18.rész

230 14 0
                                    

Lassan indultunk be a házba, nagyon féltem. Jamie végig fogta a kezemet nyugtatásképpen.

-Ne aggódj baby, majd én beszélek vele, mint férfi a férfival.-próbált nyugtatni.

-Rendben!

Beléptünk az ajtón és egy ideges Deannel találtam szembe magam. Ajjaj ez nagyon nem jó.

 Ajjaj ez nagyon nem jó

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

-Szia Dean!

-Van neked fogalmad arról, hogy mennyire aggódtam érted? Eltűnsz itthonról, egy üzenetet nem írsz, hogy nyugi bátyus egyben vagyok, nem kell aggódnod. Vagy hívnál fel, hogy te idióta a pasimnál vagyok és minden oké.-baszki nagyon ki van akadva. 

-Sajnálom Dean-a földet kezdtem el kémlelni.

-Sajnálhatod is! És ki ez a férfi nem idős hozzád egy kicsit??-kérdezte Dean aggodalmasan. De mintha ezt már egyszer hetekkel ezelőtt is megkérdezte volna.

-Ő itt Jamie a barátom és nem, nem idős hozzám. Nagyon szeretjük egymást. És amúgy is találkoztatok már. Volt már itt egyszer.

-Szívem menj fel a szobádba, majd én beszélek a bátyáddal.-küldött fel Jamie és én fel is rohantam. Sírva borultam az ágyamra.

Jamie szemszöge:

Még engem is megviselt, hogy Dean így kiabált Emilyvel. Muszáj nekem beszélnem vele, de azt nem tudom elmondjam e, hogy a tanárja vagyok. Elmondom azt hiszem jobb, ha őszinte vagyok vele, ha később derül ki rosszabb.

- Dean ne légy vele ilyen szigorú, tudom, hogy aggódsz érte, de én nagyon szeretem őt. Vigyázok rá. Másrészt ha voltál vagy ha szerelmes vagy, akkor tudod, hogy nincsenek akadályok.

-Honnan ismered a húgomat?-jött a kérdés amitől féltem. Muszáj bevallani neki, nincs más kiút.

-Az iskolában találkoztunk. A tesi tanárja vagyok.-és ekkor Dean álla a padlót súrolta meglepettségében.

-A tanárja vagy? Az eszem megáll, tudod milyen bajba sodorhatod a húgom, hogy egy tanárjával kezdett ki? És te magad is bajba kerülhetsz! Miért nem gondolkodtatok?-jogosan akad ki, de le kell nyugtatnom.

-Igen a tanárja vagyok, és szeretem őt. Neki a támogatásodra van szüksége. És nyugodj meg semmi baj nem lesz. Vigyázunk, senki nem gyanakodik ránk. Nem akarom elveszíteni, a mindent jelenti számomra és szerintem fordítva is így van.

-Ha ennyire szereted őt, akkor áldásom rátok. Csak tényleg nagyon vigyázz rá! Ígérd meg!

-Persze mindent megteszek ez csak természetes. Emily drágám gyere le.-kiáltottam fel szerelmemnek, aki rohant is lefelé.

-Itt vagyok, mondjátok.

-Nézd Emily sajnálom, hogy kiabáltam veled. Áldásom rátok, ha tényleg ennyire szeretitek egymást. Neked is mondom, csak annyit kérek, hogy nagyon vigyázzatok.

-Köszönöm bátyus!-Emily megölelte a testvérét, így azért csak jobb.

-Jamie itt maradsz nálunk?-kérdezte Emily.

-Kicsit még igen, de utána mennem kell, tudod holnap iskola. Neked is tanulni kell.-mondtam neki, mielőtt azt hiszi, hogy itt alszok. Főleg, hogy Dean az áldását adta ránk, nem akarok rögtön visszaélni ezzel. Kicsit még felmentünk a szobájába, aztán hazamentem.

Mr. Dornan a Tanárom! Onde histórias criam vida. Descubra agora