KYNE KORULUĞU

30 2 0
                                    

      Harald ve handa konuştuğu kadın ( hâlâ daha ismini bilmiyordu.) Kyne Koruluğu'nda buluştular. Kyne Koruluğu, Miğferyeli şehrine yakındı. Ejderha işinden sonra şehre uğramalıydı. Şehirden kara haberler geliyordu. Çocuğun biri Kara Ayin yapıyordu. Kara Ayin, Karanlık Kardeşlik'i çağırırken kullanılırdı. Karanlık Kardeşlik, süikastçı grubuydu. O grubu ya yok etmeli ya da katılmalıydı.
      Bir kadın koşa koşa yanlarına geldi. " Hayır o tarafa gitmeyin. Ejderha, koruluğa saldırıyor." Hemen koştular Ejderha'ya doğru. Bu o siyah ejderhaydı, Helgen'i yakıp yıkan ejderhaydı. Siyah ejderha gömü gibi bir yerin üstünde durdu. Bu ara Harald ve kadın bir kayanın arkasına gizlendiler. Siyah ejderha bir şeyler demeye başladı. " Sahloknir! Fiil gri dovah ulse! Slen tid vo!" Gömüden bir iskelet ejderha bedeni çıkmaya başladı. Çıkan ejderhanın adı Sahloknir olmalıydı. Sahloknir " Alduin, thuri ! Boann tiid vokriiha suleyksejun kruziik." Siyah ejderha " Geh, Sahloknir, kaali mir." Siyah ejderha, Sahloknir adlı ejderhayı diriltmişti ! Siyah ejderha tekrar söze başladı. " Fuh, losei Dovahkiin ? Zu'u koraav nid nol Dov do hi. Daha dilimizi bile bilmiyorsun, değil mi ? Ne küstahlık, ne cüretle kendini Dovah ismine layık görüyorsun. Sahloknir, krii daar joorre!" Doğan ejderha hemen havalandı. Siyah ejderhada süratle gitti.
     Harald, ejderha gücünü içinde hissetti. Gözleri kırmızıya döndü. Ejderhaya ok atmaya başladılar. Derisine saplanıyordu ama yinede ölmüyordu yaratık. Sonunda yere indi. Kılıcı ve baltası hazırdı. Ejderhayı sersemletmek için Thuum'unu kullanacaktı. Fus Ro Dah. Sahloknir kükredi. Harald kılıcının tersiyle ejderhanın kafasına kesik attı ve ejderhanın bedeni yere düştü.
       Kadın hemen Harald'ın yanına geldi. Ejderhanın pulları buharlaşmaya başladı ve Harald onun ruhunu emdi. Gözleri normale döndü. Kadın " Sen gerçekten de Ejderdoğan'sın. Benim adım Delphine. Yalımların bir üyesiydim." Yalımlar, önceden ejderha avcılarıydılar. En büyük ejderha avcısı Ejderdoğan'ın koruyucularıydılar. Daedra Prensleri Tamriel'i işgal etmeden önce yani Oblivion Krizi yaşanmadan önce imparatorlar birer Ejderdoğandı. Yalımlar imparatoru korurlardı. Artık Pencus Oculoctus birliği koruyor. Delphine " Büyük Savaş'tan sonra dağıldık. Çok az kaldık. Thalmor çoğu Yalım'ı avladı. Sağ kalanlar da saklanıyorlar. Ejderha meselesine gelecek olursak bence Thalmor bir şeyler biliyor. Thalmor'dan bunu öğrenmeliyiz. Ama önce iyi bir plana ihtiyaç var. 1 yıl buralarda olmayacağım." dedi ve vedalaşıp ayrıldılar.
       Harald, Ocak Başı Hanı'nda kalırken onu bir ulak bulmuştu. Mevkibeyi Balgruff'tan bir mektup gelmişti. Harald zarfı açtı.
      Sevgili Harald,
          Eğitiminin bittiği haberini aldım. Düğün hazırlıkları sona erdi. Skyrim'in her bir yanına haber salındı. Düğün haftaya gerçekleşecek. Damat ve gelin bir arada durmalı bu süreçte. Seni Ak Irmak'a bekliyorum. Yeğenim Sura seni özledi. Bir an önce eve dön.
                                   Amcan, Ak Irmak Mevkibeyi Balgruff
         Harald nara attı ve ulağı havaya kaldırdı. Artık yola çıkmanın vaktiydi.

Buz Diyarı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin