Jamie szemszöge:
Ezt nagyon elbasztam, mégis mi a faszt gondoltam? Még kiskorú a francba is, ezzel várnom kellett volna míg nagykorú lesz! Jamie egy idióta seggfej vagy!!! Emily elszaladt és nem tudom hova, utána kellett volna mennem, de úgy gondoltam, hogy jobb ha most egyedül van. Várok egy kicsit aztán megkeresem, muszáj beszélnem vele! Nem veszíthetem el, ahhoz túlságosan megszerettem! Az én kicsi Emilym! Csörög a telóm, rosszat sejtek.ű
- Igen itt Jamie Dornan!
-Jó napot uram a kórházból telefonálok Dr. Martin vagyok! Az ön hozzátartozója Emily kisasszony? - mi a szent szar? Baszki ha valami baja esett, akkor nem tudom mit csinálok!
-Igen doktor a tanára vagyok! Mi történt?
-Nos a kisasszony súlyos balesetet szenvedett, elütötte egy autó, be tudna jönni a kórházba, itt elmondom a részleteket!
-Hogyne máris indulok!
Sietősen mentem a kórházba nem érdekelt semmi büntetés, csak látni akartam a szerelmem, hogy jól van, remélem nem komolyan sérült meg! Amint beértem kerestem Dr. Martint!
-Jó napot doktor Jamie Dornan, nem rég beszéltünk telefonon!
-Áh igen! Szóval Emily kisasszony súlyos balesetet szenvedett, beütötte a fejét, jelenleg kómában van. Több bordája eltört. Agyrázkódása is lehet. Elég sok vért vesztett. Egyenlőre várjuk, hogy felébredjen.
-Fel fog épülni?
-Bízzunk benne, mindent megteszünk érte! Annyit tud tenni, hogy mellette lesz és beszél hozzá!
-Köszönöm doktor!
Na ezt, hogy közöljem a bátyjával, hogy miattam történt az egész, de muszáj lesz Deannek is tudnia mégiscsak a bátyja. Előtte bemegyek hozzá, látnom kell. Benyitottam a kórterembe, mindig is utáltam ezeket a fehér falakat, most meg főleg, hogy a szerelmem is itt fekszik. Ott látni az ágyon, csövek lógnak ki mindenhonnan, a feje bekötve. Nem ezt érdemelte, miért nem tudtam nyugton maradni bassza meg! Leültem az ágy mellé, óvatosan megfogtam a kezét, hideg, mintha nem lenne benne élet.
-Emily drágám bocsáss meg nekem, nem ezt akartam, túlságosan is magamnak akartalak, nem lett volna szabad megmutatnom a szerződést! Sajnálom! Nagyon Sajnálom! Kérlek ne haragudj rám! Amint hazamegyek össze fogom tépni ígérem! Most hagylak pihenni, felhívom a bátyádat!Szeretlek!
Kimentem a szobából, azonnal tárcsáztam Deant.
-Dean azonnal gyere a kórházba Emily balesetet szenvedett!
-Jamie, mi az hogy balesetet szenvedett? Jól van? Mi történt?
-Mindent elmondok csak siess!
Kb félóra múlva Dean megérkezett. Nagyon ideges volt, meg is értem, mégis a húga fekszik a kórházban.
-Hol van? Mi történt? Jól van?
-Elütötte egy autó. Kómában van, súlyosan megsérült, agyrázkódása van, több bordája eltört. Most arra várnak az orvosok, hogy felébredjen.
-Mégis, hogy történhetett ez meg? Mi történt? Veszekedtetek?
Döntöttem, nem mondom el neki, még megölne, és ami súlyosabb nem engedne a közelébe.
-Nem veszekedtünk, pont át akart menni hozzátok, mikor történt a baleset. Menj be hozzá nyugodtan! Beszélj hozzá, azt mondta a doki az sokat segíthet!
Istenem add, hogy felépüljön!
ESTÁS LEYENDO
Mr. Dornan a Tanárom!
RomanceEgy 16 éves fiatal Los Angeles-i lányról szól, aki fülig beleszeret, jóképű, izmos tesi tanárába. 18+os részek lehetnek benne.