17.rèsz

250 13 0
                                    

A mátrix kicsit sokáig tartott így mind a ketten elaludtunk rajta, egyszer csak arra eszmèltem fel, hogy Jamie felvisz a szobába, és lefektet az ágyra.

- Na mièrt hoztál fel, szeretem a kanapèdat.- nyafogtam neki álmosan.

- Azèrt baby, mert az ágyban kènyelmesebb.- igaza van, de mostmár nem is vagyok álmos. Egyszer csak csörgött a mobilom. A bátyám keres van egy olyan èrzèsem, hogy bajban vagyok. Lassan elhúztam a zöld gombot és felvettem.

- Szia Dean minden rendben? - kérdeztem meg fèlve.

- Hol a fenèben vagy Emily?Napok óta nem vagy itthon és még csak fel sem hívnál! Aggódom tudod? Gyere haza most!- ordibált velem a telefonba.

- Sajnálom Dean, nyugodj meg nincs semmi bajom. Fél óra és otthon vagyok.- közben látom, hogy Jamie szemöldökráncolva nèz rám. Elköszöntem a bátyámtól, majd bontottam a vonalat.

- Sajnálom Jamie haza kell mennem. Dean már keres. Túl sokat voltam nálad.

- Semmi baj baby, hazaviszlek. Azt hiszem ideje a bátyádat beavatni, hogy együtt vagyunk, hogy szeretjük egymást. Akkor most én alszom ott, holnap úgyis vasárnap lesz.

- Rendben, de félek nem tudom mit fog szólni, mégis csak a tanárom vagy és idősebb is vagy tőlem. Ki fog akadni ebben biztos vagyok.- túlzottan is aggódom és félek, mivan ha feljelenti Jamiet kiskorú megrontásáèrt? Akkor börtönbe csukják elveszti az állását, én meg elveszítem őt.

- Nyugodj meg baby, nem lesz semmi baj! -próbált nyugtatni, miközben szoros ölelèsbe vont.

- És mi van ha feljelent? Nem akarlak elveszíteni! - elkezdtem könnyezni, túl nagy ez a teher. De bízom Jamieben,hátha még tudja puhítani a bátyám.

-Sshhh ne sírj,beszélünk vele, biztos meg fogja èrteni. A szerelemnek nem lehet parancsolni.- igen ez igaz, ő is szerelmes Becybe, igen meg fogja èrteni.
- Induljunk mielőtt felhív megint. Remélem sikerül és megèrti a helyzetet és támogatni fog.

- Biztosan ha szeret, akkor meg fogja èrteni.- Nagyon remélem, hogy Jamienek igaza van.

Beültünk az autóba miután bezártuk a házat és elindultunk haza. Izzadt a tenyerem, nagyon fèlek. Ezt Jamie is èszrevette, így a kezét a combomra simította és kicsit megszorította. Nem volt szükség beszédre már csak egy èrintèse meg tud nyugtatni. Tíz perc kocsikázás után Jamie leparkolt a házunk előtt. Kiszállt a kocsiból és rohant át, hogy kinyissa előttem az ajtót. Nagyon figyelmes szeretem benne ezt. Közel húzott magához és megcsókolt, de ez olyan volt mintha utoljára csókolt volna, minden èrzelem benne volt. Hirtelen kiabálásra figyeltem fel, így elszakadtunk Jamievel egymástól.

- Emily ideje, hogy hazaèrtèl, gyere be és magyarázd meg ki ez a fazon, aki az előbb majd felfalt.- baszki nagyon ideges.Amúgy találkoztak már egyszer, csak épp a bátyám ezt elfelejtette.  Most már jobban fèlek. Jamie megfogta a kezem és elindultunk a házba.

Mr. Dornan a Tanárom! Donde viven las historias. Descúbrelo ahora