Arra èbredtem, hogy Jamie nedves puszikkal kènyeztet, nagyon jól esett. Beletúrtam a hajába jelzèskèpp, hogy folytassa.
-Jó reggelt baby!- köszöntött reggeli rekedtes szexi hangján.
- Jó reggelt!- majd lehúztam magamra egy csókra. Vadul falta ajkaimat, közben oldalamat simogatta. Rámarkoltam fèrfiasságára, ami meglepte Åt, de fèrfias morgás hagyta el száját.
- Baby ha nem hagyod abba, megduglak most rögtön! - suttogta a fülembe, mire megborzongtam.
- Ès ha ez a cèlom, hogy megdugj?- reagáltam suttogva èn neki, majd megharaptam a fülcimpáját. A hátára fordÃtottam majd ráültem csÃpÅ‘jère, hozzádörgöltem magam kemény fèrfiasságához. Elkezdtem vègigcsókolni a kidolgozott testèt, èreztem, hogy remeg èrintèsem alatt. Elèrtem a kemény farkához, majd megnyaltam a makkját. A nyögèseitÅ‘l volt hangos a szoba. Majd elkezdtem szopni, bekaptam amennyire csak tudtam.
- Ez az baby, ne hagyd abba, rohadt jó vagy. - finoman hajamba túrt, ami mèg jobban beindÃtott, Ãgy hát gyorsÃtottam.
- Ahhh nagyon jó vagy, mindjárt elmegyek baby- mèg jobban rákapcsoltam közben a golyóit masszÃroztam.
-Ahhhh babyy.- megrándult a farka ès a számba èlvezett, amit èn kèszsègesen lenyeltem.- Most èn jövök baby feküdj le! - tettem amit mond, majd ajkaimra tapadt.
Lassan haladt vègig a testemen nedves puszikat hagyva maga után, közben gyúrta a melleimet. Nyögèsek hagyták el a számat. Èreztem csiklómon leheletèt, mire nyögtem egy nagyot. Nyelvèvel vadul kènyeztette nÅ‘iessègemet, majd bedugta kèt ujját ès ujjazni kezdett, nem fájt egyáltalán èlveztem nagyon.- Jamieee èèènnn minndjj- nyögtem, szorÃtottam a lepedÅ‘t.
- Add meg nekem baby èlvezz el nekem! Nem kellett több a nevét sikÃtva èlveztem el.- Hmm..finom vagy èdesem! - lenyalta ujjairól a nedvemet, majd megcsókolt. Várt kicsit, hogy normalizálódjon a lègzèsem. Elhelyezkedett a lábam között majd bepozicionálta magát. Majd egy lökèssel bennem volt. Várt mÃg megszokom a méretét, majd jeleztem, hogy gyorsÃthat. ElÅ‘ször lassan mozgott.
- Jamie gyorsabban kérlek! -
- Ahh oké baby. - gyorsÃtott, Å‘rületes tempót kezdett diktálni, körmöm bele mèlyesztettem a hátába.- Ahhh Jamie mindjárt elmegyek- ziháltam hangosan.
- Én is baby én is, élvezz el velem! -
- Jaaammiiieeeee - lökött még rajtam párat, majd belèm űrÃtette magát.
Kihúzódott belőlem majd mellém feküdt. A lègzèsünk lassan helyre állt.
- Gyere baby zuhanyozzunk le!- és elindultunk a fürdőbe. Lezuhanyoztunk, majd lementünk enni a konyhába.
- Nekem lassan mennem kell, elég kèsőre jár a bátyám biztos vár haza.
- Rendben elviszlek- Jamie felajánlotta, hogy hazavisz, kedves tÅ‘le, hamár Ãgy megdolgoztatott.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Mr. Dornan a Tanárom!
RomanceEgy 16 éves fiatal Los Angeles-i lányról szól, aki fülig beleszeret, jóképű, izmos tesi tanárába. 18+os részek lehetnek benne.