Reggel, kicsit nehezen ébredtem fel, ugyanis Deannel végig filmeztük az éjszakát. Felkeltem, bementem a fürdőszobába és rendbe tettem magam. Megmostam az arcom, felöltöztem, hajamat laza kontyba kötöttem és kisminkeltem magam.
Lementem a konyhába, hogy igyak egy kávét, de persze főzni kell, utálok vele vacakolni. Na mindegy odatettem, gondoltam addig csinálok reggelit. Csináltam pirítóst, tükörtojást és narancslé. Megterítettem, majd vártam Deant, hogy felébredjen.
-Jó reggelt húgi.-köszönt álmosan a bátyám.
-Jó reggelt bátyus.-mondtam neki mosolyogva és puszit adtam arcára. – Gyere kész a reggeli.
-Ohh oké, nagyon éhes vagyok.-mondta szemét dörzsölve.
-Apropó a suli mikor kezdődik?-kérdezte, mire unottan sóhajtottam egyet.
-Holnap, de ma áthívom Becyt, ha nem baj-mentem is telefonálni.
-Szia Becy, mi újság?
-Szia, semmi különös unatkozom.-mondta kicsit tényleg unott hangon.
-Pont ezért hívlak, gyere át hozzánk és filmezünk, ja és Dean is itthon van.-mosolyogtam, tudtam, hogy ennek örülni fog.
-Oh rendben, fél óra és ott vagyok.-azzal bontotta a vonalat.
Tudtam Becyről, hogy odavan a bátyámért, miért ne lenne, jó pasi.
-Dean átjön Becy egy fél óra múlva-kiáltottam, hogy meghallja.
-Oké.
Fél óra múlva csengettek. Megjött Becy, egész csinosan öltözött fel, biztos a bátyámnak akar tetszeni.
-Szia, de örülök neked-vigyorogtam rá és öleltem meg.
-Szia, én is örülök neked.
-Dean told le a segged itt van Becy.-ordítottam hülye bátyám után.
Épp jött le a lépcsőn, mikor észrevette Becyt, kicsit lefagyott, tudtam, hogy tetszik neki Becy, de nem vallotta be sosem.
-Szia Becy.-köszönt neki mosolyogva és kacsintott egyet.
-Szia Dean, jó látni téged.-mintha kicsit elpirult volna, na sebaj én majd összehozom őket.
YOU ARE READING
Mr. Dornan a Tanárom!
RomanceEgy 16 éves fiatal Los Angeles-i lányról szól, aki fülig beleszeret, jóképű, izmos tesi tanárába. 18+os részek lehetnek benne.