PART 25

5.4K 410 160
                                    

A.D.E.L.I.N.E

I'm so ready for our future together..

Let's move in together ❤

My gosh..sa mimpi ka ni.. Isaac suda siap beli rumah untuk kami..dan bawa move in together? Sa bole nmpk dia ikhlas... sa pun setuju..

" Thank you baby.. I love you so much" bilang dia sambil peluk sa..

Gosh.. thank you for this love.. for this blessing.. I couldn't ask for more..

***************

Besoknya mmg ngam2 sa teda class.. so Isaac bawa sa packing..get ready untuk pindah... Tapi sblm tu sa perlu kasitau dulu Fran.. aunty Lorraine semua..

" Babe.. sa mau pindah dari sini bole ka tu? Mummy ko okay juga ba kan?" Bilang sa sama Fran..

" What? Ko mau pg mana? Takkan la tinggal hostel.. kalau mummy tau mana dia bagi tu ko tinggal hostel.. " bilang si Fran terkejut bila sa kestau mo pindah..

" Bukan hostel.. ermm.. rumah juga ba" sa bilang sama Fran

" Haaa rumah? Ko sewa rumah ka?? Ish.. buang duit oo..nda payah la ba Lyne " bilang si Fran lg sama sa..

" Bukan sewa.. Isaac.. bawa sa tinggal sama dia..dia ada beli rumah" bilang sa sama Fran..

" Whatttt!!! My gosh.....Dia betul2 serius kan sama ko lyne.. I'm happy for you..lagipun dari kecil sa kenal dia..membesar sama dia.. dia mmg baik.. husband material.. jgn ko kasi lepas dia lyne" bilang si Fran.. excited..

" Haha.. baa nt sa gari dia biar tidak terlepas" sa bilang sama Fran.. lepas tu sa minta izin sama daddy juga..sa call daddy..minta izin.. mula2 daddy mcm keberatan juga la mau kasi biar sa stay sama Isaac.. tapi lepas sa pujuk2..dia kasi benar la juga.. begitu juga aunty Lorraine.. dia sedih juga la sa mo keluar dari rumah tapi dia kasi benar juga..

So hari ni hari mengemas sedunia.. sa pack semua baju2 sa.. masuk dalam luggage.. barang2 sa kasi masuk dalam kotak.. betul2 macam pindah rumah sa rasa.. lepas tu Isaac ambil sa..

" So.. suda pack semua syg?" Bilang dia sambil angkat luggage sa masuk dalam kereta..

" Yesh.. bukan banyak pun barang sa" sa bilang sama dia..

" Okay..let's go baby.. Charlie rindu suda sama mummy dia. Haha.." bilang si Isaac ketawa..

Sampai ja rumah.. Isaac angkat barang2 sa masuk bilik sambil sa pg angkat Charlie.. Charlie ni mmg manja..walaupun baru ja jumpa..trus manja ni..suka kena usap2..

suka kena usap2

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
MIRACLES FROM HEAVENWhere stories live. Discover now