Hazaértem a suliból, otthon volt Dean, így be kell adagolnom neki, hogy megyek korrepetálásra, de nem mondom meg kihez, majd hazudok valamit. Szerintem jobb lesz túlesni rajta, hogy ne kombináljon.
-Dean mondanom kell valamit!-próbálok minél kedvesebben beszélni vele.
-Mondjad Emily mi az?-nem tűnik úgy, mintha érdekelné, de azért elmondom.
-Hétvégén mennem kell korrepetálásra az egyik tanárhoz.
-Rendben, miből?-mégis érdekli francba.
-Földrajzból, valamiért nagyon nem megy nekem, így szólt a tanár, hogy menjek majd át hétvégén.-próbáltam magabiztos lenni.
-Jól van! Figyu nem akarod áthívni Becyt?-aham szóval tetszik neki.
-Persze miért ne? Látom tetszik neked!-kicsit zavarba jött a bátyám húha.
Felhívtam Becyt, hogy jöjjön át, mert a bátyám látni akarja, szó szerint sikított örömében.
Fél óra múlva csengettek. Ott is hagytam őket, hagy enyelegjenek.
-Dean nyisd ki az ajtót, biztos Becy jött.-kiabáltam neki, elvégre ő akarta, hogy jöjjön.
Én felmentem a szobámba tanulni, jó lenne ha tanulás lenne, állandóan Jamiere gondolok. A telefonom zúgása szakította meg gondolkodásom Jamie írt smst.
"Hiányzol baby xJ"
Válaszoltam neki " Te is hiányzol, alig várom a hétvégét xE " Vajon mit fog velem csinálni a hétvégén? Remélem nem fog fájdalmat okozni, de izgatott is vagyok.
Miután befejeztem a tanulást elmentem zuhanyozni, felvettem a pizsim és lefeküdtem.
YOU ARE READING
Mr. Dornan a Tanárom!
RomanceEgy 16 éves fiatal Los Angeles-i lányról szól, aki fülig beleszeret, jóképű, izmos tesi tanárába. 18+os részek lehetnek benne.