Jamie szemszöge:
Emily már 1 hónapja kómában fekszik, el nem mozdultam mellőle. Borzalmas a tudat, hogy mit tettem vele, nagyon gyötör a bűntudat, meg is látszik rajtam azóta nem borotválkoztam és alig volt étvágyam, nem bírtam a tülörbe nézni. Elhatároztam, hogy ezt helyre teszem, érte képes leszek erről az oldalamról lemondani, hogy ő boldog legyen! Remélem meg fog bocsátani nekem és elfelejthetjük az egészet.
Itt vagyok a kórházban felváltva jövünk be Deannel és beszélünk hozzá. Az orvosok szerint már lassan magához kellene térnie. Az esélyei jók a felépülésre. Közben nekem sajnos az óráimat meg kellett tartanom, addig Dean és Becy is benéztek a szerelmemhez.
Itt ülök az ágya mellett fogom a kezét és közben várom, hogy felébredjen.
- Emily szerelmem, annyira sajnálom, amit tettem, ha vissza csinálhatnám megtenném és most nem feküdnél itt. Annyira szeretlek! Kicsim kérlek ébredj fel! - minden egyes nap bocsánatot kértem tőle. Pár perccel később Emily megszorította a kezem. Ez jó jel.
-Kicsim itt vagyok, ébredj fel, mindent jóvá teszek csak ébredj fel! - Percekkel később kinyitotta a szemét.
-Jamie? - mondta erőtlen hangon, emlékszik rám.
-Igen én vagyok, de örülök, hogy végre felébredtél!
-Mi történt? Hol vagyok?
-Kórházban vagy kicsim elütött egy autó, csúnyán megsérültél. Eltört pár bordád, agyrázkódásod van. 1 hónapig kómában voltál. Emlékszel arra, hogy mi történt?
-Igen, nagyjából, remélem nem gondoltad komolyan, amit akkor tettél velem, azzal a szerződéssel?
-Szerelmem felejtsük el az egészet, nagyon sajnálom! Jobban szeretlek attól, hogy egy ilyen dologgal tönkretegyelek! Lemondok arról az oldalamról miattad! Nincs szerződés. nincsenek titkok! Nagyon szeretlek!
-Istenem Jamie én is szeretlek, nagyon féltem attól, hogy te nem szeretsz!-mondta már szinte sírva, én is elkezdtem sírni, együtt sírtunk szerelmesen.
-Ilyet ne is mondj, be fogom bizonyítani, hogy mennyire szeretlek! Megyek szólok az orvosnak, hogy felébredtél!
-Rendben, de siess vissza!
Kimentem szólni az orvosnak, közben felhívtam Deant is, hogy a huga felébredt. Hatalmas kő esett le a szívemről! Megbocsátott! Ezért mindent meg kell tennem, hogy helyre hozzam a hibámat!
Az orvos megvizsgálta, szerencsére már nem kell sokat a kórházban lennie, 1 hét és mehetünk haza. Hál istennek semmi maradandó károsodás nincs a szervezetében. Közben Dean is megérkezett. Hagytam őket kettesben, addig iszok egy kávét és hazamegyek rendbe tenni magam. A szakállamon csak rövidítettem, tudom, hogy Emily így is szereti.
YOU ARE READING
Mr. Dornan a Tanárom!
RomanceEgy 16 éves fiatal Los Angeles-i lányról szól, aki fülig beleszeret, jóképű, izmos tesi tanárába. 18+os részek lehetnek benne.