23.rész

200 15 6
                                    

Bejött Jamie a terembe, persze nekem muszáj volt természetesen viselkednem, nem szerettem volna, ha lebukunk. Na mindegy mint mindig, most is dögösen festett. 
Elkezdődött az óra.

- Na fiúk lányok mindenki 12 perc futás mehet.- na erre mindenki elkezdett nyafogni. De tudjuk ez Jamiet nem hatja meg.

- Indulás ha nem csináljátok dupla ideig futtok. - na erre már mindenki neki indult.

- Becy te fogod figyelni őket futnak e! Nekem beszédem van Emily kisasszonnyal!- woow de jó nem kell futnom.
- Rendben Tanár úr!- mondta Becy ő tud mindent így most neki is jó nem kell futnia.

- Emily gyere az irodámba!-azzal ki is mentünk a többiek meg ránk se figyeltek.
Beértünk kulcsra zárta az ajtót, majd egyből nekem esett. Ahh falta az ajkaimat. Gyorsan levettük a ruhát egymásról. Jamie lesöpörte az asztaláról a dolgokat és rá ültetett. Tovább csókolóztunk, túrtam a haját. Ő két ujját belém vezette, mire nyögtem egyet, de Jamie elhallgattatott a csókjával.

- Halkan baby nehogy meghallja valaki!

- Ezt nem lehet halkan élvezni! De csináld! Ahh

- Milyen nedves vagy baby és csak miattam. Nem húzhatjuk nagyon az időt.

- Oké dugj már meg az istenit!

- Ohh szívem nem kell kétszer kérned! Tetszik, hogy mocskos a szád miattam.

Bepozicionálta magát és már bennem is volt egy halk nyögés hagyta el a szánkat.
Gyors tempót vett fel, minden egyes lökéssel érintette a g-pontomat. Közeledtünk az orgazmushoz, míg egy kopogás meg nem zavart minket.

- Tanár úr minden rendben? Zajt hallottam- Ne már ez Becy. Miért nem tud nyugton lenni? Lefagytam és Jamie is. Baszki.
- Öltözz fel gyorsan. Bassza meg nem sok kellett volna.

- Nekem se de majd otthon nyugodtan és jó sokáig baby, nyugi- majd kacsintottam Jamiere.

Kimentem, hogy megnézzem mit akar Becy, most nagyon ahh beszólnék neki, de mindent teljesen nem tud.
- Becy miért jöttél?
- Ja csak zajt hallottam és gondoltam megnézem mi történt.

- Nem történt semmi, csak leejtettem a  ceruzatartót.

- Aha persze,na majd mindent elmesélsz- és kacsintott egyet. Sejtettem, hogy sejti mi van köztem és Jamie közt. Na sebaj később mindent elmondok neki. Na meg én is kifaggatom, hogy állnak a bátyjámmal.

Mr. Dornan a Tanárom! Where stories live. Discover now