Sokan írtátok, hogy hiányoljátok már! ❤ Remélem tetszeni fog! 💚💙
Csütörtökön sem vártam meg a délutánt. Annyira fájt, és olyan bűntudatom volt a tegnap miatt! Csak éppen azt nem értem, hogy miért. Nekem David a szerelmem... Louis pedig a barátom...aki olyan édes, az illata, a kócos haja, az édes, enyhén rekedt magas hangja, hogy olyan alacsony, hogy kedves, hogy megfogja a kezem...ahogy hozzám bújik...
De Louis nem volt ott. A kis sarok üres volt. Egyre jobban fájt a szívem. Bebotorkáltam anya kis irodájába.
- Szia. - motyogtam teljesen megsemmisülve.
- Hol van Louis? Nem úgy volt, hogy ma jön? - harapdáltam a szám szélét.
- Szia Hazz. Most telefonált Jay, hogy nagyon nincs kedve bejönni úgyhogy nem erőlteti. De meg is kérdezte hogy történt e valami, mert Louis már megint teljesen magába fordulva fekszik az ágyában. - Szívem összeszorult és torkomban is nőtt egy hatalmas gombóc ahogy a kis Louisra gondoltam, aki most összegömbölyödve szomorkodik kis szobájában.
- Esetleg nem tudod, hogy történt-e vele valami? -
Most mondjam el anyának? Ha elmondom megint csak Dave-et foglya ócsárolni. Mégis úgy döntöttem, hogy jobb lesz, ha kiadom magamból.
- Anya...tegnap bejött Dave a munka végén, hogy elmenjünk valamerre. Louis is itt volt és látta ahogy Dave megcsókol...akkor elszaladt és nem is köszönt. Annyira fájt... Még most is. - nem vagyok az a sírós típus, de már másodszorra pityeredek el Louis miatt. Könnyeim bátran folytak le arcomon.
- Harry. - húzott magához anya.
- Kicsim. Nem gondolod, hogy Louis többet érez irántad, mint
barátság? -
Louis többet érezne? Miért érezne többet, ő csak...
De Dave-et nem hagyhatom el csak úgy hiszen ő szeret engem és én is őt.
- Harry én nem akarlak befolyásoli, de úgy kell tenned ahogy a szíved a legjobbnak látja. Louis a legaranyosabb fiúcska akit valaha ismertem, rajtad kívül persze. - adott halkan kuncogva egy puszit.Egész nap Niall közelében voltam, mert megnyugtató volt az ír fiú. Ha magam alatt vagyok mindig olyan kis bújós leszek. Látta rajtam, hogy nem vagyok jó passzban, ezért mesélt minden félét, amiket már nem tudnék felidézni, de nagyon jók voltak figyelem elterelésre. Mikor nem sikerült elterelnie azokat a csúf gondolatokat, akkor Louis és Dave járt az eszemben.
Délután nem nagyon érdekelt semmi, bezárkóztam a szobámba és zenét hallgattam. Azon kaptam magam, hogy azokat a számokat játszom le újra és újra amiket Louissal hallgattam...a kis macival.
Már ennyi is elég volt ahhoz, hogy megint könnyesek legyen szemeim. Nem tudom mit kellene tennem.Péntek este a megbeszélt időre indultam el Louisékhoz. Hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem izgultam és nem féltem. Becsengetni is csak három nagy sóhaj után sikeredett.
Jay nyitott ajtót és mosolyogva nézett fel rám.
- Szia Harry, Louis mindjárt jön. Olyan aranyos, egész délelőtt arról faggatott, hogy melyik ruhájában néz ki a legjobban. - Oké, meg kell nyugodjak...
- Itt is van! - Az ajtóban most Louis jelent meg. Haja nem kócosan omlott arcába, hanem ízlésesen meg volt csinálva, valószínűleg Jay munkája. Szokásos cuki melegítője helyett most egy feszes szürke nadrág volt rajta, és egy sötétkék ing, valamint egy csíkos kantár, ami nagyon jól állt neki.
YOU ARE READING
Stole my heart /L.S/
FanfictionHarry Stylesnak kötelező nyári munkát kell vállalnia egy iskolában ahol a nyári szünet alatt a fogyatékkal vagy pszichológiai gondokkal élő gyerekekkel foglalkoznak. Itt ismerkedik meg Louis Tomlinsonnal, a visszahúzódó fiúval.