12.rész

328 12 0
                                    

Másnap reggel Jamie ölelő karjai között ébredtem, ő még nagyban szuszogott mellettem. Óvatosan lefejtettem magamról a kezét és mentem a fürdőszoba felé, de nem értem oda mert egy kéz hirtelen visszarántott és Jamien landoltam.

-Azt hittem alszol!-mondom neki álmosan.

-Aludtam is, de ha nem vagy mellettem nem tudok.-istenem, olyan cuki így reggel, kócos hajjal.

-Jól van, csak engedj, mert wcre kell mennem.-kérleltem boci szemekkel. Elengedett és rohantam is, sikerült megkönnyebbülnöm. Visszamentem a szobába és látom, hogy marokra fogja farkát, szerencsére nem vett még észre. Basszus rohadt izgató a látvány. Elkezdte húzogatni, majd egy morgás hagyta el a száját. Visszaosontam a fürdőszoba ajtóba és onnan figyeltem. Anyám, érzem, hogy már nagyon nedves vagyok. Oda osontam hozzá.

-Nem akarod, hogy segítsek?-kérdezem tőle a lehető legérzékibb hangomon.

-Ohh dehogynem baby-majd marokra fogtam farkát és húzogattam a kezem rajta, Jamie már zihált, éreztem,hogy közel van így rákapcsoltam.

-Baby ez rohadt jó, így mindjárt elmegyek- nevemet kiáltva élvezett a hasára. Majd hirtelen lehúzott magához és megcsókolt, ebben a csókban minden vágya benne volt.

Lementem a konyhába, míg Jamie elkészül, és egy meglepődött Dean volt előttem.

Lementem a konyhába, míg Jamie elkészül, és egy meglepődött Dean volt előttem

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

-Miért nézel ilyen meglepődötten?-kérdeztem a bátyámat.

-Ki ez a pasas, aki itt van? Nem idős hozzád egy kicsit?-kérdezte aggódva mégis kíváncsisággal.

-Jamie a barátom, nyugodj meg és nem idős!-nem mondhatom meg neki, hogy a tesi tanárom, akkor őrjöngene biztos.

Jamie lejött a szobámból, majd bemutattam őket egymásnak.

-Dean ő itt Jamie a barátom.

-Jamie ő itt Dean a bátyám.-köszöntötték egymást, majd Jamie elindult haza, mivel vasárnap van még tanulni is kell, de basszus máris hiányzik. Erőt veszek magamon és iszom egy kávét, majd visszaindulok a szobámba, de eszembe jut, hogy megkérdezem Deant mi van közte és Becy között.

-Dean mi van közted és Becy között?-kérdésem váratlanul éri és mintha zavarban is lenne.

-Öhm, hát azt hiszem tetszik nagyon, de úgy nem mertem az érzéseimet még bevallani neki. Randiztunk párszor, csók is megvolt, de ennyi.

-Dean, ha szereted mondd el neki! Nehogy a végén még pofára ess.

-Igazad van, beszélek vele.

Miután Dean elment Becyhez, felmentem a szobámba és tanulni kezdtem. Mire végeztem este 7 óra volt, így elmentem zuhanyozni, hajat mosni. Mikor végeztem mindennel felvettem a pizsimet és lefeküdtem.

Mr. Dornan a Tanárom! Où les histoires vivent. Découvrez maintenant