A szoba már szürkés színben úszott mikor felkeltem. Rápillantottam a fali órára ami hatot mutatott. Bealudtunk Louissal.
Apropó Louis...feje még mindig a mellkasomon pihent és édesen szuszogott. Nem akartam felébreszteni, de nem bírtam ki hogy ne simogassam az oldalát.
Kis meleg teste hozzám simult.
Nem tudom meddig fekhettünk így mikor Lou mozgolódni kezdett.
Hirtelen felkapta a fejét és ijedten húzódott arrébb, majd pityeregni kezdett.
- Hé, Lou! Lou! - arcát kezeim közé fogtam és simogatni kezdtem azt - Mi baj van Lou?
- Én csak...én csak...rossz... - nyögte. Biztos voltam benne, hogy egy rossz emlék lehetett az álmában, ezért szorosan átöleltem, és adtam egy puszit sima kis arcára.
- Harry. - suttogta.
- Igen? - suttogtam én is a nyakába.
- Én szere... - Abban a pillanatban kinyílt az ajtó és Jay lépett be, felkapcsolta a lámpát. Lassan elengedtem Louist és teljesen elpirultam. Ő csak ült és szipogott egyet.
- Egy órája még összebújva aludtatok. Olyan aranyosak voltatok. Gondoltam most már fel ébresztelek titeket, de látom már ébren vagytok. - mosolygott.
- Nekem lassan mennem kell, mert anya szerintem már vár. - mondtam még mindig halkan, elpirulva.
- Előtte eszel egy kis sütit? Most sütöttem.
- Köszönöm. - álltam fel, mellettem Lou is felpattant.
Jay sütije nagyon finom volt, meg is dicsértem érte.
- El kell menned? - hajtotta le a fejét Louis.
- El...
- De jössz még?
- Ha szeretnéd. - mosolyogtam rá.
- Szeretném. - láttam rajta, hogy valamin gondolkodik, majd legyint egyet és átölel. Belesimult ölelésembe és mélyen szívtam be finom kis illatát. Megsimogattam puha, selymes haját is.
- Szia kis maci. - mondtam neki, mire ő ennyit mondott.
- Szia nagy maci.
Jay kikísért és hálálkodott amiért Louissal ilyen kedves vagyok. Felajánlotta hogy máskor is jöjjek.
Sötétben robogtam végig a csendes városon, és mosolyogtam. Csak Louis illata, hangja, ölelése volt az eszemben. Másra egyáltalán nem tudtam gondolni.
Aznap úgy aludtam el, hogy gondolatban Louissal a mellkasomon.A következő héten mindig bejártam anya munkahelyére, de mindig csak Louis járt az eszemben. Niallel is találkoztam sokat, nagyon sok mindenről beszéltem vele. Elmeséltem neki azt is, hogy most hogy érzek Louis iránt, meg Dave-et is megemlítettem neki.
Zaynnel meg Liammel is találkoztam.
Végre Dave is írt, és a hét közepén egyik délután elmentem hozzá aludni. Anya nem örült, de nem tilthatta meg, hisz felnőtt vagyok.Dave-vel ültünk a szobájában és tévén néztük a kedvenc sorozatát.
- Gyere ide. - azzal megfogta a kezem és az ölébe húzott. Csókolgatni kezdte a nyakam, állam. Gyorsan húzta le pizsama alsóm. Kezét bevezette, és rám markolt. Mindig élveztem mikor ezt csináltuk, de most nem ment...nem tudtam élvezni, sőt egyáltalán nem akartam. Csak Louis jár az agyamban. Úgy érzem, ha ezt csinálom Dave-vel akkor elárulom Louist. Meg vagyok zavarodva.
- Dave...ezt most ne... - kezdtem bizonytalan hangon.
- Miért ne? - azzal saját nadrágját is letolta.
- Csak...nekem most ez nem megy.
- Dehogynem megy, majd rásegítek. - Lökött az ágyra.
- Ne, Dave kérlek ezt most ne!
- Miért kelleted magad szerelmem?
- Dave én ezt most nem akarom, fogd már fel! - kiabáltam, mert nagyon idegesített hogy nem érti meg. Idegesen pattant le rólam és becsapta maga mögött a fürdő ajtaját.
Könnyes szemekkel öltöztem vissza és bebújtam a takaró alá.
Egy idő múlva Dave is mellém feküdt.
- Bocs szerelmem. - azzal adott egy csókot számra és leoltotta a lámpát. Megintcsak úgy aludtam el, hogy Louisra gondoltam.
Másnap moziban is voltam vele, sikerült kicsit Louist kizárnom a fejemből és sokat csókolóztunk aznap este. Hiszen Dave a pasim...Vasárnap felmentem a kis lakásba segíteni Zaynnek meg Liamnek rendezkedni, hisz most költöznek össze.
- Szia Hazz! - ölelt meg Liam és bevezetett a lakásba.
- Harry fiú! - tapsolt egyet Zayn amint meglátott egy létra tetejéről. Éppen festett. Mindenhol kupacban voltak a szemetek, dobozok. Igazi csatatér.
- Na mondd milyen volt Dave-vel?
- Jó volt vele. De...leakart feküdni velem én pedig nem akartam...
- Ajjajj, komoly témához le kell jönnöm innen. - mászott le Z a létráról és az egyetlen ép ülőalkalmatosságra, a nagy piros kanapéra vágta magát, mellém és Liam mellé.
- Nyugodtan mondd el mi van most veled Harry. - fogta meg a kezem Liam.
- Rendben. - nyeltem egyet - Én szeretem Dave-et, tényleg szerelmes vagyok belé. De néha olyan mintha le se szarna. Mos voltam nála nem rég és le akart feküdni velem, de nem akartam...nem tudtam...Louisra gondoltam. - hajtottam le a fejem.
- A fogyatékos fiúra? - nézett értetlenül Zayn.
- Ne így hívd kérlek. - mondtam és Liam szúrós szemekkel nézett szerelmére.
- Bocsánat, akkor Louis.
- Igen...mikor náluk voltam a mellkasomon aludt el...meg nem is tudom azt mondták ő senkivel nem ilyen közvetlen, csak velem. Annyira édes és nem nagyon tudok mostanában másra gondolni.
- Tetszik neked az a fiú? - mondta halkan Liam.
- Dave-be vagyok szerelmes. - válaszoltam inkább csak ennyit.
A fiúk elterelték kicsit a figyelmem és jól szórakoztam aznap.
Megkérték, hogy hozzak össze egy közös találkát Louissal meg velük. Nem tudom, hogy mit fog szólni ehhez Lou, de remélem bele megy.
STAI LEGGENDO
Stole my heart /L.S/
FanfictionHarry Stylesnak kötelező nyári munkát kell vállalnia egy iskolában ahol a nyári szünet alatt a fogyatékkal vagy pszichológiai gondokkal élő gyerekekkel foglalkoznak. Itt ismerkedik meg Louis Tomlinsonnal, a visszahúzódó fiúval.