Jimin spojrzał zakłopotany na starszego, gładząc czule jego dłoń.
- Co to za pytanie, Yoongi? - zmarszczył brwi - Oczywiście, że Cię kocham.. przecież nie poszedłbym z Tobą do łóżka, gdybym nie dażył Cię uczuciem.
- Dobrze wiesz, że to jest możliwe, a ja Cię naprawdę kocham i nie mam pojęcia co powiem Yoonji.. co Ty powiesz Yoonji. Przecież ona Cię kocha.. a Ty? - spojrzał na niego uważnie - Kochasz Yoonji? - spytał cicho.
Młodszy położył dłoń na policzku chłopaka.
- Wiem, że to skomplikowane.. ale ja nie czuję już nic do Yoonji, przynajmniej nie tak jak wcześniej.. - przeczesał ciemne włosy chłopaka - kocham Ciebie Yoongi. - uśmiechnął się, składając na jego wargach czuły pocałunek.
- Naprawdę? - uśmiechnął się z iskierkami w oczach, wtulając mocno w Jimina. - Ale.. nie będę z Tobą, dopóki nie zakończysz związku z Yoonji, chyba że nie chcesz ze mną być. - spojrzał w oczy młodszemu, który trzymał jego dłoń w swoich dłoniach.
- Obiecuję no już, już - pokiwał głową i mocno pocałował starszego w policzek, który odwdzięczył się mu słodkim buziakiem w usta. - I tak, chcę z Tobą być - zaśmiał się, łącząc ich usta w pocałunku. Bardzo długim pocałunku.
Spędzili kilka godzin na kanapie, Min po jakimś czasie wyrwał się z objęć Parka i przeciągnął się.
- Idę wziąć prysznic, będę za-
- Idę z Tobą - uśmiechnął się, gładząc jego nagie udo, wpatrując się mu prosto w oczy.
Starszy jęknął cicho i wstał, rozciągając się. Jimin od razu dorwał go, obejmując swoimi silnimi ramionami wokół pasa, ataując jego szyję i przyozdabiając ją pojedynczymi malinkami. Min wzdychał cicho, zgadzając się na pieszczotę. Młodszy delikatnie zacisnął dłoń na pośladku chłopaka, któremu nogi się niemal ugieły, więc Park obrócił go w swoją stronę, łapiąc go pod pośladkami i podrzucając go, by wziąć go na ręce. Ten objął go nogami i rękoma, całując się w najlepsze z Jiminem. Co chwilę uśmiechał się, a młodszy powoli kierował ich do łazienki. Trochę im zeszło, zanim znaleźli się pod prysznicem, gdyż obaj woleli oddać się słodkim pocałunkom.
A pod prysznicem zamiast mycia się, ponownie znaleźli swój wspólny język.
⁑przepraszam, że tyle czekaliście, ale nie miałam ani czasu, ani chęci⁑
CZYTASZ
kisses back | yoonmin
Fanfiction»Yoongi jest bratem bliźniakiem Yoonji. A Yoonji jest dziewczyną Jimina, który często myli ich ze sobą.« ✗zakończone