Uthred babası gidince toplantıda yanlız kalmıştı. Kodrik Karstark "Ayı'ya karşı nasıl yapacağız ?" dedi. Uthred gülümseyerek " Şuan bekleyeceğiz. Bakalım 3 kral da oyunlarını oynasın." dedi. Kralın biri Troggy'nin kuzeni Balyoz Yurt'ta kral olduğunu ilan etmişti. Diğer kral savaşı kazanan Ulfric'ti. Cyrodiil'de Titus Mede'nin kardeşi de Skyrim için krallığını ilan etmişti. Uthred konuşmasına devam etti. "Bu krallardan birine bağlılık yemini edeceğiz ama hangisine ? Thalmor annemi öldürdü. İmparatorluk kardeşimi katletti. Kardeşimin ve annemin intikamı daha alınmadı. Babamın sözüne güvenen Balgruff ve Thongvar Gümüşkan onlarıla da iş yapacağız. Bu kanlı oyunda nasıl bir yol izlyeceklerini öğreneceğiz. Kış Hisar, Vadikent ve Miğferyeli Ulfric'e sadık kalacak. Kam veya onurla almamız gerekecek." dedi. Goldir Glover söz isteyip ayağa kalktı. " Lordlarım, yüzlerce yıldır Royce Hanedanı'na bağlı kaldık. Şimdi Harald Royce ve Uthred Royce'un peşinden Oblivion'a bile giderim. Bizler Kar Elfleri'ne karşı Royce Hanedanı'yla beraber savaştık. Onlar Ysagramor kanından ve bizde Ysagramor'un 500 Yoldaş'ının kanındanız." dedi ve oturdu.
Toplantı sürerken bir ulak geldi. Ulfric'in kuzeni Monford, Markarth'a gelmiş ve onun adına bir turnuva düzenleniyordu. Sancak beylerini ve tüm ordusunu toplayarak Markarth'a yola koyuldu.
Kendisiyle beraber kız kardeşi de geliyordu. Markarth'a vardıklarında Thongvar onları şehrin kapısında karşıladı. Çoğu Mevkibeyi gelmişti. Thongvar " Hoş geldin Uthred. Turnuva'da dövüşeceksin değil mi ?" diye sordu. Uthred "Dövüşmezsem içimde kalır. Meydan dövüşünde seni yere sermeyi iple çekiyorum." dedi. 'Bu gün değil. Hadi ziyafete oturalım." dedi Thongvar. Uthred,sancak beyleri, kız kardeşi ve Vincentius ziyafete oturdular. Ulfric'in kuzeni, Thongvar'ın konağında onları karşıladı. " Hoş geldiniz lordlarım. Hoş geldiniz. Ben Monford, Troggy'nin kuzeni." dedi. Uthred ile el sıkıştıktan sonra Freydis'in elini zarifçe öptü. " Bu kadar güzel bir leydiyi burada görmek heyecan verici." dedi. Freydis utanmıştı. Monford bayağı yakışıklıydı. Boyu epey uzundu. Sarı saçlı, deniz mavisi gözleri vardı. Freydis ve Monford birbirine bakışırken Uthred öksürüyormuş gibi yaptı ve yerlerine oturdular. Monford kafa dengi birine benziyordu ama bir iki tahtası eksik gibi diye düşündü Uthred. Freydis, Monford'a kaçamak bakışlar atmıştı. Uthred'in, Freydis'in kapısına muhafız bırakacağı anlamına geliyordu.
Öğlen olduğunda turnuva başlamıştı. Kurallar basitti. Herkes tek. En son ayakta duran kişi maçı kazanır. Borular öttüğünde Uthred 10 kişiyi yere devirmişti bile. Ölüm olmazdı. Zaten silahların tahtaları veriliyordu. Uthred tahta uzun kılıç ve hançer almıştı. Genelde 5-10 kırık kemikle bitiyordu bu iş. Thongvar kılıcını savurdu. Uthred hançeriyle bloklamıştı. Uthred takla atarak Thongvar'ın arkasına geçti ve kılıcıyla beline sert şekilde vurdu. Öyle sert vurmuştu ki Uthred'in tahta kılıcı kırılmıştı. Hançerini yere attı ve yerden kalkanı aldı. Thongvar'ı kalkanla döverek bayılttı ama ense köküne Monford vurmuştu. Uthred yere serilmişti. Monford, Vincentius'u da teke tekte yenmişti. En sonunda güzellik tacını almıştı Monford. Şimdi o tacı bir leydiye takdim etmeliydi. Monford evliydi ve karısı hamileydi. 25'li yaşlarındaydı. Güzellik tacını kendi karısına vermesi gerekiyordu. Ama o tacı Freydis'in kucağına koymuştu. Neydi şimdi bu ? Uthred gözlerine inanamadı. Yarası çok yoktu. Sadece 4-5 morarık vardı. Akşamda ziyafet sürdü ve bütün lordlar bu olayı konuşuyordu. Freydis Royce'a vermişti tacı, kendi karısına değil... Neden böyle yapmıştı ?
Gece olduğunda Uthred uykuya daldığında Freydis'in camı tıklamıştı. Monford oradaydı. " Senin ne işin var burada ? Muhafızlar seni görürse veya Uthred seni görürse katleder." dedi. Monford " Ben senin için buradayım. Ben evliyim ama sana aşık oldum." dedi. Freydis " Ben de nişanlıyım Vadikent Mevkihanımı Laila'nın erkek kardeşi Edmure ile. Ama sana farklı şeyler hissediyorum. Onu da seviyorum ama seni ilk görünce farklı şeyler hissettim." dedi. Monford o gece Freydis'in odasında kaldı. Sabah olduğunda muhafızlar kapıyı tıklattılar. " Leydim iyi misiniz ?" diye sordu. Monford " Benimle gel. Beraber yaşayalım. Kimseye hesap vermeden." dedi. Freydis " Seni öldürecekler buradan çabuk git." dedi ve Monford gözden kayboldu. Uthred ve Edmure iyi arkadaştılar. Birbirlerine çok güvenirlerdi. Edmure çok iriydi. Bir devi andırıyordu. İri savaş baltasını sırtına asmıştı. Rorik'e gitmek için hazırlandılar. Vedalaşma faslından 2 saat sonra yola çıktılar. Harnkon Hornwood'un kızı genç ve güzeldi. Kıvırcık kızıl saçlı, mavi gözlüydü. Turnuvadan sonra Uthred ile bayağı samimi olmuşlardı. Edmure ve Freydis Vadikent'e gittiler. Freydis'i yolda bir sürpriz bekliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Buz Diyarı
FantasySkyrim. Buz'un,soğuğun yurdu. Bu diyarda hayatta kalmak için savaşmak gerekir. Tamriel adlı kıta tek bir İmparator tarafından yönetiliyor. Elsweyr,kedi ırkı Khajitler'in diyarı. Ulu Kaya,büyü gücü fazla olan Bretonların diyarı. Nehirli Vadi,Orman E...