[Despacito: Luis Fonsi, Daddy Yankee & Justin Bieber]
Despacito
Quiero respirar tu cuello despacito
Deja que te diga cosas al oído
Para que te acuerdes si no estás conmigo
Despacito
Quiero desnudarte a besos despacito
Firmo en las paredes de tu laberinto
Y hacer de tu cuerpo todo un manuscrito
(Sube, sube, sube
Sube, sube)A.D.E.L.I.N.E
Time tengah siap2 pakai mekap.. touch up sikit utk keluar pg jumpa Alayna..
Ringtone hp sa tiba2 berbunyi.. lagu JB- despacito..
Sa tgk screen hp.. nama IVAN..
" Hello adeline.. what are you doing? Teda klas kan hari ni.. mari jumpa.. i miss you..ahahahha" bilang si Ivan sambil ketawa..
" Yes ivan.. ya.. teda klas ni hari. Betul ka rindu .. ckp i miss you tapi ketawa2.. nmpk betul tidak serius" sa bilang sama si Ivan..
" Ehhhh.. betul la.. i miss you.. jd ko mo sa ckp sambil nangis baru ko mo pecaya..haha" bilang si ivan lagi..
" Tidak la ba.. eh budu oo.. tidak pandai mau serius ba ko ni.. mainnnn ja kerja" sa bilang sama si Ivan
" Fine.. i' m serious now.. i miss u..like really2 miss you.. come have a lunch with me? " bilang si Ivan..
" Tidak dapat oo.. sa ada lunch date sama cousin sa.. Alayna.." sa bilang sama si Ivan
" Which Alayna? oo.. Alayna yg ko bilang ko punya best cousin tu kan.. yg ko bilang muka kamu mcm ada iras2 tu ka? " tanya si Ivan. Yeap.. mmg sa ada kasitau pasal Alayna dgn si Ivan sbb sa mmg kasitau juga yg cuma 3 org ja tau psl kami..si Alayna, Evie dan Colin..
" Can i join you? Sa mau ba jg tgk Alayna.. sa mo tgk btul ka mcm apa yg ko describe dia tu hari..btul ka mmg kamu ada iras." Bilang si Ivan
" Nanti ko terpikat sama dia for sure.. Ee.. kacau daun ba ko nanti.. org mau heart to heart conversation sama Alayna.. mo juga ikut" sa bilang sama si Ivan..
" Macam mana mau terpikat sama org lain.. kalau ko belah jantung sa ni kan.. ko buka tgk..ada satu nama ja di sana.. BATULI.. hahahahaha..." bilang si Ivan..sambil berabis dia ketawa..
" Silakaaa ko Ivan.. sa tidak mo layan ko! " sa bilang.. geram sama dia.. sempat lagi mengijik sa bahhh..
" Eh babe..babe.. adeline..jgn letak fon.. sorry2.. i'm sorry k.. please.. i want to meet you.. i miss you" bilang si Ivan cuba pujuk sa.. sa ni kan.. sebenarnya cepat cair kalau kena pujuk ni.. lagi2 sama si piuk ni.. ishhhh.. mmg kalah betul sa..
" Ee.. yalah2.. nanti sa text ko la di mana kami pg makan.. tapi tunggu kami habis heart to heart dulu bru ko boleh datang ah.. " sa bilang sama si Ivan..
Lepas habis sesi calling2 sama Ivan tu sa pun terus ambil knee length white dress sa.. sa tgk jam mmg masih awal lagi.. tapi sa decide utk pg ja di hotel awal2..
YOU ARE READING
MIRACLES FROM HEAVEN
Romance~Where there is great love, there are always MIRACLES~ I have so much hate for him..but I don't know how it turned into love.. He has flaws and a dark sides but he's perfect to me and that's all that matter- Adeline Grace Robert Sometimes love was j...