Aria:
Mam na sobie lekką zwiewną białą suknię bez ramiączek. Moją koroną jest wianek z polnych kwiatów. Usta musnęłam różowym błyszczykiem. Oczy podkreśliłam czarną kredką. Jest ciepły wieczór. Biorę kilka głębokich wdechów i wychodzę z pokoju. Kieruję się ku Ogrodom Królewskim. Tam już wszyscy na mnie czekają. Schodzę po drewnianych krętych schodach z pięknie zdobioną poręczą. Idę przez korytarz, w którym wiszą portrety Rodziny Królewskiej. Wkrótce zawiśnie tu także i mój. Docieram do głównego salonu. Po jego drugiej stronie znajdują się drzwi. Gdy przekroczę ich próg, to nie będzie już odwrotu od tego co nastąpi. Czuję, że jestem gotowa. Czuję w sobie wielką siłę, która pochodzi wprost od Matki Ziemi i Żywiołów. Ściskając w dłoniach bukiet z takich samych kwiatów, które przyozdabiają mi głowę ruszam ku przeznaczeniu. Drzwi do Ogrodów zostają otwarte przez dwóch Gwardzistów. Moją twarz owiewa ciepły wieczorny wietrzyk. Bose stopy otula chłodna soczyście zielona trawa. Kroczę pewnie między zebranymi stadami Wilków ku podwyższeniu, gdzie czeka już na mnie ich Książę. Nasze spojrzenia krzyżują się. Łącząca nas "więź" jest bardzo silna. Jesteśmy pierwszymi między, którymi się zrodziła. Staję obok mojego Wilka. Liam chwyta mnie za dłoń unosi do ust i składa pocałunek. Ten gest wyraża szacunek. Odwracamy się w stronę Króla Arona i Królowej Lisy składając im należny pokłon. Aron gestem dłoni daje znak, że Ceremonia Połączenia może zostać rozpoczęta. Tak jak Królewską, tak i Książęcą poprowadzi Król Ojciec. Panującą wokół podniosłą ciszę przerywa jego mocny głos..
" Urodzi się Wilk obdarzony mocą zabierania bólu.
Urodzi się Kobieta o szmaragdowych oczach mu przeznaczona.
Matka Ziemi obdarzy ją mocą dzięki, której ulegnie przemianie.
Ich przeznaczeniem będzie połączenie obu Ras stworzonych przez Matkę Żywiołów.
Nastanie czas próby. Jeżeli ją przejdą obie Rasy będą żyły w pokoju. Jeżeli nie, przetrwa tylko ta, która okaże się silniejsza. Słabsza zostanie wyeliminowana.
Nastąpią nowe porządki.
Ci którzy okażą posłuszeństwo przeżyją .
Srebrna Wilczyca i Czarny Wilk poprowadzą tych, którzy będą chcieli stać się wyjątkowi. Matka Ziemi da im moc dzięki której poprzez ugryzienie zmienią Wybranych w zwierzę z którym ich osobowość będzie się najbardziej utożsamiała. Do życia powróci wiele Ras. "
Wilki w końcu usłyszały treść przepowiedni, której tak wyczekiwali od kiedy tylko ogłoszono, że się pojawiła. Ojciec Król po chwili kontynuuje..-Przepowiednia połączyła tych dwoje. Przepowiednia dała im cel. Przepowiednia jest dla nich próbą. Oni są dla nas nadzieją.
Następnie zwraca się do mnie i Liama..
-Czy jesteście gotowi złożyć przysięgę? Czy wola Matki Ziemi i Żywiołów jest także i waszą?
Oboje odpowiadamy twierdząco i zaczynamy mówić tekst przysięgi :
Dusze Wilków łączą się. Jedność nam pisana jest. Wola Matki spełnia się. Miłość naszą siłą jest. Przyrzekamy sobie dziś, wierność po kres swych dni. Już zawsze razem, nigdy osobno pragniemy żyć. Służyć wiernie przyrzekamy naszym Władcom i poddanym. Zawsze zgodnie, ramię w ramię trwać będziemy tu, na straży Świata Magii i Żywiołów. Matko Życia zgodnie z twą wolą jednością stajemy się.
_
Liam:
Po wypowiedzeniu ostatnich słów przysięgi z naszych ciał znikają poprzednie znaki. Na czystej skórze ramion Arii pojawiają się nowe czarne wzory. Dostrzegam, że u mnie tworzą się takie same tylko w kolorze srebra. Ojciec przemawia..
-Ty jesteś jej, a ona twoja. Wasza
" więź " jest teraz widoczna dla każdego. Czarny Wilk i Srebrna Wilczyca stali się jednością._
Logan:
Wchodzę na podwyższenie, gdzie stoi świeżo poślubiona sobie para. Wiwatujący na ich cześć tłum Wilków na mój widok milknie. Wcale mnie, to nie dziwi. Widzą pierwszego od wieków Czarodzieja czystej krwi. Daję znak żeby obok mnie stanęli inni, którym Matka Ziemi i Żywiołów za pośrednictwem Liama i Arii umożliwiła przemianę. Uwidaczniam swoją magię i oznajmiam...
-Matka Ziemi i Żywiołów poleciła mi żebym odprawił Ceremonię Przymierza Krwi między nowymi rasami i tymi, które były do tej pory. Królu i Królowo was również zapraszam jak i Ojca Ari, który będzie reprezentował rasę ludzką.
Daję znak Gwardzistom żeby wnieśli złotą misę i postawili ją na środku podwyższenia.
-Ustawmy się wokół niej.- mówię do pozostałych
Wykonują polecenie, a ja sięgam po nóż znajdujący się w złotej misie i zaczynam ceremonię :
Oni byli pierwsi. Zwykli Ludzie bez mocy, lecz o dobrych sercach.
Podaję nóż Hendersonowi. Nie muszę mu tłumaczyć co ma zrobić. Szybkimi ruchem nacina wewnętrzna stronę swojej lewej dłoni. Pojawia się pierwsza krew, a ja kontynuuje..
Następnie Matka Ziemi i Żywiołów stworzyła Wilka. Dzikie zwierzę w ludzkim cielem. Oba gatunki połączone w jeden.
Od Hendersona nóż przejmuje Król Ojciec. Zaczyna płynąć czysta krew pierwotnego Wilka.
Te dwie rasy przeszły wiele i przeżyły pozostałe, które kiedyś stworzyła Matka, a które później odwróciły się przeciwko niej i musiała je unicestwić. Teraz przywraca je do życia. Oto Sam, który stał się Niedźwiedziem. Drake, który przybrał dziką naturę Czarnej Pantery. Biały Tygrys, który utożsamił się z duszą Kayla i Szaro-Biały Wilk, którym stał się Matt. Ja zaś zostałem obdarowany czystą magią i stałem się Czarodziejem. Wszystko stało się za sprawą Przepowiedni...
CDN..
CZYTASZ
Saga Wilków : Próba
WilkołakiKsiążę Liam z Rodu Czarnych Wilków wyrusza na szkolenie do Ludzkiej Rasy. Nie spodziewa się tego, że ta misja zmieni jego życie i stworzy sojusz jakiego jeszcze nie widziały inne rasy. Matka Ziemi i Żywiołów zaplanowała dla niego inną misję niż ta...