Jak jsem slíbila, je tu víkend a s ním i druhá část desáté kapitoly. Doufám, že se bude líbit. Za jakoukoli odezvu budu moc ráda. Užijte si prodloužený víkend :) resthefuture
Selie se na svou kamarádku podívala. Rozhodně to nehodlala řešit tady. Nejen, že tu byl Remus s Peterem, ale taky mohl jít někdo kolem. Hlavně, že to předtím netrápilo, ozvalo se jí v hlavě.
Katie ji doslova dotáhla do ložnice. Lily ani Mandy tam nebyly.
„Tak co mi k tomu řekneš?" začala.
„A co chceš slyšet?" měla toho Selie dost. Co je na tom, u Merlina, tak špatného?
„Možná důvod, proč se zahazuješ se Snapem!" vyjela na ni Katie. „To je on, viď? Ten tvůj tajemný kouzelník, se kterým si byla na rande, a nechtěla si mi to říct?"
Selie sklopila oči na zem a přikývla. Měla Katie moc ráda, nechtěla jí lhát, ale přesně věděla, že nastane podobná scéna.„Sel," vzala kamarádku za ruku. „Proč on? Vždyť víš, jaká je ta jejich zmijozelská partička-" Dívka rychle vyskočila z postele.
„Vůbec ho neznáš," pronesla klidně. „On není jako Avery nebo Nott. Náhodou je na mě moc milej," když si vzpomněla na jejich dostaveníčka, studem jí zrudly tváře. Stála si za tím. Ze začátku si taky myslela, že všichni zmijozelští jsou stejní. Se Severusem se kvůli tomu tenkrát pohádali. Pak konečně pochopila, že to jsou všechno jen předsudky ostatních kolejí. Je sice pravda, že ve Zmijozelu bylo nejvíce lidí, co považovali nečistokrevné kouzelníky za méněcenné, ale rozhodně takoví nebyli všichni studenti zelenostříbrné koleje.„Sel, já se jen bojím, aby ti neublížil," dělala si Katie starosti. „Jak jste se vůbec dali dohromady? Nikdy jsem tě neviděla s ním mluvit," uvědomila si najednou.
„Potkali jsme se začátkem roku v knihovně," řekla Selie první, co jí napadlo. „Měla si zrovna famfrpálový trénink. Dělala jsem esej pro Křiklana a nemohla jsem najít v regálu jednu knihu. Pak jsem si všimla, že jí má Severus. No a nějak jsme se dali do řeči a on mě pozval ven," lhala, jak když tiskne. Ale ten jejich výlet do minulosti musel zůstat mezi nimi. Z toho by mohl být pořádný problém.Katie ji pozorně poslouchala. Pořád nemohla uvěřit tomu, že by Severus Snape, ten arogantní čistokrevný zmijozel jen tak pozval v knihovně ven její nejlepší kamarádku. Dělala si starosti, jaké s ní má úmysly. Selie ještě nikdy s žádným chlapcem nechodila a ona se bála, aby si jí Snape neomotal kolem prstu a pak se na ni vykašlal.
„Katie," vytrhla jí z myšlenek. „Neříkej to nikomu, prosím. Nechci, aby to věděla celá škola," protože bych si musela vyslechnout další přednáška, jako takhle. A navíc Severus by taky nebyl příliš rád.
Severus vztekle praštil rukou do stolu. Jakoby sám sobě neříkal, že tam kdykoli může někdo přijít! Přesně tomu se chtěl vyhnout. Aby je nachytali přihlouplí nebelvíři. Selie je taky nebelvír, ozvalo se mu v hlavě. Fajn, to je výjimka. Potřeboval se uklidnit. A jeho ložnice, kde na něj Avery s Nottem podivně zírali, nebylo to pravé.
Kdyby je aspoň neviděli ti zatracení Poberti. Tušil, že Selie by to se svou kamarádkou nějak urovnala, ale tohle bude těžší. Vsadil by svůj prefektský odznak, že hlavně Pettigrew se nezapomene pochlubit svým dalším kamarádíčkům – Potterovi a Blackovi. Což to samé, jako kdyby to vyhlásil při slavnostní hodině ve Velké síně. Zkrátka a jednoduše, jsou v loji.
Druhý den dopoledne snad každý student Bradavic věděl žhavou bombu: Snape ze Zmijozelu chodí se Selie Chesterovou z Nebelvíru.
Sirius nedokázal pochopit, proč se Selie – hodná, chytrá a hezká Selie zahazuje se Snapeem. Neměl toho kluka rád. Byl stejně arogantní a pyšný na to, že je čistokrevný jako jeho bratr Regulus. Snažil se to včera večer Selie nějak rozumně vysvětlit, ale vůbec ho neposlouchala. Peter, který byl pro jednou vděčný, že mu někdo věnuje pozornost, rozhlásil novou událost v celé společenské místnosti. A odtud se to šířilo dál.
ČTEŠ
Šach mat [HP FF] ✔
FanfictionSeverus a Selie. Dva lidé, dvě nepřátelské koleje. Vždycky si myslela, že je to jen další arogantní Zmijozel. Nikdy si nemyslel, že je něco víc jak poskok Pobertů. Může to změnit jeden školní trest a starý obraceč času? zdroj obrázku: https://cz.p...