PART 10

5.8K 298 263
                                    

A.D.E.L.I.N.E

Sa terus ja jalan pg mau pg tahan taxi atau mana2 kereta yang sa nampak.. tiba-tiba sa nampak satu kereta Honda City merah.. sa nampak driver dia lelaki dan ada satu perempuan di passenger seat ...

Sa pun tahan tu kereta.. mau minta tumpang..

" Hai miss.. can i help you.. kenapa jalan satu orang tgh2 malam ni? Bahaya miss area sini" bilang satu lelaki melayu umur lewat 30-an..

" Yaa..miss.. bahaya ni" bilang tu perempuan bertudung di sebelah dia.. sa agak tu mesti wife dia..

" Saya mcm pernah nampak kamu ni miss..bukan rumah kamu dekat blok hujung sana tu? " bilang tu perempuan lagi..

" Err ya kak.. tapi sekarang sa mau minta tumpang pg rumah kawan boleh? Kalau tidak menyusahkan la.. " sa bilang sama perempuan bertudung tu.

"Boleh je dik" bilang dia..

Time sa baru mau masuk kereta tu tiba2 sa nampak ada satu kereta meluru laju ke arah sa.. sekelip mata ja sa kena tarik masuk dalam tu kereta..  hidung sa kena tutup.. lepas tu sa tidak sedar apa-apa..

Bila sa sedar.. sa buka mata..sa ada di satu kawasan.. mcm gudang terbiar..sa duduk di atas kerusi.. tangan sa kena ikat..kaki sa kena ikat.. sa nampak ada 4 orang lelaki depan sa.. dan salah satu lelaki tu mmg sa familiar.. sa pernah nampak sebelum ni.. fcuk! Mr Big! Lelaki yg pernaH culik sa dulu.

" Hai adik manis.. jumpa lagi kita kan.. mmg jodoh la kita ni..kali ni jangan harap boyfriend kesayangan ko tu boleh selamatkan ko" bilang tu lelaki.. sial punya lelaki tua..bilang sa dalam hati..

" Apa ko mau dari sa??" Sa jerit sama tu lelaki

" Hahaha.. aku nak Ivan..tapi kalau Ivan bagi ko kat aku..lagi la aku suka.. rezeki jangan ditolak..haahhaah" bilang tu lelaki tua.. shittt.. sa rasa mau tendang ja nampak muka gete dia tu..

Lepas tu tidak lama. Sa dengar dia bercakap di telefon..

"Lek bro.. jangan marah dulu.. aku tak sentuh pun dia.. tapi aku tak sure la berapa lama aku dapat tahan ni..hahaha.. aku nk deal dengan ko ni..sebab tu aku bg ko alamat tu.. tapi aku nak ko datang sorang.. kalau ko bawa siapa2.. alamatnya jadi lauk aku la si cantik manis ni malam ni.. " bilang dia di telefon..

Fcuk!!!!! Dia mesti tgh call Ivan...Sa dapat rasa dia mau perangkap Ivan ni.. My gosh.. please.. jangan la ada apa2..dia ni mmg tau sa ni kelemahan Ivan.. Ivan akan buat apa2 ja untuk kasi selamat sa.. shit..

" Hoi lelaki tua.. jangan ko cuba2 ugut Ivan" sa jerit sama dia..

" Aik..garangnya.. " debilang sambil pg kasi dekat muka dia di muka sa.. "Muka cantik..lemah lembut tapi garang.. but i likee... " bilang dia lagi sambil kasi rapat mulut dia pg leher sa..mo cuba kiss sa..

Puihhhhh!!

Sa ludah muka dia.. utk halang dia dari kiss sa...time tu sa betul2 geram..

Pangggg! Dia terus tampar pipi sa.. shittt.. sa dapat rasa darah mengalir dari mulut sa.. fcuk you orang tua!

" Jangan ingat ko perempuan aku tak berani buat apa2 kat ko ye.. kalau ko buat lagi.. nahas ko perempuan..mulut ni betul2 cari nahas kan" bilang dia sambil dia pigang dagu sa.. sial!!

" Bob!! Ikat mulut dia! " bilang Mr Big tu sama gang dia.. shitt..terus diorg ambil kain pg ikat mulut sa kuat2.. My gosh.. time tu dalam hati sa banyak suda sa berdoa.. supaya ada yg datang kasi selamat sa..

Tidak lama lepas tu sa dengar bunyi motor di luar... sa nampak Ivan di depan pintu gudang tu..sebelum masuk...berabis badan dia kena periksa.. pistol..hp semua diorg rampas..

MIRACLES FROM HEAVENWhere stories live. Discover now