25.rész

154 13 0
                                    

Emily szemszöge:

Másnap reggel 9-kor keltünk fel,  Becy és én elmentünk egymás után zuhanyozni. Miután végeztünk lementünk a konyhába inni egy kávét és reggelizni.

-Na szóval Emily, hogy is van ez a tanárral? És mégis mióta tart ez? Nekem miért nem mondtad el?-hadarta el egy szuszra Becy a kérdést.

-Hát hogy is kezdjem...úgy kezdődött a dolog, hogy behívatott az irodájába. Akkor kicsit féltem is tőle, megijedtem, hogy mit akarhat tőlem. Hozzápréselt a falhoz és megcsókolt, azóta nos együtt vagyunk. Szeretjük egymást. Nagyon is. Annyira jó illata van, annyira férfias és annyira szexis, megveszek érte minden egyes nap. A suliban roppant nehéz az, hogy ne bukjunk le, hogy megtartsuk a tanár-diák szerepet.

-Igen Emily, vigyáznotok kell nagyon, bajotok lehet belőle, azt meg nem szeretném, ha a legjobb barátnőmet kicsapnák a suliból. Másrészt Dean sem örülne neki.

-Igen tudom, ne aggódj kérlek!

Beszélgetésünket a telefonom csörgése zavart meg. Jamie hívott. A szívem ilyenkor mindig kihagy egy ütemet.

-Szia Szerelmem!Mi  újság?-kérdezem szerelmes hangon.

-Szia baby! Hiányzol este átjössz?-még szép, hogy igen.

-Már, hogy a viharba ne mennék, ez hülye kérdés volt!-mondtam kuncogva.- Még beszélgetek Becyvel aztán készülődök és megyek rendben?

-Persze drágám, várlak!-azzal letettük a telefont.

-Ugye nem baj, ha estére itt hagylak Deannel?-kérdezem mosolyogva Becyt.

-Persze, hogy nem, menj nyugodtan!

-Oké!

Felmentem készülődni, zuhanyzás és egyéb női dolgok! Bepakoltam a táskámat és közben a bátyám is megjött munkából.

-Szia tesó, elmentem Jamiehez, nektek jó szórakozást estére!-kacsintottam, majd kimentem az ajtón. 

Egész hamar odaérek Jamiehez, mivel nem lakik messze tőlem, szerencsére. Menet közben persze eleredt az eső én meg mondhatni lassan bugyimig ázok. Lassan megérkeztem, majd csengettem. Jamie rögtön ajtót nyitott.

-Szia baby! Atyaég megáztál gyere be gyorsan, még megfázol!-oh milyen gondoskodó, ezt is szeretem benne.-Menj el zuhanyozni, addig készítek valami vacsit!-megcsókolt és el is tűnt a konyhában. Lezuhanyoztam jó meleg vízzel. Jól esett. Felvettem Jamie egyik pólóját és egy boxerét. Kicsit nagy rám, de most nem izgat. Lementem a konyhába és mennyei illatok voltak a levegőben.

-Hmm, de jó illat van, mit főzöl?

-Szívem, most épp lasagne készül!- megnyaltam ajkaim, amit Jamie észrevett persze.-Baby, ne a szádat nyalogasd, hanem inkább valami mást. 

-Jól van, nyugi, mindennek eljön az ideje, de most farkas éhes vagyok. Megvacsiztunk utána néztünk valami filmet,de mivel unalmas volt, így elaludtam rajta.

Mr. Dornan a Tanárom! Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt