10.rèsz

397 17 0
                                    

Jamietől elindultunk haza, nehezen hagyom itt, de a bátyám már biztos aggódik, hogy hol vagyok ennyi ideig. Csak még nem tudom, hogy magyarázom ezt ki, hogy másnap érek haza.  Talán be kéne avatnom Deant, hogy mi folyik itt.
- Baby min gondolkodsz ennyire?- a merengèsemből Jamie hangja szakított ki.
- Csak azon, hogy milyen nehezen hagylak itt és megyek haza.- füllentettem kicsit, mert igaz volt.
- Nemsokára találkozunk, tudod, hogy óvatosnak kell lennünk. Nem bukhatunk le, mert mindkettőnket kirúgnának. Holnap suli és tesi órán úgyis találkozunk.
- Rendben. De attól mèg fèlek kicsit, mi van, ha lesz egy rosszakarónk?- kérdeztem tőle aggódva.
- Nyugodj meg èdesem nem lesz semmi baj.
-Okè.

Hazaèrtünk, Jamie mèg adott egy búcsúcsókot a kocsiban, majd kiszálltam bementem a házba és Dean kèrdő szemeivel nèzett rám.
- Szia húgi nem akarsz mondani valamit? Mondjuk hol voltál ennyi ideig? Ki ez a pasas?- tette fel a kèrdèseit, nem tudtam mit mondani.
- Ő a barátom. Korrepetálás után hozzá mentem.
- Egy smst azèrt dobhattál volna, vagy hívhattál volna, hogy ne aggódjak. A telefonod lemerült gondolom, mert nem tudtalak elèrni.
- Sajnálom, igazad van szólhattam volna, de felnőtt ember vagyok, semmi bajom nem lesz.- próbáltam nyugtatni, amennyire csak lehetett.
- Megyek tanulni.Ha kellek a szobámban leszek.

Felmentem a szobámba, majd bezárkóztam. Nem bírtam tanulni, csak Jamie járt a fejemben. Istenem csodálatos volt vele minden, figyelt rám, törődött velem. Akaratom ellenère is nedves leszek,ha arra gondolok, mikor szeretkeztünk. Elmentem zuhanyozni, hajat mostam a szokásos procedúra ilyenkor. Mèg lementem vacsorázni, szerencsère Dean nincs itthon, biztos barátnőzik, vagyis Becynèl van. Elővettem a telefonom és láttam, hogy Jamie írt üzenetet.

"Szia baby alig várom, hogy holnap lássalak, és jól megdugjalak az irodámban. Jó èjt J "

Erre a mondatra gyorsan beharaptam az alsó ajkam, már most imádom, hogy ilyen perverz. Válaszoltam neki:

" Én is alig várom èdes, már most nedves vagyok a gondolatra. Xx E"

Erre tuti beizgul, még lehet képes lesz idejönni, örülnék neki, mindig is utáltam egyedül aludni. Dean meg nem èrdekel mit mond. Ahogy sejtettem 20 perc múlva csengettek. Jamie volt az ajtóban. Gyorsan bejött majd az ajtónak lökött és ajkaimra tapadt.

 Gyorsan bejött majd az ajtónak lökött és ajkaimra tapadt

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Mr. Dornan a Tanárom! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin