15.rész

3.8K 218 83
                                    

Az ébresztő óra csörgését azonnal le csaptam, nehogy Louis felkeljen, hiszen azt akartam, hogy én ébreszthessem föl. Louis karjai derekamat fonták át, egyik keze vészesen közel feküdt büszkeségemhez. Mosolyogva
lassan kibújtam alóla, és lábait kiterpesztettem, közéjük másztam, fejemet pedig alhasára helyeztem, és onnan néztem föl rá. Így apró lábai vállaimon pihentek.
Ez a cselekedet, póz fogalmam sincsen honnan jött, de Louis nem lesz zavarban a kis tudatlansága miatt ezekkel a dolgokkal kapcsolatban.
Kezeimmel oldalát kezdtem simogatni az édes kis manónak.
- Baba. Jó reggelt buci. Korán van még tudom, de dolgaim lesznek cica. Cicus - cirógattam oldalát, majd nagy volt a kísértés, és gyönyörű barnás színű csupasz combjait kezdtem simogatni, majd egy-egy puszit adtam is a két kis puha combra. Lou lassan nyitogatta szemeit, és ahogy meglátott elmosolyodott.
Bágyadt tekintetét arcomra emelte. Mellé gördültem, és simogatni kezdtem a kócos hajat.
- Szia manó, jó reggelt!
- Hazzy...
- Hazzy? - mosolyom kiszélesedett.
Elpirulva takarta el szemeit, és kis ujjai közt a résen kukucskált rám.
Azonnal elkezdtem csikizni pociját, ami miatt hangosan visongott, és ide-oda vetődött az ágyon. Elszórakoztunk egy darabig, majd Lou ruháit kivéve a kis táskából, oda adtam neki, és elkísértem a mosdóig.
- Megfürdesz picur, jó? Tegnap már nem akartalak felkelteni.
- Jó - motyogta, majd be is ment mosdani. Lassan Liaméknek is kelni kell, de a szobájuk felől csak csöndet hallottam, ezért halkan bekukucskáltam. Kicsit megijedtem mikor nem találtam ott őket. Kisiettem a konyhába, és láttam, hogy az asztalon hagytak üzenetet.
Zayn gyönyörű írásmódjával írt lapot találtam, hogy Liammel boltba mentek, mert hogy a szavait idézzem, kurvára nincs itthon kaja.
Mikor Louis végzett, egy szürke melegítőben, valamint egy macis piros pólóban tipegett hozzám. Kezeit némán kitárta, és tudtam mit akar, ezért azonnal megöleltem a kis meleg testet, amibe annyira szerelmes vagyok.
Louis visszament a szobámba, én pedig gyorsan átöltöztem a mosdóban.
Ahogy visszaértem a szobába Lout találtam, aki az ablakon leskelődött ki.
- Mit nézel szépem? - sétáltam oda hozzá.
- Az szivárvány Harry, szivárvány! - emelte rám csillogó szemeit, és kimutatott az ablakon.
Valóban ott húzódott végig egy szivárvány amit éjszaka ígértem neki, és Louis ámulattal nézte.
Vállára pusziltam.
- Látod Lou, mondtam én. - Egy darabig engem nézett, majd mikor már elpirultam, hirtelen szólalt meg.
- Te olyan szép vagy Harry!
Le fagytam egy pillanatra, de ő is.
Szívem vadul zakatolni kezdett, és legszívesebben azonnal megcsókoltam volna. Puha ajkait elkényeztettem volna. De nincs még itt az ideje...félek, hogy esetleg rosszul reagálna, és a világért sem szeretném megbántani. De most olyan bókot mondott nekem, amitől képes lennék elolvadni.
- Nagyon...édes vagy picim. Te vagy gyönyörű - öleltem magamhoz, majd kimentünk a kis nappaliba.
- Nyugodtan nézz széjjel, Lou, addig én összedobok valami reggelit. A picim bólogatott, egyet, majd el is tűnt a Ziam páros szobájában. 
Mosolyogva nyitottam ki a hűtőt, ami szinte üresen tátongott. Nem tudom mikor mehettek el Liamék. Hirtelen meghallottam Louis édes nevetgélését, és azt, hogy a nevemet szólítgatja. Nem volt a nappaliban, Liamék szobájából jött a hang. De ami ott várt az kicsit lefagyasztott. Lou a földön térdelt kezében egy...egy kék vibrátor volt, ami rezgett is. Szemem kikerekedett.
- Ez mi ez Hazzy? - nézett rám végtelenül ártatlanul, és édesen. Azon nevetgélt, hogy számára az az ismeretlen tárgy rezeg.
Megszólalni sem bírtam, csak álltam a küszöbön, és piros fejjel, gyorsan kivettem kezéből azt a szart, kikapcsoltam, majd Liam kis szekrényébe dobtam.
- Az Lou... - kezdtem köhögni, és olyan zavarban voltam mint még soha.
- Az Lou egy játék... nagyoknak...való...játék.
- Olyan viccesen rezeg, mi is játszhatunk majd vele? - sütött belőle a végtelen ártatlanság. Mintha csak valami egyszerű társas játékról beszélne.
- Mi Lou...nem hiszem...mi... - itt nem tudtam tovább folytatni. Egyrészt mert végképp elhagyott az erőm, másrészt Liamék megérkeztek, és nevetgélve jöttek az előszobába, majd észrevettek minket.
- Hali, hát ti? - mosolygott Liam.
- Megmutatom...Lounak...a lakást.
- Találtunk játékot, olyan vicces! - lelkendezett Lou, na akkor sápadtam le végleg.
- Igen? - mosolygott rá a mit sem sejtő Liam.
- Jól vagy? - vette észre Zayn, hogy valami nincs rendben velem.
- Aha, csak izé éhes vagyok. Gyere Loui - húztam gyorsan fel a földről, és a mosdóba tereltem ahol alaposan kezet mostunk, majd a konyhába.
- Figyelj egyetlenem azt a játékot másnak ne emlegesd jó? - simogattam meg puha arcát.
- Miért?
- Csak...ne.
Szokásos kakaóját elkészítettem, majd egy picit egyedül hagytam, míg visszaszaladtam Zaynékhez.
- A francba is, máskor ne hagyjátok elől a szarságaitokat!
- Mi? - nézett rám Liam, nem értett.
- Mondjuk azt a kék vibrátort, amit Louis kezében találtam meg, és azt kellett mondanom neki, az egy játék. Neki persze vicces volt, mert rezgett.
Zayn és Liam összenéztek, majd olyan röhögésbe törtek ki, ami megállíthatatlan volt.
- Nemár - kapott el engem is a röhögőgörcs, hiszen így visszagondolva ez egy kabaréba illik. Zaynék nem tudták abba hagyni a nevetést, Liam közben még el is pirult.
Együtt érkeztünk meg Louisék házához, ahol én bekísértem manót a házba. Jay boldogan jött elénk.
- Szia anya! - ugrott lelkesen a nyakába Louis.
- Istenem - szipogott Jay.
- Mi baj? - simítottam meg karját.
- Csak...csak Louis annyira rég nem volt már ilyen boldog...sőt – most már potyogtak könnyei.
- Sosem volt még ilyen boldog.
Megöleltem Jayt, megpusziltam, majd Louis elé guggoltam, végig kezeit fogtam.
- Na figyelj picur. Én most elmegyek munkába, de csak egyet kell aludnod, és meg ígérem, hogy reggel már mellettem fogsz kelni.
Szája legörbült, és úgy guggolva ölelt át.
- Nagyon szeretlek babám.
- Én szeretlek téged Hazzy - mosolygott. Felálltam, szorosan magamhoz öleltem, majd egy lágy, de hosszas puszit nyomtam arcára. Elpirulva dörgölte arcomhoz nóziját.
- Szia kicsim.
- Szia nagy mackó! - mondta, mire én majd el ájultam.
- Szia Harry, mindent köszönök. Várunk majd. Itt bármikor szívesen látunk.
- Szia Jay!
Macival még összemosolyogtunk, majd Liamékkel gyalog folytattuk utunkat a postára.

