**I could be brown
I could be blue
I could be violet sky
I could be hurtful
I could be purple
I could be anything you like
Gotta be green
Gotta be mean
Gotta be everything more
Why don't you like me?
Why don't you like me?
Why don't you walk out the door!**Lagu MIKA Grace Kelly kena kasi main.. saya tingu ja kawan2 saya sama urang lain menari2 sana.. saya malas mau join.. saya duduk saturang minum di satu sudut...
" Adeline.. mari ba pg menari..ko ni nda sporting oo" bilang si Evie..
" Erm malas ba saya.. melumpat-lumpat..ko tau kan saya nda berapa minat menari begitu ni"
Tidak lama lepas tu muzik kena tukar lagu pigi lagu slow...
**When I need you
Just close my eyes and I'm with you
And all that I so want to give you
It's only a heart beat awayWhen I need love
I hold out my hands and I touch love
I never knew there was so much love
Keeping me warm night and day**When I need you versi Celine Dion
" Naaa lagu slow suda.. teda suda mcm munyit.. pg la menari.. lagipun tu na sana saya ada nmpk tu kusai tengok-tengok ko dari td" bilang si Evie bisik saya..
Saya automatik terpigi tengok tempat si Evie tunjuk tu.. ada nampak satu lelaki..muka kalau dari tepi mcm Tom Cruise.. ngam2 lepas tu... tu lelaki tgk saya.. oh Shit! Cepat-cepat saya pusing..
Saya buat mcm biasa ja..control emosi ko Adeline.. control..jangan bikin malu.. bilang saya dalam hati.. saya pun ambil tu gelas depan saya.. saya pun sambung minum...tiba2 saya dgr ada suara dari belakang..
" Hai. Would you like to dance with me?"
Bila saya pusing.. Glup! Terbulat mata saya! Si Tom Cruise bawa saya menari.. OMG.. OMG apa saya mau ckp ni.. kelam kabut terus saya..
" Err.. yeah Sure" saya bilang.. damn ni mulut.. laju ja setuju.. pok silap betul. dari tadi nda mau menari sekali si Tom Cruise bawa menari lagu slow..terus mau kunun..
Dia hulur tangan dia.. saya pun sambut.. sama-sama kami berjalan pigi dancing floor.. lepas tu dia kasi signal mata dia mcm minta permission utk peluk pinggang saya time menari tu.. saya pun angguk..walaupun kabak-kabak ni jantung.. hahaha.. kami pun menari sambil tangan dia di pinggang saya.. dan tangan saya di belakang leher dia.. teda kami bercakap langsung..kami enjoy the music sambil menari.. lepas tu makin lama makin rapat badan kami.. saya buli rasa suda nafas dia.. lepas tu makin dekat bibir dia.. macam dia mau pigi kiss bibir saya..apa saya mau buat ni?.. saya pun tutup mata.. bersedia suda ni mau kena kiss...
Kringggggggggggggggggggggggggggggggggggg!!!!!
Damn!
Saya terduduk terus sambil urut-urut dada.. macam mau heart attack saya rasa dengar tu jam loceng.. berpeluh2 badan saya.. saya tingu jam.. jam 7.45am... silakaaaaa... saya ada kelas jam 8am... berapa kali suda ni jam bunyi buli-buli saya nda dengar gara-gara mau kiss sama Tom Cruise.. mcm lipas kudung terus saya pigi mandi.. lepas tu saya pakai ja blouse biru muda simple yang tidak payah iron dgn skinny jeans.. mau make-up pun tidak sempat suda ni.. saya sempat pakai compact powder ja.. rambut buat ponytail... saya tingu jam suda jam 8.05am...cepat-cepat terus saya drive "baby Jazz" saya untuk pigi kampus.. eh baby jazz bapa saya yang punya sebenarnya .. mataii laaa.. kena marah lecturer bilang saya dalam hati..
YOU ARE READING
MIRACLES FROM HEAVEN
Romance~Where there is great love, there are always MIRACLES~ I have so much hate for him..but I don't know how it turned into love.. He has flaws and a dark sides but he's perfect to me and that's all that matter- Adeline Grace Robert Sometimes love was j...