Tak, je tady epilog. Poslední část povídky Šach mat :) Doufám, že si ji čtenáři užili, moc děkuju za všechny komentáře a hlasy. Bylo to velké nakopnutí, abych se pustila do další kapitoly :) Speciální poděkování patří @adelka159, která komentovala neskutečně pilně :) Hezké počtení.
resthefutureSelie se pohodlně uvelebila na pohovce. Nikdy si nemyslela, že jednou bude bydlet na Snape Manor. To místo ji přišlo příliš pompézní a Severusovi připomínalo jeho zesnulé rodiče. Nicméně pozemek a okolí bylo krásné. Nakonec se rozhodli sídlo kompletně zrekonstruovat. Sídlo momentálně působilo svěžím moderním severským designem, namísto viktoriánskou architekturou.
Dva měsíce po Voldemortově pádu se společně přestěhovali na rok do Francie, aby si Severus mohl dokončit školu. Selie s tím souhlasila, měla chvíli do porodu a bylo jí jedno, jestli se o něj bude starat v Paříži nebo v Anglii.
Zhruba měsíc po stěhování ji Severus požádal o ruku. Selie se na tváři rýsoval úsměv pokaždé, když si na to vzpomněla.
Tušila, co je předmětem dnešního pozvání na večeři. Severus se poslední týden choval poněkud nervózně. Když pak uklízela ve skříni a z jeho zimního kabátu vypadla sametově modrá krabička s logem zlatnictví, dala si dvě a dvě dohromady.
Užívali si opravdu romantickou večeři. Severus ji vzal do její oblíbené mudlovské restaurace. Cenila si to, protože věděla, že on sám dává přednost kouzelnickým podnikům. Když dojedli dezert, navrhl Severus procházku do nedalekého St. James parku. Procházeli ruku v ruce parkem až došli k jezírku. Už byla tma, světlo zajišťovaly jen pouliční lampy a jediní společníci byly kachny ve vodě.
„Selie," otočil si jí k sobě blíž. „Ty víš, že tě miluju," čekal na její souhlas.
„Samozřejmě, že to vím. Ale není od věci to od tebe sem tam slyšet," usmála se. „A kdybys náhodou zapomněl, tak já miluju tebe," políbila ho.Potěšeně se usmál. „Chtěl jsem tě totiž dneska o něco požádat. A nebude to jen tak něco," zalovil k pase svého kabátu. „Moc bych si totiž přál, abys byla mojí-" najednou se zasekl a znovu prošacoval svou kapsu.
„Do hajzlu!"
Ukázalo se, že Severus vytratil krabičku s prstýnkem v šatně té restaurace. Selie se smála pokaždé, když si vzpomněla, jak se tvářil, když si uvědomil, že mu krabička chybí. Nakonec se vrátili, prstýnek našli a ona přijala jeho nabídku k sňatku.
O měsíc později k zásnubnímu prstýnku se safírem přibyl snubní.
Jejich svatba byla komorní. Konala se v malém hotelu uprostřed národního parku na západě Anglie. Severus se jí svěřil, že ty velkolepé svatby se stovkami hostů a obřím dortem ho trochu děsí. Selie sdílela jeho názor. Pozvali si opravdu jen ty nejbližší. Měla tu svoje rodiče, nesměla samozřejmě chybět ani Katie jako družička. Mandy bohužel válku nepřežila. Selie pozvala i Remuse, ale ten nedorazil. Ani to nečekala.
Severus si pozval několik spolužáků z univerzity. Byla moc ráda, že mezi nimi byla i Lisa, se kterou se rychle skamarádila. Její přítel Julian šel Severusovi za svědka. Jediné, co ji ten den trápilo, byl Severusův výraz, když si všiml lavice pro ženichovi rodiče.
Samozřejmě byli pozvaní i někteří členové z Řádu. Nechyběl ředitel Brumbál, Minerva McGonagallová a taky Molly Weasleyová s Arthurem.
Svatba byla moc hezká, ale měla pocit, že si stejně nepamatuje nic víc, než své „ano", které řekla Severusovi a jak mu hned poté nasadila prsten.
ČTEŠ
Šach mat [HP FF] ✔
FanfictionSeverus a Selie. Dva lidé, dvě nepřátelské koleje. Vždycky si myslela, že je to jen další arogantní Zmijozel. Nikdy si nemyslel, že je něco víc jak poskok Pobertů. Může to změnit jeden školní trest a starý obraceč času? zdroj obrázku: https://cz.p...