16.rész

4.1K 218 67
                                    

tinatomlinson 💖💖💖

Arra kelni, hogy egy kis meleg test fekszik rajtad, szó szerint rajtad igazán megható. Már csak azért is, mert ez a test Louis Tomlinsoné.
Valószínűleg forgolódhatott este, mert most háta, és popsija féloldalasan a felsőtestemen van.
Feje vállamnál lóg le, így láthatom magam mellett az édes arcát. Mint egy macska. De komolyan, azok szoktak ilyen fura, lehetetlen pózokat felvenni mikor alszanak. Így mégjobban biztos vagyok, hogy Lou egy kiscica.
Hallom a szuszogását, érzem hogy hol megemelkedik picit a teste, hol ellágyul.
Nem akartam kimászni alóla, mert nem akarom felébreszteni. Igaz, hogy alig aludtam valamit, mégis most úgy érzem felvagyok pörögve.
Óvatosan Lou nyakába szagoltam, és mélyen beszívtam azt a finom illatot. A kedvenc illatomat a földön. Kezeimmel pedig hasát öleltem át. Erre sem ébredt fel. Ujjaimmal lágyan cirógattam a puha területet.
Az időérzékem eltolódott miközben azzal foglalkoztam, hogy őt nézem, szaglászom, és élvezem teste közelségét, melegét.
Ekkora szeretetet még életemben nem éreztem. A Daviddel való kapcsolatom teljesen más volt. Az nem volt igazi szerelem. Most pedig érzem, hogy megtaláltam a másik felem.

Hosszú ideje lehettünk így, mikor mocorogni kezdett a drága.
Pólója alatt megsimiztem picit a pociját, mire egy kis morgás hagyta el száját, de szeme még csukva maradt. Félálomban lehet.
Lassan fejecskéje is megmozdult, és így orra ütközött az egyik tincsemmel. Erre aztán tüsszentett egy édeset, és ez vetett véget álmainak.
Kicsit zavarodottan, megszeppenve emelte rám kék gyönyörűséges szemeit.
- Szia picur. Ugye megmondtam, hogy itt leszek?
- Harry - motyogta reggeli rekedtes hangján.
Hagytam hogy lassan magához térjen.
Óvatosan legurult rólam, így mellém feküdt szorosan.
- Hiányoztál - mosolyodott el álmosan, majd megszaglászta a vállamat.
Nem válaszoltam, csak magamhoz öleltem. Feje karomon pihent.
- Mindig így lesz? - kérdezte mikor elkezdtem simogatni az oldalát.
- Mi lesz így mindig?
- Hogy te majd jössz este, én meg felkelek veled.
- Mindig máshogy lesz Lou. De nagyon szeretném minden időmet veled tölteni.
Hirtelen megkordult a pocija, mire elnevettem magam.
- Éhes vagy kismaci?
Nevetgélve bólogatott, úgyhogy kiválasztottam a ruháit. Imádom ha abban van amit én választok neki.
Persze cicás pólót, és macigatyót választottam.
A mosdóban át is vett mindent, addig én is felöltöztem.

Együtt mentünk le a konyhába, ahol már Jay sürgött forgott.
- Hogy aludtatok? - mosolygott ránk ahogy leültünk az asztalhoz.
- Nagyon jól - mosolyogtam magam elé.
- Csináltam palacsintát nektek.
- Köszönjük Jay.

Lou kicsit morcos fejet vágott, még pisze orrát is húzogatni kezdte. Ő még ilyenkor is hihetetlenül édes.
Morci Loui.
- Mi baj macika?
- Csak... - azzal felpattant a helyéről, és bevágódott az ölembe.
- Így jobb lenne - bújt fejével a nyakamba.
- Kiscica - öleltem át derekát, és felkuncogtam. Azzal volt a baja, hogy nem ült az ölemben. Louis annyira nagyon különleges. Én pedig ezt szeretem benne. Mindent imádok benne.
Jay mosolyogva figyelt minket egész reggeli alatt, hisz Lou még akkor sem akart kiszállni az ölemből. Néha azért el-el pirultam. Akkor még nem tudtam mennyit fogok még pirulni aznap...

- Jó reggelt! - botorkált be a frissen kelt Migor.
- Mit lehet enni? - vágódott le mellém, és már nyúlt is a palacsintáért.
- Harry - bökdöste meg a combom Lou.
- Nézünk valami mesét?
- Oké, mit szeretnél?
- Gru! - csillant fel a szeme.
- Jaahjj - nevetett fel Migor.
- Már ezerszer megnéztem vele minden egyes részét annak a filmnek. Imádja! Főleg azokat a kis sárga anyámkínjait.
- Még sosem láttam - nevettem fel.
- Na majd innentől a könyöködön is azok a sárga bigyók fognak kijönni.
- Harry, minionok. Azok minionok Harry - nézett rám Lou kerek szemeivel.
Olyan édesen mondta ezt, hogy majd elolvadtam a székben, és fel is kuncogtam.
- Oké, hagy lássam azokat a minionokat! - csaptam össze a kezem, majd adtam egy puszit Louis arcára.
Ő felpattant, és a nappaliba rohant, hogy be is kapcsolhassa a tévét. Kikereste a filmet, majd nekem adta oda, hogy berakjam. Ő lehuppant a kanapéra, én pedig megnéztem hogy is üzemeltethetném be a mesét. Közben ment a tévé, Lou pedig kapcsolgatott. Már majdnem beindítottam a filmet, mikor a tévéből kiszűrődött egy mondat.
- Azt akarom Todd, hogy kúrj meg! - felkaptam a fejem a tévére, ahol egy lány éppen egy fiúba kapaszkodott. Meztelenül feküdtek egy ágyon.
A következő pillanatban Lou mellett termettem, és azonnal átkapcsoltam, innentől már csak a hírek mentek. Lou lefagyva ült, és elgondolkodva nézte a képernyőt. Agyam azon kattogott, hogy itt mi lenne a legokosabb dolog amit csinálhatok.
- Öm...berakom a filmet cicus - azzal tényleg beraktam, és feszengve ültem le mellé.
Lábait az ölembe raktam, és azokat simogattam. Nem tudom, hogy ez Louisnak mennyire fog megmaradni a kedvenc meséje végére, de remélem semennyire. Tisztában vagyok vele, hogy előbb utóbb tudnia kell ilyesmiket is. Hiszen tizennyolc éves lesz. De nem akarom hogy ezekkel foglalkozzon, ilyesmiken agyaljon.
Egy darabig még furán elgondolkodva nézte a képernyőt, pedig már a film is elkezdődött.
Később engedett csak fel, és láttam a szemében azt az izgatottságot. Igaz hogy már ezerszer látta ezt a filmet de úgy tűnik minden egyes alkalommal izgatottan nézi.

Stole my heart /L.S/Where stories live. Discover now