Už je zase čtvrtek a já tu mám delší kapitolu. Dokonce i něco delší, než je zvykem. Tak doufám, že se bude líbit. Užijte si Velikonoce :) resthefuture
Ples ples ples! Selie měla pocit, že Bradavice neřeší poslední týden nic jiného. Už jí z toho šla hlava kolem. Kamkoli šla, Velká síň, učebna, zmijozelská kolej...Všude se řešil ples. Jak to nenáviděla!
Byla ve třetím ročníku a ředitel Brumbál se rozhodl uspořádat v Bradavicích Halloweenský ples. Ještě teď si pamatovala, jak moc to bylo ponižující. Nikdo ji na ples nepozval, všichni její mužští kamarádi už doprovod měli. Chvíli si pohrávala s myšlenkou, že prostě na žádný ples nepůjde a zůstane na koleji. Nakonec ji Kate přemluvila, ať se k nim alespoň na chvíli přidá. Seděla sama u stolu, nakonec si pro ní přišel Jeremy, její spolužák z Mrzimoru, a šli si zatančit. A hned se naskytla další trapná situace. Neuměla tančit. Vůbec. Ani jeden z jejích rodičů prostě nebyli fanoušci tance a nikdy jí nic podobného neučili. A ani učitelé nepovažovali za nutné jim ukázat zásadní kroky. Byla prostě beznadějná. Když asi po sté stoupla Jeremymu na nohu, usoudila, odvedl ji trochu nervózně ke stolu a šel si shánět schopnější taneční partnerku.
Bylo to, jako by se ocitla zpátky do svých třinácti let. Bylo to tak ponižující. A teď se to má opakovat znovu. Jen s tím rozdílem, že tentokrát půjde o Vánoční ples na oslavu tisíciletého výročí založení školy. Jinak to bude úplně to samé. Když to ředitel Dipet oznámil, myslela si, že se prostě zahrabe do posteli ve svojí ložnici a bude ten večer dělat mrtvého brouka. Jenže tento plán jaksi zhatil Křiklan. Vyjádřil se totiž v tom smyslu, že už se nemůže dočkat, až uvidí jeho oblíbení zahraniční studenti bradavický ples. Vypadá to, že žádná schovávačka se konat nebude.
Seděla ve Velké síni a poslouchala to šumění a šeptání všude kolem. Na to, že tu byla už tři měsíce neznala ze studentů skoro nikoho. Na všech předmětech seděla vedle Severuse, ložnici měla pro sebe. Zkrátka neměla důvod se moc začlenit do kolektivu. Holky vedle ní si špitaly a zkoumaly katalog šatů z Prasinek, kluci, co seděli naproti pokukovali po holkách a něco si mezi sebou šeptali. Když viděla všechen ten zmatek kvůli jednomu zatracenému plesu, přešla jí chuť k jídlu. Sebrala se a šla zátky na kolej.
Ležela v posteli zahrabaná s knížkou. Už si snad ani nepamatovala, kdy naposledy si takhle lenošila. Musela využít toho, že ji kvůli nemoci profesora odpadla hodina Obrany proti černé magii.
Najednou se ozvalo klepání na dveře. „Dále," pronesla ledabyle. Beztak se určitě jedná o skřítky, kteří ji sem nesou čisté oblečení.
„Ruším?" ozval se hlas, který by poznala snad za každé situace. Zvedla hlavu. Ve dveřích stál Severus a ležérně se opíral o rám.
„Ehm, no, ne," zaklapla knížku a vstala z postele, aby mu čelila tváří v tvář. Od té jejich etudy v prefektské koupelně uběhly tři dny a od té doby spolu kromě pozdravu téměř nemluvili. „Co potřebuješ?"
„Mohla bys mi teď dělat chvíli společnost?" Zvedla překvapivě obočí ve slušné imitaci jeho samého. Nic víc jí neprozradil. Nakonec to vzdala a kývla na souhlas. Vyšli z koleje a Severus ji vedl směrem nahoru do vyšších pater. Když došli do sedmého patra pojala podezření. Vážně ji Severus vedl do Komnaty nejvyšší potřeby? Co se to sakra děje?!Vešli dovnitř. Selie překvapil vzhled Komnaty. Takhle ji nikdy neviděla. Byla to teď jedna obrovská místnost bez nábytku, vzadu v rohu byl jen stolek a jakási krabice. Otočila se na Severuse. „Co to má znamenat?"
„Byl bych rád, kdybys mě doprovodila na ples," začal a Selie na něj překvapeně vykulila oči. Opravdu ji právě pozval na ples? Viděla, že čeká na odpověď.
„Dobře, půjdu," řekla lhostejně a přidala k tomu mírný úsměv. U Merlina, nepřekypuj tolik nadšením, ozvalo se Severusovi v hlavě.
„V tom případě si myslím, že je na čase udělat něco s tvými tanečními schopnostmi, respektive s jejich nedostatkem," mávl hůlkou a z té krabice, se vyklubal gramofon. Prázdnou místností se začaly linout tóny waltzu. „Můžu?" kývl hlavou k jejím kalhotům. Selie nevěděla přesně o jaké svolení žádá. Severus si to vyložil jako souhlas. Mávl hůlkou podruhé a její oblečení se změnilo na jednoduché černé šaty.
ČTEŠ
Šach mat [HP FF] ✔
FanfictionSeverus a Selie. Dva lidé, dvě nepřátelské koleje. Vždycky si myslela, že je to jen další arogantní Zmijozel. Nikdy si nemyslel, že je něco víc jak poskok Pobertů. Může to změnit jeden školní trest a starý obraceč času? zdroj obrázku: https://cz.p...