Şehir cıvıl cıvıldı. Çocuklar sokaklarda oynuyor, kendi aralarında gülüşüp eğleniyorlardı. Demirciden gelen çekiç sesleri yankılanıyordu. 3 soylu aile vardı bu şehirde. Mevkibeyi Balgruff'un ailesi, Savaşzade ailesi ve Kıryele ailesi. Kıryele ailesi, Ulfric'i destekliyordu. Savaşzade ailesi ise İmparatorluğu destekliyordu. Balgruff daha tarafını belli etmemişti.
Harald hana gitti. Kahvaltısını yaptı. Hana sonradan bir güzellik gelmişti. Kılıcı belinde, hafif zırhı sırtındaydı. Saçları omuzlarına kadar dökülüyordu. Yüzü hafif çilliydi. Kaşında belli olan bir hançer kesiği vardı. Beyaz tenli ve siyah saçlıydı. Gözleri siyah zeytin gibiydi. Harald kızı görünce vuruldu. Kız tam bir savaşçı gibi duruyordu. Kızın ardından silahlı 20 kişi daha girdi. Anlaşılan kız haydut liderini öldürmüştü. Adamlardan biri "Reisimizin intikamını almaya geldik." dedi ve silahlarını çektiler. Kızda hemen kılıcını çekti, yüzünde masum bir gülümseme belirdi. " Gelin ve alın." dedi. Kız saldırıya geçti. Harald kılıcı ve baltasını eline aldı. Handakiler dışarı kaçıştılar. Harald yerden takla atıp kılıcını haydutun sırtına sapladı. Ayağa kalktı bir tane saldırıyı savuşturdu ve baltasını hedefinin göğsüne sapladı. Kız ise kılıcıyla 3 kelle almıştı. Kız arkasındaki hedefe odaklandı kılıcıyla gövdesini kesti. O arada arkadan balyozlu bir haydut kıza vuracaktı. Harald baltasını attı. 20 kişiyi bu şekilde öldürdüler. Harald baltasını cesetten aldı ve ikiside silahlarını yerlerine koydular.
Harald " İyi savaşıyorsunuz bayan. Sizinle şanlı bir dövüşte bulunmak benim için onurdur." dedi. Kız bir kahkaha patlattı ve ekledi. "Siz de öyle bayım. Kuzeyli atasözü derki gerçek dost savaşta kazanılırmış. Benim adım Sura." Harald'da ismini söyledi. Lakabı olan Kan Kurdu' nu söylemedi ve dost oldular. Mevkibeyi Balgruff'un yeğeniymiş. 1 hafta Sura'yla birlikte geçirdi. Birlikte avlandılar,dövüştüler,baskın yaptılar. Harald artık geçmişini anlatmaya karar verdi Sura'ya. 5 yaşından beri çektiği zorlukları, Büyük Savaş'ta ailesinin nasıl katledildiğinden, Ulfric'in isyanına nasıl katıldığını, Helgen'i anlattı 2 gün sonra. Ateşin başında beraber ağladılar. Eğer Harald intikamı gerçekleştiremez de bir savaşta düşerse onun intikamını Sura tamamlayacaktı. Sabahleyin doğadaki nimetlerden yararlanarak kahvaltı ettiler ve Ejder Konak'a gittiler.
Balgruff, onları iyi karşıladı. Harald anlatmadan Sura olayları anlattı ve Balgruff saray büyücüsüne yönlendirdi. Büyücü aslında bir görev verdi. Irmak Koru'nun kuzeyinde eski bir mezarlık vardı. Yelkıran Höyüğü mezarlığın adıydı. Oradaki Ejderha Taşı'nı alması gerekiyordu. Sura, Hadvar ile gitmek istedi ama Balgruff tehlikeli diye izin vermedi. Hadvar yola koyuldu. Sabahtan akşama kadar gidip akşamları kamp yaptı ve 2 günde höyüğe vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Buz Diyarı
FantasySkyrim. Buz'un,soğuğun yurdu. Bu diyarda hayatta kalmak için savaşmak gerekir. Tamriel adlı kıta tek bir İmparator tarafından yönetiliyor. Elsweyr,kedi ırkı Khajitler'in diyarı. Ulu Kaya,büyü gücü fazla olan Bretonların diyarı. Nehirli Vadi,Orman E...