Másnap a telefonom ébresztőjére keltem, eljött a hétvége, izgulok nagyon, mehetek Jamiehez. Felkeltem elmentem a fürdőbe lezuhanyozni, borotválkozni, fogat mosni. Felöltöztem, majd lementem a konyhába reggeli után kutatni, nem találtam semmit, ezért neki fogtam palacsintát csinálni. Dean nincs itthon,  biztos csajozik vagy dolgozik. Legalább nem kell magyarázkodnom neki, hogy hova megyek és miért, bár tudja, de nem szeretném ha többet tudna. Megettem a reggelimet, majd elindultam Jamiehez. Oda értem és kopogtam. Széles vigyorral nyitott ajtót.
-Szia szépségem, hiányoztál! -mondta reggeli rekedt hangján, amivel annyira szexi volt.
-Szia, te is hiányoztál!- majd forró csókban forrtunk össze. Annyira jól csókol, hogy már egy csókjától nedves leszek.
Most néztem csak meg jobban, szürke melegÃtÅ‘ lóg a derekán és fekete izompóló van rajta, Ãgy jól láthatom tökéletesen kidolgozott izmait. Nagyon elbambulhattam, már a kezeit rázta elÅ‘ttem.
-Itt vagy velem Emily? Tetszik a látvány?-kérdezte kaján vigyorral.
-Mi öhm persze, itt vagyok és persze, hogy tetszik!-mondtam neki kissé elpirulva.
Hirtelen felkapott az ölébe és elindult velem a hálószobája felé, kicsit féltem, de izgatott is voltam, szinte biztos voltam benne, hogy valami intim dolog fog következni. Beértünk a szobába az ágyra fektetett, majd ajkaimra tapadt. Vadul faltuk egymást, majd letért a nyakamra és hirtelen az érzékeny pontot megszÃvta a nyakamon, mire nyögtem egyet. Éreztem, hogy mosolyog a nyakamba, én beletúrtam a hajába, amit egy morgással dÃjazott. Elkezdett levetkÅ‘ztetni, de a csókot nem szakÃtotta meg.
-Akarlak baby, nagyon kÃvánlak és tudom, hogy te is akarod!-megszakÃtotta a csókot, majd fülembe suttogott.
-Akarom, csak légy finom, ne durva, nekem ez lesz az első.-mondtam kicsit aggódva neki.
-Ne izgulj baby vigyázok rád, óvatos leszek!
Már nem volt rajtunk ruha, mikor megláttam erekcióját, az elsÅ‘ gondolatom az volt, hogy fog belém férni? Nyugtatásképpen az ajkaimra tapadt, közben mellemet masszÃrozta, megszakÃtotta a csókot, majd nedves puszikkal haladt végig a testemen, mÃg elért a nÅ‘iességemhez. Aprót lehelt a csiklómra mire megrándultam élveztem nagyon, ahogy kényeztet. Aztán vadul nyalni kezdte a csiklómat.
Éreztem, hogy közben bedugta az ujját, tágÃtott, jól esett, de mikor megéreztem a második ujját kicsit összerándultam, fájt.
-Jamie várj kicsit Ãgy fáj.
-Próbálj lazÃtani baby, elÅ‘ször természetes, hogy ezt érzed, de majd jobbnál jobb lesz és a fájdalom élvezetté alakul.-bólintottam.
Úgy voltam vele, hogy essünk túl rajta minél hamarabb. Jamie elhelyezkedett bepozicionálta magát lassan belém hatolt. Legördült egy könnycsepp a fájdalomtól. Jamienek amúgy nagyobb volt a farka mint az átlag. Egy csókkal tapasztotta be a számat, hogy kellemesebb legyen, de hirtelen belém lökte teljesen magát, mire felsikÃtottam a fájdalomtól. Várt, hogy megszokjam a méretét.
-Ha akarod abba hagyhatjuk-szólt kissé aggódóan.
-Nem nem kell, csak meg kell szoknom.- Óvatosan elkezdett mozogni, még fájt, de már közel sem annyira, majd megmarkoltam a fenekét, ezzel jelezve, hogy gyorsÃthat. Igaza volt, a fájdalom elkezdett élvezetté alakulni. Elkezdtem nyögni, mire Jamie Å‘rületes tempót kezdett diktálni.
-Jamie éééénnnn mminnndjjáááártttt elllmegyyyekkk.-nyögtem neki a szavakat.
-Add meg nekem baby, élvezz velem! SikÃtsd a nevem!-éreztem, hogy az alhasamban összegyűlik a feszültség, és robbanásra kész. A névét kiáltva élveztem el. Még lökött párat majd éreztem, hogy Å‘ is megremeg az orgazmustól. Kihúzódott belÅ‘lem, majd az óvszert kidobta. Majd betakart és elnyomott minket az álom.
ESTÁS LEYENDO
Mr. Dornan a Tanárom!
RomanceEgy 16 éves fiatal Los Angeles-i lányról szól, aki fülig beleszeret, jóképű, izmos tesi tanárába. 18+os részek lehetnek benne.