26. Bölüm

513 36 34
                                    

Sasuke parmağı ile sessiz olmamı söyledi ve yaklaşmaya başladı.
Bir anda yanıma yaklaştı ve beni hem sert hem de yumuşak bir şekilde öpmeye başladı.
Bir an ayrılıp,
Sasuke:
"Seni böyle görünce dayanamadım. Seni seviyorum."
Bir daha öpmeye başladı ama bu sefer daha sertti.
Dermişim...

Sasuke öylece durmuş bir an idrak etmeye çalışıyordu. Hızlı bir şekilde arkasını döndü.
Sasuke:
"Çabuk çık bakmıyorum."

Hemen dediğini yapıp sudan çıktım. Yeni aldığım kıyafetleri giyip eski kıyafetleri ise poşete doldurdum.
Ben:
"Ben gidiyorum. Sen yıkanırsın bir de..."
Sasuke:
"Hiç yaşamamış gibş yapalım."
Ben:
"Aynen."

Utanç içinde hamamdan çıktım. Yüzüm kızarık bir şekilde dolaşmaya başladım. Saçlarım ıslaktı ve soğuk bir geceydi ama umursamadan devam ettim. Karşıma bir oyun parkı çıkınca içimdeki canavarı susturamayıp, salıncağa bindim. Sallanmaya başladım.

Kaç dakika orda sallandım bilmiyorum ama acıkmıştım. Gördüğüm marketten hemen hazır yiyecek aldım ve hepsini tüketmeye başladım.

Sokaklarda boş boş dolanıyordum. Kitapcının önünde durunca, raftaki kitaba gözüm takıldı. Hemen içeriye girdim ve kitabı aldım.
Kitap Kara Orman'daki yaratıklar ile ilgili bilgi veriyordu. Bir çoğunun ise fotoğrafı vardı.
Hemen bir sepet aldım ve sepetin içine kitabı koydum.

Kitaplara bakarken bir kitap daha ilgimi çekti. Kitap büyülerin yapılış kitabı idi ve çoğu büyü vardı. Bunu da sepete attım.

Kasaya gidip, kitapları aşdıktan sonra mutlu bir şekilde kitapcıdan ayrıldım. Saçlarım neredeyse kurumuştu.

Kendime bir bank bulup oturdum. Kara Orman'dakş Canavarlar kitabını elime alıp bir kaç sayfasına baktım.

Karadul

Karadul örümceği ile tıpatıp aynı görünüşdedir ama boyu 5 metreye kadar çıkabilir. İnsanları ağa sarar ve çürümesini bekler. İnsan cesedleri çürüyüncede dişlerini sokarak kanlarını içer.

Midem bulanmıştı ama devam etmek istiyordum.

Tatlı Kız

Dıştan masum ve inanılmaz güzellikte olan bir kızı andırır. Çoğu erkek savaşcı onun bu görüntüsüne aldanır ve bu Tatlı Kız'ın işini kolaylaştırır. Tatlı Kız erkeklere baktığı anda kendisine aşık eder. Aşık ettiği erkekleri öper, öperken ise asıl süreti açığa çıkar. Kocaman ağzı vardır, gözleri yoktur. Ağzı ile insanın kafasını kolaylıkla tek lokmada yiyebilir. Kız gördüğünde ise kıskançlıktan gerçek sureti ile savaşmaya başlar. Onu sadece kız savaşcılar öldürebilir.

En azından bu konudan şanslıydım. Her hangi bir sayfayı daha açtım.

Kara Kaplan

Kaplan olmasına rağmen her yeri siyahtır. Sadece üzerindeki çizgiler beyazdır. Birisi onun gözlerine baktığında ister çakra olsun ister magoi olsun tüm özelliklerini kaybeder. Normal insan olanları ise Kara Kaplan onları avlar ve yer.

Gece gece bu kadar bilgi yeter idi. Yine sokaklarda dolaşmaya başladım. Birisini durdurup saati sorduğumda ise buluşma saatine yarım saat kaldığını anladım.
Yürüyerek anca giderdim.

Yürüyordum,yürüyordum, bitmiyordu. En son balonu gördüğümde zafer ile sırıttım ama soluk bir gülümseme olmuştu. Kendimi çok kötü hissediyordum.

Sasuke de görüş alanıma girdiğinde ayaklarımı yere sürterek yürümeye devam ettim. Soğuk bir şekilde terliyordum.  Sasuke'ye on adın kala düştüğümü hissetim. Karanlık...

Kötü AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin