Wykąpani położyli się w łóżku starszego. Stres coraz bardziej ogarniał Yoongiego. Korzystał z każdej chwili, kiedy mógł mieć chłopaka przy sobie. Wiedział, że jutro wróci Yoonji, a on i Jimin będą musieli jej wszystko wytłumaczyć. Zresztą.. jak to teraz będzie wyglądać? Jimin będzie przychodził tak jak zawsze, tylko że do Mina? To wszystko wciąż pozostawało dla niego zagadką.
- Przejmujesz sie? - spytał szeptem starszy, wtulając się w ciało chłopaka.
- Ah.. Yoonji? - uniósł brwi, przenosząc swój wzrok na Mina, który skinął głową. - Yoongie, będziemy razem, tak? Wiem, że Yoonji mnie kocha, wiem, że-
- Co się stało, że nagle całe uczucia przelałeś na mnie? Przecież jeszcze nie dawno latałeś za moją siostrą, dobierałeś się do niej przy wejściu, tak się nie robi Jimin. Czułem się jak odskocznia, jakbyś chciał spróbować jak to jest całować się z chłopakiem, jakbym był na chwilę, bo zaraz znów pojawi się Twoja dziewczyna, a ja stanę się nic nie znaczącym jej starszym bratem. - westchnął, spuszczając swój wzrok.
- Jesteś idiotą.. ani razu tak nie pomyślałem. To, że jestem wciąż z Twoją siostrą i to, że wyjechała, nie znaczy, że jesteś odskocznią od niej. Kocham Cię, wiesz? Chcę z Tobą być, niemądry chłopaku. - pokręcił głową i pocałował go mocno w policzek.
- Wraca jutro, masz coś na swoje usprawiedliwienie? - spojrzał mu w oczy, układając się wygodniej.
- Coś wymyślimy. Chodźmy spać.. - szepnął, przeczesując włosy przysypiającego chłopaka, który leniwie pokiwał głową, zamykając oczy. - Dobranoc - uśmiechnął się, całując starszego w usta.
- Dobranoc - zaśmiał się i zakopał w kołdrze, zasypiając niemal od razu, ukojony ciepłem młodszego.
⁑czuję, że to ff zjechało i to mocno, opowiadanie sytuacji nie jest takie spójne, bez ładu i składu, piszę to, co przychodzi mi do głowy, na luzie. przepraszam. kolejny rozdział - finish.⁑
CZYTASZ
kisses back | yoonmin
Fanfiction»Yoongi jest bratem bliźniakiem Yoonji. A Yoonji jest dziewczyną Jimina, który często myli ich ze sobą.« ✗zakończone