Jamie szemszöge:
Eltelt 1 hét Emily szépen gyógyulgatott, a doktor is megnyugtatott, hogy minden rendben van mehetünk haza. Még mindig bánt ez az egész dolog, ezért el fogom vinni Emilyt egy hosszú hétvégére. Még nem tudom hová menjünk majd kitalálom. De biztos, hogy jó lesz, de attól függetlenül meg kell beszélnem vele ezt a dolgot, biztos sok benne a kérdés. Kórteremben vagyunk, várjuk, hogy a doktor hozza a zárójelentést.
-Emily drágám, majd azért szeretném ezt veled megbeszélni egy vacsora alatt, nagyon bánt ez az egész! Mindent meg tennék, hogy jóvá tegyem! El sem tudom mondani mennyire sajnálom!
-Rendben!
-Köszönöm!
-Áh jó napot, meghoztam a zárójelentést, a kisasszony szépen gyógyul az eredményei is jók, ezért haza is mehet, de azért még pihenésre van szüksége a teljes felépüléshez. Minden jót kívánok!
-Köszönjük doktor! Hálás vagyok!-mondtam a dokinak és kezet ráztunk.
Elhagytuk a kórházat végre hazamehetünk. Mindenképpen magamhoz viszem, van bőven megbeszélni valónk. Majd 1 hét múlva elviszem egy jó kis wellness hétvégére masszírozással és mindenféle kényeztetéssel.
Emily szemszöge:
Végre elhagyhattam a kórházat, utálom a kórházszagot és a kórházi kosztot is, végre szeretnék egy jót enni, hoztak a srácok be, de az mégsem olyan, mintha a sajaát ágyamban eszem kényelmesen. Vannak fájdalmaim még, mind fizikálisan mind lelki eredetű, de remélem, hogy helyre tudjuk hozni, mert nagyon szeretem Jamiet, talán túlságosan is. Az út csendben telt hazáig, biztos örlődik bántja amit velem csinált. De emberek vagyunk, mindenki hibázik. Megadom neki a lehetőséget az esélyt, hogy helyre tegye ezt a dolgot köztünk. Mindenkinek jár egy második esély! Hazaértünk és bementünk a házba, rögtön megcsapott valami finom illat, a gyomrom jelzett is.
-Úgy hallom, valaki itt nagyon éhes! - mosolygott Jamie amint meghallotta, hogy jó nagyon kordult a gyomrom.
-Igen farkaséhes vagyok! Mit főztél?
-Lasagnet, tudom, hogy szereted jó sok sajttal. Gyere ülj le, addig szedek is neked, nem venném a lelkemre, ha éhenhalnál itt mellettem.
Szedett nekem egy jó nagy adagot, amit szinte be is faltam annyira éhes voltam. Kipukkadok.
-Szerintem megyek és lepihenek egy kicsit, fáradt vagyok és szinte kipukkadok, annyit ettem.
-Menj csak Szívem! Pihenj!
Felmentem a szobába, megcsapta az orrom a jól eső illat, amit annyira szeretek. Bele is huppantam az ágyba és elaludtam.
BINABASA MO ANG
Mr. Dornan a Tanárom!
RomanceEgy 16 éves fiatal Los Angeles-i lányról szól, aki fülig beleszeret, jóképű, izmos tesi tanárába. 18+os részek lehetnek benne.