A nap folyamán el kellett mennünk a bárba is papírokat alá írni, ügyeket intézni. Személyit is újíttattunk, mert szinte egyszerre járt le mindhármunknak.
A vibrátoros téma ment egész nap, Liamék állandóan azon röhögtek.
Este pedig a bárban voltunk.
Migor lelkesen mondta nekem, hogy Louis ma boldogabb volt mindennél, boldogabb, mint az elmúlt időben. Persze jól ki is faggatott a pult mögött, és az elejétől kezdve mindent el kellett mondanom neki.
Végül olyan boldog lett, hogy táncikált is.
- Na és akkor rokonok leszünk igaz? - kérdezte lelkesen.
- Remélem - pirultam el, és hirtelen bele gondoltam egy esküvőbe Louisval. Bele gondoltam, vajon milyen lehet minden nap mellette kelni, vele aludni. Csak vele foglalkozni. Milyen lenne, ha összekötnénk a szívünket?
- Na mi van Payne? - karoltam át az orrát lógató barátomat
- Hiányzik Zaynie.
De hisz csak egy sarokra vagy tőle a báron belül.
- Tudom...
- Jajj te - öleltem meg.
- Mit szólnál majd egy focimeccshez? Csak mi ketten? Haver buli!
Liam szeme felcsillant.
- Basszus Harry tudod mikor voltál utoljára boldog, vicces, a mi Harrynk? Nagyon régen. Annyira boldog vagyok hogy most te is az vagy. Ráadásul Louval.
- Leeyumm - szorongattam meg legjobb barátomat.

Migorral halkan surrantunk be a házba, de ez a lökött suttogni kezdett ahogy haladtunk fel a lépcsőn.
- Hé Harry. Mi lesz a trabantból, ha bele esik egy vulkánba? Por se!
Megbotlottam, és nevetve estem el, majd karomba haraptam, hogy ne nyerítsek fel ezen a szar viccen.
Elköszöntem Migortól aki ment is aludni, én pedig még lefürödtem, meg felhúztam egy pizsamát. Izgatottan nyitottam be a kis szobába, és telefonom fényénél megpillantottam a kis fiúcskát amint az ágyon pihen. Kezében szorongatta a plüsst...azt amelyiket tőlem kapott. Nagyon halkan bújtam be mellé, és elhalmoztam puszikkal, amikre szerencsére nem kelt föl.
- Édes kis teremtményem - átöleltem, mélyen magamba szívtam illatát, majd már aludtam is.

Naa most végül is elég sűrűn van rész. 😁
Tudoom, hogy csak ezen a blogon, de sietek a többivel is ahogy tudok drágák!
(#perverzkommentekbolsosemeleg)
(8 nap a Back To You - ig! 😱😍😭)

Most pedig megszeretném nektek köszönni, hogy még mindig itt vagytok, olvastok, és annyit kommenteltek! Nagyon jól esik nekem!

Most pedig megszeretném nektek köszönni, hogy még mindig itt vagytok, olvastok, és annyit kommenteltek! Nagyon jól esik nekem!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

El sem hiszem, hogy több, mint 3K megtekintés, és #54 vagyunk!
Nagyon szépen köszönöm mindannyiótoknak!
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
(2017.07.13.)

Stole my heart /L.S/Where stories live. Discover now