A.D.E.L.I.N.E
Mother's name: Mrs Marina Albert
Age: 23 years old
Marital status: married
Spouse name: Mr David Lee Siaw Yin
Primigravida(first pregnancy)
*Twin pregnancy*
Estimated date of delivery: 23 October 1992Besar mata sa terus nampak kena tulis "twin pregnancy" tu..
Seriously mmg Ivan ada twin???? My god!!! Sa macam tidak percaya apa yg sa nampak..sa terus cepat2 ambil phone..sa call Isaac
📞 Adeline: Hello Isaac.. meet me tomorrow..for lunch.. I have something important to tell you..
📞 Isaac: Hello Adeline.. what? Kenapa macam betul2 urgent ja ni bunyi ko?
📞 Adeline: I cannot explain over the phone..sa mau ko tgk sendiri.. bisuk okay..
📞 Isaac: Sure.. I'll fetch you.. at 1pm.. Adeline.. ko tidak marah suda sama sa?
📞 Adeline: Ish.. bila masa sa marah?? Teda yg patut sa marah pun..
📞 Isaac: Betul ni?? Are you sure?
📞 Adeline: Yess.. ee suda la..sa mls ckp psl ni lagi.. kita tutup buku okay.. see you tomorrow..
📞 Isaac: Okay... see you tomorrow..
Bisuknya tepat jam 1 ptg Isaac datang ambil sa di rumah.. kami pun pg satu restoran..yg tidak crowded.. supaya senang mau bincang..
" Apa yg penting betul ni Adeline?" Bilang si Isaac sama sa..
" Ko kan minta details pasal Ivan hari tu.. so sa minta mummy dia fax pg sini semua birth certificate dia n dokumen2 lain.. the bila sa tgk balik kad pemantauan ibu mengandung ni.. terkejut sa nmpk ni" sa bilang sama Isaac sambil kasi tunjuk kad tu.. terbesar mata dia bila nmpk pasal twin pregnancy tu..
" My god! Seriously? Sa betul2 tidak percaya.. tapi kita perlu juga kasi confirm dgn mummy Ivan pasal ni.. we cannot jump into any conclusion" bilang si Isaac sama sa..
" Yes.. sbb tu sa mo call mummy Ivan ni.. tapi sa mo ko dgr juga apa dia ckp.. nanti sa call.. sa kasi loud speaker k" bilang sa sma dia..
Sa pun call mummy Ivan..
📞 Mrs Marina: Hello Adeline..
📞 Adeline: Hello mummy.. sori kacau. Mummy busy ka?
📞 Mrs Marina: No la.. kalau untuk Adeline mummy sentiasa ada masa.. ada apa tu lyne?
📞 Adeline: Tq mummy..sa suda dapat fax dari mummy tu.. tapi.. ada something yg sa perlu confirmation dari mummy sendiri..
📞 Mrs Marina: Yes.. apa tu lyne.. ckp ja..
📞 Adeline: Ivan.. err..Ivan mmg ada kembar ka mummy? Sa nmpk di kad mengandung mummy ni..
📞 Mrs Marina: owh.. ya lyne.. Ivan mmg ada kembar.... masa lahir..tp diorg ada complication .. dan cuma Ivan yg survive..
📞 Adeline: Are you 100% sure mummy yg ivan's twin mmg tidak dpt diselamatkan?
📞Mrs Marina:Kenapa adeline? tiba2 tnya begini? Ada something wrong ka?.. Yes..mummy sure sbb kami yg kebumikan twin Ivan tu sendiri.. Mummy still visit kuburan dia every year.. dia punya death certificate pun mummy ada simpan lyne..
Berpandangan sa dgn Isaac bila mummy Ivan cakap macam tu.. berfikir2 sa time tu..perlu ka sa kasitau mummy pasal Isaac? Atau sa perlu tunggu masa yg sesuai? Gosh.. serba salah sa dgn mummy..
📞 Adeline: Oo.. tiada apa2 mummy.. just curious sbb Ivan tidak perna kasitau yg dia ada twin..
📞 Mrs Marina: Ya ka.. mummy ingat Adeline mmg tau....tapi.....
YOU ARE READING
MIRACLES FROM HEAVEN
Romance~Where there is great love, there are always MIRACLES~ I have so much hate for him..but I don't know how it turned into love.. He has flaws and a dark sides but he's perfect to me and that's all that matter- Adeline Grace Robert Sometimes love was j...