5.rèsz

437 17 0
                                    

Haza értem a suliból, Dean nem volt otthon, gondolom dolgozik. Nem is baj, gondolkodnom kell mi is volt ez Jamievel. Annyit tudok, hogy élveztem a közeledèsèt, de nagyon félek, ha kiderül a dolog nekünk annyi. Ő a karrierjèvel játszik és engem is kirúghatnak a suliból. Az még semmi, hogy őt le is csukhatják, fiatalkorú megrontásáèrt. Nem szabad erre gondolni, minden jó lesz, rendben leszünk. Merengèsemet a bejárati ajtó nyitódása zavarta meg, hazajött Dean.

- Szia hugi, mi volt a suliban?-

- Szia bátyus, dög unalom, mint mindig.
- Van terved mára? Nézzünk filmet?-kérdezte mosolyogva, de most nem igazán.

- Most nincs csinálok vacsorát és megyek tanulni, időben le akarok feküdni.

- Rendben, mi lesz a vacsi?
- Hmm melegszendvics?-remélem ez jó lesz neki.

- Tökèletes, alig várom, hogy kész legyen, éhen halok.- ezen meg se lepődök tud enni az biztos.

Kész lettem a vacsorával, megterítettem. Öntöttem két pohár narancs levet, majd leültünk az asztalhoz enni.

- Ez finom volt, kösz hugi!- megköszönte, majd elvonult a nappaliba tvt nézni. Elmosogattam és én is mentem a szobámba tanulni, de nem igazán ment, csak rá tudok gondolni, azok az ajkak, a szép kék szempár. Gondolkodásom egy sms zavarta meg.

" Szia szépségem, alig várom, hogy holnap találkozzunk, és közel èrezhesselek magamhoz " xx J

Huh, ez meglepett, gyorsan válaszoltam neki.

" Szia hercegem, én is alig várom, minden percét! " x E

Eltettem a telót, hogy most már tanulni tudjak. Utána elmentem fürdeni, felvettem a pizsim, ès lefeküdtem aludni. Hátha Jamievel álmodok.

 Hátha Jamievel álmodok

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.
Mr. Dornan a Tanárom! Onde histórias criam vida. Descubra agora