28.rész

124 7 0
                                    

1 hónappal később Emily meggyógyult hál istennek az orvos tudománynak, és így visszaköltözött Jamiehez. 

Emily szemszöge:

Borzalmas betegnek lenni, főleg, hogy olyankor még a barátoddal és a családdal sem tudsz foglalkozni, utálok betegnek lenni, de szerencsére már túl vagyok rajta. Úgy döntöttem, hogy oda költözöm Jamiehez, tudom veszélyes, de mit tehetnék, ha őrülten bolondulok érte? Hát ez van, ő is belement a dologba, így csak át kell vinni a dolgaimat. Persze a bátyám is óva intett, hogy veszélyes játékot játszom, de nem tud rám hatni. Jó érzés veszélyesen élni. Épp a szobámban pakoltam, mikor Jamie settenkedett mögém, én meg persze majd frászt kaptam.

-Szia baby!-hirtelen ugrottam egyet, mert nem számítottam rá.

-Jesszusom a frászt hozod rám, ne settenkedj mögöttem!-a szívem még most is ezerrel ver az ijedtségtől.

-Nem akartalak megijeszteni, sajnálom!

-Jól van és mi járatban vagy itt nem számítottam rá, azt hittem a suliban vagy?-ahol nekem is lennem kéne, de még nem volt kedvem bemenni, ehelyett inkább pakolom a cuccaim.

-Gondoltam megleplek, ehelyett sikerült rád ijesztenem-szája szélén mosolyt véltem felfedezni.

-Te hazudós ez volt a célod igaz?-most már nevettem, rájöttem, hogy biztos rossz a lelkiismeretem. Rávetettem magam és elkezdtem csikizni, szerencsére tudom, hol van a gyenge pontja.

-Héjj ne csikizz, nem bírom tovább!-hangosan nevettünk, míg rá nem estünk az ágyamra és megéreztem kemény merevedését. Baszki nedves is lettem.

-Azt hiszem valaki játszani szeretne-azzal körbenyaltam az ajkaim. Gyorsan felpattantam és bezártam az a szobám ajtaját. 

Visszamentem Jamiehez az ágyba, elkezdtem csókolgatni a nyakát, majd a fülcimpáját, kellemes halk nyögés szakadt ki belőle. Levezettem a kezem a merevedésére és elkezdtem simogatni.

-Huh baby régen játszottál már vele, ez jól esik, folytasd!

Elkezdtem levetkőztetni, huh elolvadok tőle és az izmos tökéletes testéért. Gyorsan levettem róla mindent és látom, hogy egyre keményebb.

-Szívem nyugalom még hozzád sem értem-nevettem rajta, de jól esik, hogy ennyire rám izgul, hogy ennyire kíván.

-Ha így folytatod elmegyek mielőtt még csinálnál valamit!

Gyorsan a tettek mezejére léptem, és elkezdtem kényeztetni a nyelvemmel és a számmal, annyira hiányzott már az intimitás. Vadul kezdtem el szopni, szinte már a torkom érintette, de nem érdekelt. Hirtelen magára rántott és elkezdett levetkőztetni, ami nem baj, akarom is hogy bennem legyen.

-Baby inkább benned akarok elmenni, olyan rég nem érintettelek! Hiányoztál ilyen formában. 

Levett minden ruhát rólam, majd vad csókolózásba kezdtünk, istenem már csak a puha ajkaitól el tudnék élvezni. Lovagló ülésben voltam rajta, sajnos nincs itthon gumi, de nem aggódok szedek fogamzásgátlót. Lassan magamba fogadtam ő közben markolta a fenekem. Elkezdtem lovagolni rajta, a kezemmel a mellkasán támaszkodtam.

-Baby ahh nem sokáig bírom már, annyira jó vagy!- hirtelen ritmust váltott, éreztem a bizsergést, hogy közeledik a gyönyör kapuja.

-Ahh istenem, de rég éreztem ilyen jót magamban. Mindjárt elmegyek Jamie.

-Kérlek élvezz velem baby, menjünk el egyszerre.-azzal, hogy kimondta el is ért minket a gyönyör. Jamie belém élvezett, ami rendesen jó volt. Ziháltunk mind a ketten, rajta feküdtem és vártam, hogy lecsillapodjunk.


Mr. Dornan a Tanárom! Où les histoires vivent. Découvrez maintenant