Arra keltem, hogy valami, vagyis inkább valaki bökdösi a fülemet és kuncog. Lassan kinyitottam a szemem, és a legszebb látvány fogadott. Louis térdelt az ágyon mellettem, és orrával bökdöste arcomat, mint egy kis cica. Haja kuszán lógott gyönyörű kék szemébe.
- Felkeltél? - motyogtam még álmosan.
- Harry - kuncogott, majd közelebb bújt hozzám, egész testével hozzám simult. Kellemes bizsergés futott át a testemen.
- Jó reggelt baba - kezdtem el simogatni kócos buksiját.
- Kaphatok még.... - pirult el.
- Mit? - cirógattam meg babapopsi puhaságú arcát. Még mindig elpirulva sütötte le szemeit.
- Puszit - suttogta, mintha valami nagy titkot mondana, vagy valami illemtlenséget. Mintha szégyellnie kéne.
- Szeretnél? - mosolyodtam el, szívem pedig vadabbul vert mint valaha.
- Igen - bújt hozzám. Lassan megfordítottam helyzetünket, így ő feküdt, én pedig féloldalasan felé hajoltam, és így kapta meg a homlokpusziját, majd az orrára is adtam egyet. Édesebb volt mindennél, mint egy kis cica. Nagyon szeretném már megcsókolni, de nem ez a megfelelő alkalom még. Talán neki sok lenne egyszerre, végül is neki ez most nagyon új helyzet, hogy mással alszik, mással ilyen közelségben van, mint velem.
- Mit szólnál, ha felöltöznénk, és elmennénk valamerre? - mosolyogva bólogatott, majd törökülésbe ült fel, és figyelte ahogyan én kinyitom szekrényét, és kikeresek neki egy kényelmes melegítőt, amit annyira szeretek rajta, egy pólót, amin Micimackó van, és egy alsónadrágot. Akaratlanul is elmosolyodtam ahogy alsónadrágjai közt kutakodtam. Nos nem, ne gondoljatok rosszra, egyszerűen csak az alsóneműk mintái miatt. Mindegyiken volt valami kis cuki. Végül kiválasztottam egy macisat, és az összeválogatott ruhákat odaadtam neki.
- Addig elmegyek mosdóba, jó? - simítottam meg karját. Louis csak bólogatott, így én ruháimat összekapkodva mentem ki a mosdóba. Kifele menet nem találkoztam senkivel, még mindenki aludt.
A mosdóban megdöbbentem.
Nem azt a szomorú, megtört Haryt láttam a tükörben akit eddig minden reggel. A tükörben lévő Harry szája a füléig ért, és dúdolgatott, táncikált. Izgatott volt ez a Harry.
Ez mind Louis miatt van. Louis megment engem... Mosolyom nem tudott lehervadni. Nem tudom felfogni, hogy egy napja ilyenkor nem is álmodhattam erről, Louisról.
A sors akarta, hogy találkozzunk. Valószínűleg, ha nem találkoztunk volna, én már roncs lennék. Eddig is roncs voltam, de most érzem, hogy meg fogok javulni. Louis egy-egy szava, mikor hozzám ér, mikor puszit adhatok neki...ezek mind megjavítanak engem. Nem tudom hogy máshogy fejezhetném ki magam.
A kócoska már a fürdő előtt toporgott, és lejött velem a konyhába. Talán túl korán keltünk, mert itt sem volt senki.
- Mit szeretnél enni kis maci?
- Kakaót - ült le az egyik székre.
- Mást nem is kérsz?
- Nem.
Elkészítettem neki a kakaót, magamnak pedig pirítóst csináltam, kávéval. Mire megreggeliztünk, már Migor anyukája, és Jay is lejöttek.
- Hát a többi fiú? - kérdezte Hannah.
- Szerintem még alszanak - feleltem bekapva az utolsó falatot is.
- Felkeltenétek őket?
- Oké - vigyorogtam, és Louival mentünk is fel.
A földön Migor feküdt tátott szájjal, összegabalyodva a takaróval. Nagyon vicces volt.
Az ágyon Zayn és Liam feküdtek, úgy, hogy Liam valósággal Zaynen aludt. Olyan édesek!
- Ugorj az ágyra Lou - suttogtam nevetve.
- Oké - suttogott ő is nevetgélve. Most mintha más lenne kicsit. Most mintha jobb lenne a helyzet Louval. Nem szokott ennyire közvetlen lenni.
Hirtelen ugrott az ágyra, én pedig Migort kezdtem bökdösni.
- Mi a halál fasza? - pattant fel Zayn, de amint meglátta a folyamatosan nevető Louist, ő is elvigyorodott. Nem sokat tudott Louval foglalkozni, mert megpillantotta a mellette álmosan pislogó Liamet, és azonnal csókolgatni kezdte.
Migor felpattant, hogy elkapjon, de addigra már a házban szaladgáltam, nehogy utolérjen.Louival kézen fogva indultunk el az utcán, csak úgy sétálgattunk.
Imádom, ahogy elhaladnak mellettünk egy-egy nagyobb kutyával és ő hozzám bújik, vagy mikor hall egy hangosabb hangot megszorítja apró kezével az enyémet, és édesen megrezzen.
Imádom, hogy olyan édes azokban a ruhákban, imádom a kócos haját.
Imádom, hogy olyan alacsony, és imádom a hatalmas kék szemeit.
YOU ARE READING
Stole my heart /L.S/
FanfictionHarry Stylesnak kötelező nyári munkát kell vállalnia egy iskolában ahol a nyári szünet alatt a fogyatékkal vagy pszichológiai gondokkal élő gyerekekkel foglalkoznak. Itt ismerkedik meg Louis Tomlinsonnal, a visszahúzódó fiúval.