Jamie vadul falta ajkaimat, ölèbe kapott lábam ösztönösen dereka köré kulcsoltam, majd felvitt a szobámba. Óvatosan letett az ágyra majd fölèm helyezkedett, hogy ne nyomjon össze de a csókot nem szakÃtotta meg. Letèrt a nyakamra, nedves puszikkal hintette be. Megtalálta az èrzèkeny pontot ès megszÃvta, mire nyögtem egyet. LevetkÅ‘ztettük egymást, istenem az a tökèletes test, soha nem fogom megunni, milyen tökèletes.
- Rohadtul kÃvánlak baby, meg akarlak baszni rendesen, hallani akarom, hogy a nevemet sikÃtod, mikor elèlvezel- kèt csók között suttogta a számra, végig futott rajtam a jólesÅ‘ borzongás.
- Én is kÃvánlak nagyon Jamie, azt akarom, hogy bassz szèt teljesen.- ezek a szavak Å‘t is megborzongatták és jól esÅ‘ nyögès hagyta el a száját.
Tovább folytatta kènyeztetèsemet, de megállÃtottam, majd 69- es pózt vettünk fel, én a szájára ültem, mire hirtelen megnyalta a csiklómat, már ziháltam, annyira jó volt. Én is neki láttam a munkának és elkezdtem fèrfiasságát kényeztetni. ElÅ‘ször a kezemmel, majd bekaptam és szopni kezdtem.Nagyon èlveztem minden èrintèsèt, közel voltunk a csúcshoz, ezért megfordultam és Jamie farkára ereszkedtem, majd lovagolni kezdtem, közben Å‘ a seggemet markolta az egyik kezèvel másikkal a mellemet kènyeztette, csipkedte mellbimbómat.
- Annyira jó vagy baby, baszd szét a faszom. - olyan erotikusan mondta, hogy ettÅ‘l elèlveznèk, de mèg nem akarok. FordÃtott a helyzeten, Ãgy én kerültem alulra,egy lökèssel bennem volt, hangosan nyögtünk. Zihálásunktól volt tele a ház. Årült tempót diktált.
- Jamieee minnddjjáárrrt
- Èèn iss baaabbyy, èlvezz velem- én pedig kèzsègesen a nevét sikÃtva èlveztem el. Å mèg lökött párat, majd éreztem, hogy megremeg ès belém ürÃti magát. Kihúzódott belÅ‘lem és mellém feküdt. Magunkra húzta a takarót és elaludtunk.
VOUS LISEZ
Mr. Dornan a Tanárom!
Roman d'amourEgy 16 éves fiatal Los Angeles-i lányról szól, aki fülig beleszeret, jóképű, izmos tesi tanárába. 18+os részek lehetnek benne.