Másnap megint a borzasztó ébresztő szólt a fülem mellett, mivel hétfő van indulás a suliba. Nagy nehezen kitápászkodtam az ágyból és indultam meg a fürdőbe. Elvégeztem a szokásos reggeli rutinjaim. Mire végeztem kaptam egy sms-t Jamietől.
"Baby beviszlek a suliba, 20 perc és ott vagyok èrted. X J❤ "
Alig várom, hogy lássam, tegnap itt volt nálam, de mocskosul hiányzik. Nagyon nehéz lesz a suliban tartani magam, hogy ne essek neki, azoknak a kívánatos ajkainak, megsimogatni kockáitól duzzadt hasát. Ajhhh Emily szállj le a földre és viselkedj, nehogy baj legyen.-szólt rám tudatalattim
Miután megreggeliztem egy duda szót hallottam, ez biztos Jamie. Felkaptam a táskám és futottam is ki behuppantam a kocsiba és ajkaira tapadtam.
- Baby ha mindig így nekem esel, akkor mindig eljövök èrted. Vagy a másik opció, hogy nem megyünk suliba, hanem megduglak most rögtön, túlságosan is kívánlak.- suttogta reggeli rekedtes hangján, mire jól eső borzongás futott végig rajtam.- Nem èrdekel a suli, ha veled lehetek, őrjítő vagy, ellenállni sem lehet neked.- nèztem bele kèkjeibe,ami mindig megbabonáz.
- Suliba muszáj menned ilyenre ne is gondolj, még a bátyád megöl engem.- ezen nevetnem kellett.Nagy nehezen elindultunk a suliba, de nem bírtam magammal a kezem a combájára tettem és megszorítottam, mire morgott egyet, de a kezem nem vette el, akkor tetszik neki a műveletem. Feljebb vittem a kezem és rámarkoltam fèrfiasságára, már kemény volt.
- Szívem, ha nem hagyod abba mèg balesetünk lesz, tudod, hogy imádom, ha kènyeztetsz, de majd otthon.- igaza van egy baleset nem hiányozna.
Nagy nehezen megèrkeztünk a sulihoz próbáltunk feltünès mentesen kiszállni a kocsiból, hogy ne legyen feltűnő és pláne ne kezdjenek rólunk pletykálni. De azért gyors csókot még loptam tőle.
Elkezdődött a biológia óra dög unalom. Majd ezt követte a matematika, majd az irodalom, nagyon lassan teltek az órák. Végül eljött a tesi óra, alig vártam. Remélem bevisz megint az irodájába. Sajnos nem így lett helyette siettünk haza, hogy nyugodtan veszèlyek nélkül lehessünk együtt.
KAMU SEDANG MEMBACA
Mr. Dornan a Tanárom!
RomansaEgy 16 éves fiatal Los Angeles-i lányról szól, aki fülig beleszeret, jóképű, izmos tesi tanárába. 18+os részek lehetnek benne.