PART 24

5.2K 399 144
                                    

A.D.E.L.I.N.E

Sa kena bawa pg satu bilik hotel.. dia letak sa di atas katil.. bila sa buka mata.. sa tidak nampak siapa2.. cuma satu bilik hotel yg kosong..

Tiba2 pintu toilet kena buka..shit!!!!  Sa nampak Prof Reynolds keluar dari toilet tu dgn teda pakai baju.. cuma pakai seluar jeans.. dia senyum ja sambil tengok sa..

" Hello sleeping beauty" bilang dia sama sa sambil jalan ke arah sa.. bila sampai ja di katil.. dia duduk di sebelah sa..

" I've been waiting for this moment for so long.. now you're mine" bilang dia sambil pigang dagu sa.. sa terus tolak tangan dia...

" What are you tyring to do Prof? Why am I here?" bilang sa sama dia kasar..

" Don't worry.. I'm not going to do anything bad.. we just gonna have some fun" bilang dia sambil senyum sinis tgk sa..

"You are so beautiful.. no wonder Jared and Isaac so crazy over you" bilang dia sama sa sambil pigang pipi sa.. shit.. sa tolak tangan dia..

Sa terus bangun dari katil.. "I cannot stay here..let me go" sa bilang sama dia sambil sa mau berjalan keluar..

"Not so fast my dear" bilang dia..sambil tolak sa pg dinding.. dia kasi rapat badan dia di badan sa.. shit..sa buli dengar nafas dia laju..

" Stop it Prof.. please" sa bilang sama dia..

Belum sempat Prof Reynolds bercakap tiba2 sa dengar bunyi bell pintu..

" Wait for me dear..don't do anything stupid or you will regret" bilang dia pg warning sa sambil dia berjalan pg buka pintu..shit.. kalau ikut hati sa mau ja sa menjerit kuat2 skrg ni..

Bila dia buka ja pintu bilik hotel tu tiba2 sa dengar dia bercakap "Hello darling..I've been waiting for you..yeah she's here"

Lepas tu sa nmpak satu perempuan dgn heels tinggi berjalan masuk pg bilik.. fcukkkk!!!!!! Giselle?? Apa yg dia buat di sini? Dia mmg bersubahat dgn Prof Reynolds ka ni mau kasi kena sa.. shitt..

" Hello Adeline" bilang dia sambil menjeling pg tempat sa

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

" Hello Adeline" bilang dia sambil menjeling pg tempat sa..

"Are you ready?" Bilang dia sama sa sambil senyum sinis..

" What are you going to do???" Sa bilang sambil tinggi suara..

" I told you..we gonna have some fun.." bilang Prof Reynolds menyampuk..

" That night Isaac saved you but tonight.. you cannot escape" bilang di Giselle lagi sambil ketawa...

" So its you.. who send those guy to rape me?? How dare you Giselle!!! " Sa jerit sama dia.. mmg panas betul hati sa time tu..

" And you too Prof Reynolds??.. I can't believe it" bilang sa sama diorg..

" Yes..its me.. I'm so angry.. Isaac has changed a lot since the day he met you.. I cannot let you took him from me..never!!!!!!" Bilang di giselle sambil jerit depan muka sa.. shit..

MIRACLES FROM HEAVENWhere stories live. Discover now