3. rész

483 19 2
                                    

Beérkezett a tanár, az állam a padlót súrolta, Becy terített vissza a valóságba.

- Hè ne bámuld már ilyen feltünően!- bökdös Becy oldalba.
- Jól van na, de látod milyen dögös?

- Khm, hölgyek ha befejeztèk a beszèlgetèst, akár folytathatnám az órát!- szólt ránk ez az Adonisz, èn meg azt hiszem olyan vörös lehettem, mint paradicsom.

- Elnèzèst Tanár úr!- mondta helyettem is Becy. Meg se tudtam szólalni inkább a földet néztem.

- Nos akik mèg nem tudnák Mr. Dornan vagyok a tesi tanáruk. Mondjanak valamit magukról, mit csináltak a nyáron?!

Èn voltam az utolsó, aki elkezdett volna beszèlni, csak épp egy hang nem jött ki a torkomon.

- Emily rád várunk!- szólt a tanár rám, hogy ideje lenne negszólalnom.

- Hát sok mindent nem csináltam, a bátyámmal és a legjobb barátnőmmel Becyvel töltöttem az időt. Kirándultunk sokat, és nagyon sokat pihentem is.

- Köszönöm Emily!- mondta, majd észrevettem, hogy engem néz, ránèztem és elvesztem gyönyörű kèk szemeiben. Atyaèg, nem szabad rá gondolnom. Gyorsan megszakítottam a szemkontaktust.

 Gyorsan megszakítottam a szemkontaktust

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-

Kezdjük is az órát 5 kör futással. - adta ki a parancsot.

Utálok futni, nem is nagyon bírom. De miatta megteszem, hogy lássa milyen kitartó vagyok. Amint letelt a kör kifulladva álltam meg.

- Rendeződjenek párokba, de mivel páratlan az osztálylètszám Emily te velem leszel.

Huhh basszus csak nèztem a meglepődöttsègtől és az arcom tűzvörös lehetett. Szinte lángoltam, hogy hozzám fog èrni.

- Rendben akkor a párokból az egyik feküdjön le a szőnyegre, a másik fogja meg mind két bokáját.
Emily feküdj le a szőnyegre.- szólt nekem oda.
 
Hirtelen mozdulni sem tudtam, megráztam a fejem, hogy visszatèrjek a valóságba.
Lefeküdtem megfogta a bokámat, mire megborzongtam èrintèsètől. Ő is èszrevette ès elmosolyodott, ez annyira kínos.

- 100 felülès mindenkinek mehet. Számolja mindenki.

Kb a felènèl jártam mikor megszólalt a csengő, megmenekültem. Felálltam, majd szaladni akartam volna ki, de rám szólt, hogy maradjak még. Huh mit akar vajon?

 Huh mit akar vajon?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Mr. Dornan a Tanárom! Where stories live. Discover now