26.rész

128 10 0
                                    

Másnap Jamienél ébredtem. Olyan fáradt voltam, nem volt kedvem semmihez. Még fáztam is, biztos beteg leszek, elvégre megáztam az este. nagy nehezen felkeltem lebattyogtam a konyhába, finom illatok érkeztek, Jamie valami fincsit csinál, mintha palacsinta lenne.

-Szia mi jót csinálsz? Nagyon fincsi illatok vannak a levegőben! :) 

-Jó reggelt baby! Beteg vagy? Nem nézel ki túl jól!

-Lehet, nem is érzem túl jól magam, kérhetek meleg teát is? Megreggelizem aztán vissza fekszem, lehet lázam is van.

-Persze, majd megmérem reggeli után a lázad!-milyen figyelmes aggódó, az én hercegem!

Kaja után felmentem lefeküdni, Jamie jött utánam lázmérővel a kezében és egy bögre forró meleg teával.

-Gyere mérjük meg a lázad, emeld fel a karod!-betette a lázmérőt, ami kicsit hideg volt.

Eltelt 10 perc és csipogott a lázmerő, hát mit ne mondjak 39 fokos lázam van. Remek.

-Baby, ezzel orvoshoz kéne menni, kicsit magas a lázad!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Baby, ezzel orvoshoz kéne menni, kicsit magas a lázad!

-Dehogy kell, inkább hűtőfürdőt veszek, nem szeretem a dokikat!

-Rendben akkor csinálok vizet és utána alszol egy nagyot, és szólj a bátyádnak, hogy beteg vagy és itt maradsz!

-Oké fel is hivom!

Előveszem a telefont és tárcsázom Dean számát, kicsöng...

-Szia hugi, mi újság?

-Szia Dean, beteg lettem, így itt maradok Jamienél, míg meg nem gyógyulok!

-Oké rendben, szólj ha van valami!

-Oké, jól van!

Letettem a telefont, és mentem a fürdőbe.

-Sikerült Deannel beszélned?

-Igen, mondtam, hogy mi a helyzet, azt mondta szóljak ha van valami! De egyébként sem kell  mindent tudnia.

Megfürödtem, majd mentem feküdni. Délután már kicsit jobban voltam, de nem volt tökéletes. Sebaj, majd helyre jövök. Ilyenkor igyekszem annyit aludni, amennyit csak bírok, jobban hiszek ebben a gyógyulási folyamatban mint a gyógyszerekben! Meleg tea esetleg méz vagy fokhagyma csodákra képes. Tényleg hozatok is Jamievel mert nincs méz itthon.

-Szivem hoznál mézet a boltból? Az csodákra képes mikor beteg vagyok!

-Persze hozok, kell még valami?

-Nem más nem kell, köszi!

Jamie elment a boltba persze én meg elaludtam, nem is baj jól esett. Szeretek aludni!

Mr. Dornan a Tanárom! Where stories live. Discover now