24.rész

155 9 0
                                    


Becy szemszöge:

Már egy ideje sejtem, hogy Emily odavan a tanár úrért, miért is ne lenne, dögös nem is kicsit. Ha nem lennék Deannel még én is ráhajtottam volna. De baszki mégis csak tanár, bajuk lehet belőle, ha kiderül, hogy kavarnak. Ki kell faggatnom Emilyt, hogy mi az isten van köze és a tanár között.

Megyek is és megkeresem. 20 perc keresgélés után megtaláltam a suli mosdójában.

-Szia Emily! Beszélnünk kell komolyan!

-Szia Becy! Mi olyan fontos?

-Otthon megbeszéljük induljunk, nem tartozik senkire, amit beszélni akarok veled!

-Rendben, menjünk!

Fél óra kocsikázás után hazaértünk, erre kíváncsi vagyok nagyon. Bementünk, töltöttem egy kis piát, így jobban fog menni. Leültünk a kanapéra. Dean dolgozik szerencsére, nem tudom mi lenne, ha megtudná.

-Na szóval Emily, tudni akarom, de most rögtön, hogy mi van közted és a tanár között!

-Micsoda? Ugyan mi lenne köztünk ne viccelj!

-Ne hazudj nekem, a legjobb barátnőd vagyok, másrészt látom, hogy néztek egymásra, nem vagyok vak.

-Nos, Jamie és én együtt vagyunk már egy ideje! De nem mondhatod el senkinek, mert kirúgnak akkor minket.

-Pont ez az a tűzzel játszotok, bárki megláthat titeket és akkor mit szól a bátyád, ha kirúgnak? Egyáltalán tud róla, hogy mit művelsz a tanárral?

-Igen tudja, tegnap elmondtuk neki, kicsit ki volt akadva, de végül az áldását adta ránk. Végülis örül neki, hogy boldog vagyok.

- Nagyon remélem, hogy vigyáztok, nehogy kiderüljön! A suliban is próbáljatok normálisak lenni, ha mindig félre hív valami indokkal feltűnő lesz és rájönnek, nektek pedig annyi

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

- Nagyon remélem, hogy vigyáztok, nehogy kiderüljön! A suliban is próbáljatok normálisak lenni, ha mindig félre hív valami indokkal feltűnő lesz és rájönnek, nektek pedig annyi. Beszélj vele, hogy legyetek óvatosabbak.

-Rendben beszélek vele, igazad lehet, túl sokszor megyünk az irodájába. Ne haragudj, hogy nem szóltam róla, de meg akartam várni, hogy mi lesz a dologból.

-Oké nem haragszom, de mindent tudni akarok! Menjünk feküdni, holnap úgy sincs suli és mindent elmesélhetsz!

-Oké!

Mr. Dornan a Tanárom! Donde viven las historias. Descúbrelo ahora