BOLDOG SZÜLINAPOT LOUIS BABA!!! 😭💙💙💙💙💙💙
- Neee - visít Gemma ahogy elkezdem kergetni tojásos kézzel.
Nevetve rohangálunk a konyhába, mintha megint kicsik lennénk. Gemms hirtelen megtorpan, kezét maga elé teszi, ezzel jelezve hogy feladta. Nevetve ölelem meg még mindig tojásos kézzel, amin csak nyavajogva nevet.
- Inkább keverd meg a húst mert le fog égni! - mondja gyorsan, így azonnal teszem is amit mond.
- Imádok veled főzni Harry, egy igazi hátramenés vagy a konyhában.
- Nemis! - teszem keresztbe a kezem, mire felnevet.
- Finom illatok! - pattan a konyhába Zayn, és átkarolja Gemmát.
- Mivan Harry fiú, kínzod ezt a lányt hogy a visításával felvertél minket?
Erre elnevetjük magunkat, én csak le legyintem, és folytatom a reggeli elkészítését. Hamarosan Liam is letotyog, és Gemma azonnal készít neki egy kávét. Jó hangulat lesz ahogy halkan benyomjuk a rádiót is, és nővérem az egyetemről kezd sztorizgatni.
- Nem is szoktad leinni magad a bulikba? - kérdezi Zayn, mintha ez ilyen nagy gond lenne.
- Nem a műfajom az ivászat Malik.
- Ahh az övé sem, csak felvág vele. Mellettem nem is merné elengedni magát - nevet fel Liam, mire elmosolyodok.
- Megszólalt az okostojás - nyújt rá nyelvet Zayn.
- Nem is vagyok okostojás, már megmondtam!
- Attól hogy megmondtad, még az vagy.
- Jézusom ti borzalmasak vagytok - forgatja a szemét Gemma.
- És én ezt hallgatom minden áldott nap...
- Hogy mondtad Harry fiú? - teszi csípőre a kezét fekete hajú barátom.Szerencsére anya és Jay ezt a pillanatot találják alkalmasnak megszállni a konyhát, így csak mosolyogva ölelem át őket és adok nekik egy-egy puszit. Az utóbbi időben Jay szinte már olyan mint egy pót anyuka.
A reggeli készen van, ezért mindenkinek feltálalom, és felszaladok Louishoz, hiszen már ideje lenne felkelni. Békésen szuszog, belecsavarodva a takaróba úgy ahogy hagytam. Plüss macija amit tőlem kapott mellkasához préselődik.
Nézem kicsit mosolyogva, majd óvatosan fölé mászok, és kis puszikat hagyok az arcán.
- Ébresztő álomszuszék - nevetek fel halkan.
Mocorogni kezd, és motyogni, majd szemei kinyílnak és aranyosan elmosolyodik.
- Nagy maci - kuncog, majd arcát simogató kezembe dörgöli pofiját.
- Hogy aludtál? - mosolygok rá vidáman.
- Jól Harry, és fánkokról álmodtam.... - látom rajta ahogy eltűnődik, ezen elnevetem magam.
- Fánkokról pici Lou?
- Igen...olyan fura volt csak fánkokon feküdtem. Ennyi - kuncog.
- Érdekes lehetett - nevetek én is, majd picit megcsikizem, mire sipákolni kezd.
Végül csak átölelem, és akaratlanul nyomom neki reggeli erekciómat.
- Jaj! - mondja hirtelen Louis.
- Ez mi volt? - néz teljesen ártatlanul, hisz úgy tűnik tényleg nem tudja.
Nyakába temetem az arcom, és nevetni kezdek.
- Semmi Lou, semmi.
- De Harry én éreztem valamit - bizonygatja, és nyúlkálni kezd az alhasánál ahol érezte. Erre nem számítottam, így hirtelen apró mancsa már férfiasságomat tapintja.
- Ez Harry neked az mint nekem ez? - mutat a sajátjára, engem elengedve. Nehezen veszek levegőt, mindenem bizseregni kezd.
- Igen Louis...
- És... - hirtelen lehunyja a szemét.
Megpróbál összegömbölyödni alattam, és csípőjét elforgatja. Remegő kis teste láttán hirtelen nem tudok reagálni majd gyorsan simogatni kezdem az arcát.
- Nézz rám kicsim mi a baj?...
Lassan rám néz, és karjaival magához húz.
- Mesélj...mondd el mit érzel Louis mi a baj? - suttogom kedvesen a fülébe.
- A bácsi...Greg bácsi... - motyogja, mire minden izmom megfeszül, de nem szólalok meg, várom hogy folytassa. Sosem mondott még erről nekem semmit, de tudtam hogy egyszer megnyílik majd.
- Ő azzal ott lent...
fenyegetett...fognom kellett...
a számba kellett vennem... - megremeg ezért gyorsan mellé gördülök és átölelem.
- Shhh semmi baj itt vagyok veled - simogatom az oldalát.
- Megpofozott....ellökött...és kiabált...Miért tette ezeket?...Tudnia kell. Éppen itt az idelye. Miért húzzam ezt?...
- Magának akart örömet. Magának akart élvezetet...Tudod kicsim az nem rosszat jelent ha valaki ezt csinálja a másikkal, csak akkor rossz ha valakit kényszerítenek rá. Viszont ha ezt a szerelmesek csinálják az egy nagyon bensőséges, élvezetes dolog.
- Ha mi csináljuk jó dolog?...én utáltam csinálni.
- Igen Lou, mert kényszerített, és amúgy sem szerettétek egymást...- simogatom lassan.
Louis csöndben van egy darabig, végül megszólal.
- Mi is csinálni fogjuk ezt?...
- Biztos Louis, el fog jönni annak is az ideje - simítgatom az arcát, és nehezemre esik visszafognom magam. Akár hányszor kerek kis fenekére, vagy forró kis kezecskéire, egyebekre gondolok mindig bűntudatom van, pedig nem is csinálok semmit. De egyszerűen nehéz visszafognom mellette magamat. Főleg mikor kis száját elkezdi felém tolni, annak reményében hogy csókot kap tőlem. Ez most sem volt másképp, lágyan megcsókoltam, míg ő átölelt. A gyengéd csókkal szerettem volna kicsit megnyugtatni, tudatni vele hogy én sosem fogom kényszeríteni semmire, hogy én örökké itt leszek vele és szeretni fogom.
Egy darabig összebújva feküdtünk, majd megsimogattam a buksiját, és felöltöztettem.
YOU ARE READING
Stole my heart /L.S/
FanfictionHarry Stylesnak kötelező nyári munkát kell vállalnia egy iskolában ahol a nyári szünet alatt a fogyatékkal vagy pszichológiai gondokkal élő gyerekekkel foglalkoznak. Itt ismerkedik meg Louis Tomlinsonnal, a visszahúzódó fiúval.