PART 12

5.4K 350 155
                                    

I.S.A.A.C

Who is this girl? Dia buat sa curious mau tau siapa dia.. first time sa nampak dia masa di anniversary party tu hari.. dia tengok sa macam betul2 terkejut.. macam nampak hantu.. this is the first time someone gave me that kind of look.. i cannot describe that look in her eyes.. terkejut but at the same time macam ada kesedihan di mata dia.. did i remind her of someone?

Sepanjang majlis tu dia curi2 pandang sa.. bila sa tengok dia balik.. sa senyum.. dia tidak balas senyuman sa..dia terus tengok tempat lain..

"Adeline

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Adeline.. this is Isaac..anak Uncle Darwin.. and Isaac this is Adeline..my cousin" bilang si Fran kasi introduce sa sama adeline

" Hai Adeline.. Isaac Keith Jones..." sa bilang sama dia sambil hulur tangan mo shake hand sama dia.. tapi reaction dia time tu betul2 bikin sa terkejut.. sa buli nampak air mata dia bergenang lepas tu dia terus lari kasi tinggal sa sama Fran..

" Fran.. what happen to her? Sa ada buat salah ka?" sa tanya sama si Fran

" No Isaac..sorry about that.. dia mmg tengah bersedih ba tu.. she just lost her bf.. then dia datang sini utk kasi tenang fikiran.. but its been a week dia sini tapi still depress macam tu..sa risau sebenarnya" bilang si Fran explain sama sa..

" Bf dia meninggal? Sebab apa?" Sa tanya si Fran lagi..

" He was shot to death by some criminal kalau sa tidak silap.. and he was shot in front of her.. sebab tu la sa rasa dia masih blum dapat move on" bilang si Fran lagi..

" Pity her.. ko kenal bf dia?" tanya sa

" Nope.. never met him before.. gambar bf dia tu pun dia tidak pernah kasi tunjuk sa.. dia macam berahsia sikit sama kami.. daddy dia pun mcm tapuk2 apa yg jadi time tu.. but its okay la.. kami respect privacy diorg" bilang si Fran..

Sa tidak tau kenapa.. sa curious mau tau lebih lagi pasal this girl Adeline.. apa yg sebenarnya suda jadi sama dia? Kenapa dia begitu depress? Kenapa dia mengelak tiap kali nampak sa?

" Darlinggggg.. why u left me alone?" bilang si Giselle tiba-tiba datang pg peluk sa.. yes.. Giselle ni girlfriend sa..Giselle ni mmg lahir di Auckland tapi mummy dia asal thailand..sa kenal dia time sa ada buat talk di university diorg kira-kira 4 bulan lalu.. time tu diorg invite sa datang as a speaker to talk about business entrepreneurship..lepas talk tu dia bg sa num fon dia.. sa pun contact dia then kami jadi rapat..

" Sorry darling.. I was talking with Fran just now" sa bilang sama dia..

" Yeah..yeah.. so do you want to stay here or you want to bring me to your bedroom now?" bilang si Giselle sambil bisik sa..

" Let's go baby" sa bilang sambil tarik tangan Giselle pg naik atas..pg bilik sa.. sampai di bilik dia buka dress dia.. unbutton my shirt.. then dia tolak sa pelan2 pg katil.. we kissed passionately...then you know what happen next.. we had a good "exercise" sampai pagi..

MIRACLES FROM HEAVENWhere stories live. Discover now