.

Alya- Kızım naptın sen? Ne yapacaz şimdi ya adam öldüyse? Eğer ölürse polise ben yaptım diycem sen doktor olacan senin hapiste çürümene izin veremem!

-Saçmalama tabi ki öyle bi şey demiyceksin! Senin de bi hayatın var benim için mahvedemezsin!

Alya- Başlarım böyle hayata! Sen sanki benim için mahvetmedin!! Ne olduysa benim yüzümden oldu lan!! Bi de gelmiş ne diyo!!!

Alyanın yanına oturup ellerimle yüzümü kapattım. Ya adam öldüyse. Gökyüzüne bakarak "Ağlamak yok, ağlamak yok." Diye fısıldadım. Yaşadıklarım yetmezmiş gibi bi de bu oldu. Şuan abime ihtiyacım var ona sımsıkı sarılmaya. Telefonumu elime alıp Emir abimi aradım. Bi kac defa çaldıktan sonra açtı.

-Efendim canım.

-Abi.

-Gecem güzel gözlüm napiyosun gülüm.

-Kapının önündeyim abicim. Seni özledim arayım dedim. Sen ne yapiyosun gelmiycek misin?

-Geleceğim canım finallerden sonra. Sen iyi misin sesin titriyo da?

-Yooo iyiyim abicim. Neyse ben kapatıyorum kendine iyi bak öpüyorum.

-Ben de öpüyorum canım görüşürüz.

Kalktığım yere tekrar oturdum. Abimle konuşursam biraz olsun rahatlarım diye düşünmüştüm ama olmamıştı.

-Alya

-Hee.

-Kontrol mu etsek ya da hastanelere felan mi baksak.

- Kızım manyak mısın ne kontrolü hem o adamlar doktoro felan gitmemiştir cünkü aranıyorlar hastaneye giderlerse yakalanırlar.

-NEEE!!! Ben şimdi bi suçluyu mu vurdum!!

-Hem suçlu hem de bi mafyayı.

Şoktan dolayı bi o yana bi bu yana dönüp durdum yolun ortasında. Araba gelse bile fark edemiycek kadar dalgındım. Biraz süre geçtikten sonra ben eve girmiştim Alyaya da gel demiştim ama abisi çağırınca gelemedi.

Eve girdiğimde kimseyle konuşmadan odama çıktım. Kapıyı kilitleyip banyoya girdim. Bi süredir ellerimi yıkıyodum bir türlü temiz olmuyodu. Canımın acısını bile hissetmiyodum. Sonunda dayanamayıp yere çömelip ağlamaya başladım. Bu çok ağır olmuştu. Resmen birini vurmuştum. Her şey o kadar üst üste gelmişti ki artık dayanamıyordum.

Bir süre sonra kalkıp banyo yaptım. Banyodan sonra aşağı inip yemek yemiycemi yorgun olduğum için uyuyacağımı söyleyip odama çıktım. Kapıyı yine kilitlemiştim.

Ne kadar uğraşsam da bi türlü uyuyamıyordum. O an gözümün önünden gitmiyordu.

Katil olmuştum,

KATİL.!!!

Saatlerdir tavana bakıyordum. Her 15 dakika da bir ağlamaktan baska ne kadar düşünsemde işin içinden çıkamadım. Telefonumdan mesaj sesi geldi umursamadım ona bile bakacak halim yoktu. Bi kaç kez daha gelince elime alıp baktım.

Alya " Gece hiç bir iz yok adamlardan bazı tanıdıklara bile sordum kaçak doktorlara bile sordum hiçbiri öyle biri gelmedi dedi."

Mert " Napıyosun. Yarın seni bi yere götürmek istiyorum gelir misin. "

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 15, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GECEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin