I.V.A.N
Malam tu sa terima call dari salah satu informer gang sa.. dia nampak gang Mr Big bawa satu perempuan naik van secara paksa.. Bila sa suruh describe perempuan tu.. description yg dia bagi betul2 mengingatkan sa sama Adeline.. Fcuk! Hopefully bukan Adeline.. sa terus suruh orang2 sa follow tu van dan sa terus call hp Adeline.. ringing..tapi tidak kena jawab.. shitttt.. pick up your damn phone Adeline! Bilang sa dalam hati.. Instinct sa time tu betul2 rasa perempuan yang diorg abduct tu Adeline.. sebab cuma adeline yg gang Mr Big perna nampak keluar dengan sa yang insiden kejar mengejar di bukit Ampang tu hari..
Sa pun terus naik motor dengan gang sa untuk pg tempat Mr Big bawa perempuan yg diorg abduct tu.. sampai ja sana sa nampak ada dua orang dia tgh kawal tu tempat.. sa pun instruct gang sa untuk handle tu dua orang.. sa terus masuk pg cari orang yg diorg kidnap tu.. Bila sa masuk ja.. fcuk! Adeline! Betul2 diorg kidnap adeline! Time tu sa nampak adeline duduk di kerusi dengan tangan dan mulut kena ikat.. oh god.. sa tidak sanggup nampak keadaan dia begini.. then sa pg check kalau ada luka di mana-mana.. Mr Big u will be in trouble kalau ko ada buat apa2 sama adeline.. sa bilang dalam hati.. Thank god.. there is not even a single scratch on her..
Sa tgk adeline..sa tnya kalau dia okay ka tidak.. dia bilang dia okay.. shitt.. she is strong.. dia langsung tidak nmpk takut or anything.. "Why should I afraid..I know u will come and save me" bilang dia sama sa.. goddd.. sa geram sebenarnya.. sa mau marah pun ada.. dia pg zouk satu org malam2 cari sa.... sa suda berabis ignore dia...Ignore semua text msg dan call dia.. tapi still degil pg cari sa.. bila sa marah.. ada seja jawapan dia.. betul2 dia mau pertahankan ynag dia akan okay kalau berkawan dengan sa.. Adeline.. sa tidak tau mau buat apa sama ko ni.. she drives me crazyyy! I want her.. I want her so badly.. sa tidak dapat suda mau tipu diri sa sendiri.. sbb tu sa terus kiss dia.. passionately... damn.. it feels so good..I've been wanting to do this since that night di bukit ampang.. Adeline.. I promise.. I will protect you no matter what..
*********************************
A.D.E.L.I.N.E
After the first kiss..
"I din't expect that" bilang sa sama si Ivan
" Don't blame me.. its you.. ko yang buat sa jadi begini" bilang si Ivan sambil dia senyum.. shitt tu piukk kan.. dalam betul.. bikin sa mau sambung kiss dia lagi oo.. tapi behave Adeline.. behave.. jangan ko jadi legiut sana.. haha.. bilang sa dalam hati..
" Hop on.. lets get out from here" bilang si Ivan
" No.. sa tidak bole balik rumah sekarang.. sbb sa tipu daddy yang ni malam sa tidur rumah si Evie.. kalau sa balik skrg jam 3 pagi mesti dia akan suspect something wrong" sa explain sama ai Ivan
" So mau hantar pg mana sekarang?" Bilang dia lagi
" Bring me anywhere.. anywhere safe" sa bilang sama dia
" Okay my beloved...... baatuli" bilang si Ivan.. tu perkataan batulii mmg betul2 slow dia cakap..tapi sa still boleh dengar.. silakaaa ko Ivan
" Ivannnnn!!! Ko ingat sa tidak dengar apa ko cakap???? Sa turun ni motor sekarang! " sa bilang sama dia..
" Okay..okay..jangan marah ba..main2 ja.." bilang si Ivan ketawa2 lagi.. Ivan ni kan dari awal mmg suka betul menyakat sa.. nda ngam situation oo mau main.
Lepas tu si Ivan pun bawa motor dia pg satu tempat.. dari jauh lagi sa bole dengar bunyi ombak.. biar betul ni org bawa sa pg beach subuh2 begini.. bilang sa dalam hati.. Sampai ja di beach tu..mmg gelap gelita..lampu motor ja yg bikin kasi terang tu area..
YOU ARE READING
MIRACLES FROM HEAVEN
Romance~Where there is great love, there are always MIRACLES~ I have so much hate for him..but I don't know how it turned into love.. He has flaws and a dark sides but he's perfect to me and that's all that matter- Adeline Grace Robert Sometimes love was j...